Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע בבעלותי פיאט פונטו ישנה,בעלת מערכת מקורית וחסרת טעם.

אני רוצה להתקין בה מערכת שמע כוללת.

לא יצא לי להבין ממש בכל הרכיבים,והתקציב שלי הוא 1000 ש"ח

אני יודע שהתקציב הוא לא גבוה אבל זה מה שיש לי כרגע.

מכיוון שהתקציב שלי הוא לא בשמיים,אני מודע לזה שהמערכת לא תהיה מרשימה.

אבל מה שכן אני רוצה זה להנות מהמוזיקה שלי באוטו באיכות טובה יחסית,ואני מאמין שזה די והותר.

אם מישהו יוכל לתת לי כמה עצות לגבי - מגבר,רדיו דיסק,רמקולים וכל העניין הזה,ואולי אפילו כמה הכוונות לדגמים מסוימים,אני אשמח.

עוד שאלה לסיום.כמה יעלה להעביר מערכת מרכב לרכב.

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

אי אפשר לקחת מגבר בתקציב הזה.

מה שכן אפשר לקחת:

קומפוננטים מורל טמפו (בגודל המתאים מקדימה)-בערך 500 שקל

 

רדיו דיסק פיוניר 3050/4050 עולה בערך 600 שקל,תיצטרך לחרוג מעט אבל זה שווה את הכסף.

 

קח בחשבון שהתקנה תעלה עוד קצת.

פורסם

שי בפונטו יש בעיית מיקום לרמקולים בדלתות :idea: {הרמקולים המקוריים יושבים בדש}

אז לבוא ולהמליץ ישר על טמפו זה לא כלכף אקטואלי כל דבר ניתן לפתרון אבל לא בתקציב שלו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תשמע הרמקולים נמצאים בדלתות הקדמיות.

ושוב,אני לא מדבר על לפרק שכונות מרוב ווליום.

אני מדבר על להנות מהמוזיקה שלי בעוצמה ואיכות מספקת.

אגב מה החשיבות של הרדיו דיסק שצריך להשקיע בו כל כך..?

וכמה תעלה התקנה והארכות למיניהן?

פורסם

אם התקציב שלך הוא 1000 ש"ח זה מאוד בעייתי .

המלצתי היא שפשוט תקנה כל חודש חודשיים רכיב איכותי אחר .

אם לא תקנה רכיבים איכותיים אתה פשוט לא תהנה .

חשיבות הרדיו דיסק בתקציב שלך היא פחותה אבל עדיין הייתי ממליץ לך ללכת לפחות על חברה מוכרת ( JVC PIONEER וכו' ) .

כמובן שבתקציב כזה הייתי ממליץ לך ללכת על רכיבים יד שנייה ובקשר להתקנה זה ממש לא מסובך כל אחד פה יכול להדריך אותך כדי לחסוך את ה-500 ש"ח לפחות של עלות ההתקנה , בנוסף אתה יכול להיעזר בחבר שקצת מבין (באמת שזה שטויות) .

אתה יכול להשיג רדיו דיסק איכותי וסבבה ביד שנייה באזור ה-300 ש"ח ואז נשאר לך 700 ש"ח לרמקולים שזה לא רע בכלל .

כמובן שבשלב זה לא הייתי חושב על כיוון של מגברים וסאב .

כמובן לא לשכוח חיווט שגם אותו אפשר להשיג פה מהחברים במחירים ממש זולים שאני מאמין יעלה לך בסביבות ה-80-100 ש"ח .

אני מבין אותך בבעיית התקציב לכן כמו שאמרתי תעשה את זה לאט אבל בטוח .

בכל שאלה , הדרכה או עצה אתה יכול לפנות אלי בפלאפון ( 0544281062 ) או בהודעה פרטית .

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310735 מישהו שמוכר כאן בפורום רמקולים קומפוננט בזול

פורסם

קודם כל תודה רבה לך על התשובה.

אבל אני חושב ששאלתי במקום הלא נכון מכיוון שאתם כנראה מכוונים לרמה מאוד גבוהה.

אני רק רוצה להנות מהמוזיקה שלי בכיף.גם סאב שהוא סביר ולא הכי חזק יספיק לי,ואני רוצה רמקולים שפשוט לא ייזיפו.

העניין הוא שאני חייב להחליף את המערכת כי אי אפשר לשמוע בה כלום.

אז אם יש לכם כיוון אחר פשוט ברמה פחות מקצועית זה יהיה מעולה

פורסם

אלעד נתן לך את התשובה הכי טובה שרק אפשר וכל הכבוד לו על זה.

תבין משהו,במחירים כאלו אי אפשר להנות מהמערכת,לא מאיכות ובטח שלא מעוצמה (אלא אם כן תירצה לשמוע רעש מהרמקולים ולא יבינו כלום וזה יעשה רושם של מערכת חזקה,שתישרף בכמה חודשים הקרובים מהעיוות שאתה שולח לרמקולים)

 

תפעל שלב שלב לפי מה שאלעד המליץ,אם לא הייתה מגיע למקום הנכון לא היו מנסים לעזור כניראה:roll:

ותשמע אני מבין שיש לך תקציב,כל אחד והתקציב שלו,אבל בהתחלה שהיה לי תקציב פי 2 מזה לא נהנתי שנייה מהמערכת,אז ב1000 שקל שזה בקושי מספיק לרדיו דיסק ורמקולים,שלא נדבר על התקנה,אי אפשר להתקדם יותר מדי.

פורסם

ושוב אני אומר לך בכל התיעצות אשמח לעזור בטלפון או בהודעה פרטית .

בנוסף אם אתה גר באיזור הדרום אני בטוח שאפשר למצוא זמן לעזור לך בהתקנה - כמובן בחינם ! (אני מאשקלון )

פורסם

פותח השרשור,תחפש רדיו דיסק זול של פיוניר \ קלריון , וקומפוננט קדמי.בתור התחלה-אם יתאים לך ,תהנה!

אלו שתי קומפוננטים שמאוד אהבתי, :

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=472469

אם נשאר כסף אז הייתי מוסיף 6X9 של jbl, אם אפשר במגש של הפונטו(ואני דיי בטוח שאפשר).

מוטי

פורסם

המון תודה על העזרה.לפי דעתי אני אסבול עד נובמבר,מכיוון שאני מחליף אוטו.ועד אז התקציב אגדל ואני אחזור להתיעצות נוספת.

תודה רבה שוב לכל העוזרים ועל הכוונה

×
×
  • תוכן חדש...