Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צריך לקחת את שדרי היורוספורט באותה רצינות שבה לוקחים את הקומדי סטור - זה לא מצחיק,אבל בכל זאת הבמה שלהם..

 

לא יודע מה לגבייך, אבל אני משלם כדי לקבל את שירותי היורוספורט (בעוד שעל שידורי הקומדי סטור בערוץ 2, צפיתי בחינם) וזכותי לקבל מוצר טוב שעומד מאחורי הדגל אותו הוא הניף.

 

אתה לוקח את זה למקום שלדעתי בכלל לא צריך לקחת את זה..

אישית, לא נעלבתי בשם העם היושב בציון מכל הסיפור הזה, אבל אם אתה מרגיש שנעלבת,מי אני שאגיד לך לא?!

:wink:

 

לא מבין מה איכפת לך מההזדמנות לעשות קצת גלים...

 

לא איכפת לי, אבל הגלשן לא מוכן.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
צריך לקחת את שדרי היורוספורט באותה רצינות שבה לוקחים את הקומדי סטור - זה לא מצחיק,אבל בכל זאת הבמה שלהם..

 

לא יודע מה לגבייך, אבל אני משלם כדי לקבל את שירותי היורוספורט (בעוד שעל שידורי הקומדי סטור בערוץ 2, צפיתי בחינם) וזכותי לקבל מוצר טוב שעומד מאחורי הדגל אותו הוא הניף.

 

אתה לוקח את זה למקום שלדעתי בכלל לא צריך לקחת את זה..

אישית, לא נעלבתי בשם העם היושב בציון מכל הסיפור הזה, אבל אם אתה מרגיש שנעלבת,מי אני שאגיד לך לא?!

:wink:

 

לא מבין מה איכפת לך מההזדמנות לעשות קצת גלים...

 

היא של עשיית גלים.

"הכל מגיע לנו ותמיד שונאים אותנו....."

מעניין מה היו אומרים בהודו על הפרסומת של החטיף הזה שבו מטביעים את ההודי.... אני רק חושב מה היו אומרים פה אם בפרסומת הזו היו מטביעים יהודי....

 

מה הקשר אתה שואל?

לא קורה כלום אם קצת מסתלסטים עליך.

מה לעשות? אנחנו במזה"ת

יש פה יותר פיצוצים מציוצי ציפורים.

כדורגל לא משחקים פה שנים כבר, עוד מעט גם כדורסל לא.

אז כן, ספורט זה גם פוליטיקה.מי ששכח, ספורט מוטורי מערב בתוכו המון פוליטיקה ולאומנות ולאומניות.

בואו נשב בשקט, נצפה במירוצים הבאים ונהנה.

 

האם אני היחיד שלא מבין מה ההבדל בין לאומנות ללאומניות?

 

Super Max, שמסכים עם האללוף, המאסטר ורועץ הסניק-ים

"!Take him away, and c-ucify him well"

×
×
  • תוכן חדש...