Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת האם ישנו מצב בו אוכל להפעיל את חלונות הרכב והאורות מבלי להניע את הרכב? כשם שיש מצב סגור ומצב פתוח בכל סוויץ סטנדרטי שבו ניתן להפעיל חלונות חשמל לפני ההנעה, האם יש מצב כזה במגאן? עד היום הדרך היחידה לפתוח את החלונות הייתה הכנסה של הכרטיס והנעת המנוע, דבר שיוצר בלאי מיותר כשרק רוצים לפתוח חלון או לשחרר את ההגה מהנעילה.

תודה לעוזרים.

פורסם

תכניס כרטיס,תקליד קוד אם צריך ותלחץ על START בלי ללחוץ קלאץ'/ברקס וזהו,

תעשה את מה שאתה צריך לעשות.

תעיין בחוברת של האוטו, יש שם דברים מעניינים.

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם

ממש לא קורה כלום לאחר הכנסת הכרטיס. הדבר היחיד שקורה הוא שעל הצג מופיעה ההודעה ללחוץ על המצמד ועל כפתור ההנעה, דבר שפשוט מניע את האוטו. לאחר הכנסת הכרטיס והופעת ההודעה הזאת עדיין לא ניתן להפעיל שום דבר ברכב.

מישהו יודע האם יש מצב ביניים ואיך ניתן להפעילו?

פורסם

עקוב אחרי מה ש- Unrated כתב במדוייק:

 

הכנס כרטיס לכונן

הקש קוד לשחור הקודן

לחץ פעם אחת על start מבלי ללחוץ על המצמד או דוושת הבלם.

 

עכשיו נסה להפעיל את החלונות - ותראה שהם אכן פועלים.

ההודעה במסך שבלוח השעונים תמשיך להופיע ("לחץ ברקס + מצמד להתנעה...")

 

אגב, האורות פועלים גם ללא צורך לביצוע כל השלבים הנ"ל.

הצרכים שיפעלו בנוסף: רדיו, מפוח מזגן.

שים לב שהדבר אינו משחרר את ההגה מנעילה.

 

כדי לאפשר שחרור ההגה, יש לבצע את השלבים הבאים:

הכנס כרטיס לכונן

הקש קוד לשחור הקודן

לחץ פעם אחת על start

לחץ על start ברציפות במשך 5 שניות, מבלי ללחוץ על המצמד או דוושת הבלם.

 

ליציאה ממצב זה יש ללחוץ פעמיים (דאבל קליק מהיר) על לחצן ה-START ולשלוף כהרטיס מהכונן.

שים לב שבזמן שהרכב במצב זה מנגנון תגבור ההגה פועל, כמו שאר צרכני הרכב, מה שאומר שהמצבר מתרוקן בקצב מהיר יחסית.

מצב זה מקביל למצב ACC ברכב עם סוויצ' ומפתח רגיל.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

איפה היית כל החיים שלי, יש לי כל כך הרבה שאלות לגבי רנו מגאן 2 ואף אחד לא היה מוכן לענות לי.

יש מצב שאתה תעזור לי?

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם
עקוב אחרי מה ש- Unrated כתב במדוייק:

 

הכנס כרטיס לכונן

הקש קוד לשחור הקודן

לחץ פעם אחת על start מבלי ללחוץ על המצמד או דוושת הבלם.

 

עכשיו נסה להפעיל את החלונות - ותראה שהם אכן פועלים.

ההודעה במסך שבלוח השעונים תמשיך להופיע ("לחץ ברקס + מצמד להתנעה...")

 

אגב, האורות פועלים גם ללא צורך לביצוע כל השלבים הנ"ל.

הצרכים שיפעלו בנוסף: רדיו, מפוח מזגן.

שים לב שהדבר אינו משחרר את ההגה מנעילה.

 

כדי לאפשר שחרור ההגה, יש לבצע את השלבים הבאים:

הכנס כרטיס לכונן

הקש קוד לשחור הקודן

לחץ פעם אחת על start

לחץ על start ברציפות במשך 5 שניות, מבלי ללחוץ על המצמד או דוושת הבלם.

 

ליציאה ממצב זה יש ללחוץ פעמיים (דאבל קליק מהיר) על לחצן ה-START ולשלוף כהרטיס מהכונן.

שים לב שבזמן שהרכב במצב זה מנגנון תגבור ההגה פועל, כמו שאר צרכני הרכב, מה שאומר שהמצבר מתרוקן בקצב מהיר יחסית.

מצב זה מקביל למצב ACC ברכב עם סוויצ' ומפתח רגיל.

 

אפרים

 

מורכב,לא פשוט להבנה אבל עונה על השאלה שלי,אנסה זאת בהקדם,רב תודות!

פורסם
איפה היית כל החיים שלי, יש לי כל כך הרבה שאלות לגבי רנו מגאן 2 ואף אחד לא היה מוכן לענות לי.

יש מצב שאתה תעזור לי?

 

ערב רב

אם הוא לא, אולי אני כן.

וסתם שאלה ספר רכב יש לך?

כי אם לא נלמד אותך איפה יש ובחינם.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
איפה היית כל החיים שלי, יש לי כל כך הרבה שאלות לגבי רנו מגאן 2 ואף אחד לא היה מוכן לענות לי.

יש מצב שאתה תעזור לי?

 

אשמח לעזור בכל שאלה שאוכל.

אנא העלה שאלותיך.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...