Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי האקורד של המשטרה---->


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהגתי עכשיו בכביש החוף במהירות של 130-140 קמ"ש. פתאום אני רוצה לצידי הונדה

 

אקורד כסופה חדשה. היא עקפה אותי כשהיא על 140-150 ונצמדה לאחורה של טנדר לבן.

 

בכל אופן אחרי זה אני וחבר שלי דיברנו על המשטרות הסמויות וכשהגעתי לקו של ההונדה

 

בנתיב מקביל ראיתי שהוא לובש מדי משטרה. המסקנה = שוטר סמוי. עכשיו, ראינו שיש

 

לו מן מכשיר מעל המזגן ומימין ללוח השעונים. השאלה שלי היא האם מסוגלת הניידת לצלם

 

את הרכב הנוסע מולה במהירות גבוהה לשלוח לו דו"ח?. ואם היא ראתה שאני במהירות שלה

 

בכ-120 קמ"ש האם היא יכולה לתת לי דו"ח על מהירות מופרזת?.

 

בתודה.

 

אדם.

פורסם

תודה על האתרים. קראתי על ה-VASCAR שמדובר בשעון עצר המבצע חישוב של מהירות

 

ממוצעת של רכב שעובר קטע מסויים הידוע באורכו.

 

http://www.speedtraps.co.il/pages/newhome.html

 

עכשיו השאלה היא האם ניידת שנמצאת מאחורי הרכב שלי יכולה לשלוח לי דו"ח או לראות

 

את המהירות שלי כי לפי שיטות ההפעלה באתר השוטר צריך אמת מידה לדרך כמו אבני שפה.

 

האם השוטר צריך ללחוץ על משהו בכדי לקבל את הדיווח כי אולי יש מצב שהוא לא התעסק

 

עם המכשיר.

 

אדם.

פורסם

הואסקאר (VASCAR), כמו רוב המכמונות בארץ (חוץ מהמולטנובה - המצלמה) , מחייב את השוטר לעצור אותך ןלהציג בפניך את המהירות בה , לטענתו , נסעת.

אחרת אין ערך למהירות המוצגת לו על המכשיר.

 

לגבי שיטת התפיסה.

מה שתיארת הוא בדיוק שיטת העבודה של התפיסה.

הצמדות לרכב הנוסע מהר , בנתיב שלידו , ונסיעה משותפת במהירות כזו לאורך לפחו 200 מטר (עד שיקום זה שפשוט ייתן קטנה בהגה ויעשה לניידת ניסוי בלמים :evil: ).

לצורך המדידה השוטר ילחץ על המכשיר 4 פעמים. פעם כשנדמה לו שאתה חולף על עצם X, פעם כשהוא חולף על פניו. פעם שלישית כשאתה חולף על עצם Y במרחק מסויים ופעם רביעית כשהוא חולף על פניו.

ארבע המדידות , בקיזוז זמני טעות הנובעות מהתפעול הידני ,מהוות לטענת המשטרה והיצרן אמת מידה מספיק מדוייקת כדי לחשב מהירות בתלות בדרך ובזמן.

 

אני מניח שבבית משפט , עו"ד טוב יוציא אותך.

 

יש רק שיטה אחת נגד המכמונת הזו. ראיתם רכב חשוד נצמד אליכם מצידכם ? ברקס היסטרי.

מכיוון שמדובר בחישוב מהירות ממוצעת בקטע מסויים , בלמתם ?דפקתם לו את הקריאה... :idea:

פורסם
הואסקאר (VASCAR), כמו רוב המכמונות בארץ (חוץ מהמולטנובה - המצלמה) , מחייב את השוטר לעצור אותך ןלהציג בפניך את המהירות בה , לטענתו , נסעת.

אחרת אין ערך למהירות המוצגת לו על המכשיר.

 

טוב אז הוא לא עצר אותי. אני חשבתי שהדו"ח יכול להגיע בדואר ועצירתי אינה מחייבת

 

את השוטר. תודה רבה.

 

אדם.

פורסם

רק תוספת....

לפי מיטב ידיעתי הVASCAR היחיד שמסתובב בכביש החוף נמצא על קארינה.

ראיתי ושמעתי על 3-4 מקרים שנתפסו על ידי הקארינה הזו...

:-)

פורסם
רק תוספת....

לפי מיטב ידיעתי הVASCAR היחיד שמסתובב בכביש החוף נמצא על קארינה.

ראיתי ושמעתי על 3-4 מקרים שנתפסו על ידי הקארינה הזו...

 

אנחנו ראינו על אקורד.... אני כמעט בטוח שזה היה VASCAR. כלומר מכשיר דומה לזה

 

שבאתר ונמצא באותו מקום מימין ללוח השעונים. בכל מקרה, אתם אומרים שאם הוא לא עצר

 

אותי והראה לי את מהירותי אז אני לא אקבל שום דו"ח?

 

אדם.

פורסם
רק תוספת....

לפי מיטב ידיעתי הVASCAR היחיד שמסתובב בכביש החוף נמצא על קארינה.

ראיתי ושמעתי על 3-4 מקרים שנתפסו על ידי הקארינה הזו...

 

אנחנו ראינו על אקורד.... אני כמעט בטוח שזה היה VASCAR. כלומר מכשיר דומה לזה

 

שבאתר ונמצא באותו מקום מימין ללוח השעונים. בכל מקרה, אתם אומרים שאם הוא לא עצר

 

אותי והראה לי את מהירותי אז אני לא אקבל שום דו"ח?

 

אדם.

 

קודם כל , כן מדובר בוואסקר.. מניסיון :roll: (אני נתתי ברקס :twisted: )

 

אבל יש לציין גם , שהמצלמה שבד"כ מותקנת מקדימה (מתחת למספר) , גם היא נראית כמו הוואסקר ויושבת מעל המזגן !

פורסם

נסעתי אתמול בכביש 40 מצומת מסמיה לכיוון רחובות וראיתי אקורד כסופה דנדשה עם מספר אזרחי ושוטר בפנים שגם עוצרת מכוניות. הענין הוא שהיה לו מתקן מוזר כזה על הגג, בדיוק מעל הנהג, שנראה כמו שני ראשי נחש כאלה בצבא שחור. מה זה אמור להיות? מישהו מכיר?

פורסם

אייסמן, מה לא ברור?

 

הואסקאר (VASCAR), כמו רוב המכמונות בארץ (חוץ מהמולטנובה - המצלמה) , מחייב את השוטר לעצור אותך ןלהציג בפניך את המהירות בה , לטענתו , נסעת.

אחרת אין ערך למהירות המוצגת לו על המכשיר.

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נסעתי אתמול בכביש 40 מצומת מסמיה לכיוון רחובות וראיתי אקורד כסופה דנדשה עם מספר אזרחי ושוטר בפנים שגם עוצרת מכוניות. הענין הוא שהיה לו מתקן מוזר כזה על הגג, בדיוק מעל הנהג, שנראה כמו שני ראשי נחש כאלה בצבא שחור. מה זה אמור להיות? מישהו מכיר?

 

כן מצטרף לשאלה של אנזו.

אני כל בוקר רואה את הניידת הזאת באזור של גדרה.

 

כן יש לשוטר כמו שתי כונוסים על הגג של האקורד,

ואני יודע שזה כבר נידון פה אבל אף אחד לא ענה על זה?

אז מישהו יודע מזה?

פורסם
נהגתי עכשיו בכביש החוף במהירות של 130-140 קמ"ש. פתאום אני רוצה לצידי הונדה

 

אקורד כסופה חדשה. היא עקפה אותי כשהיא על 140-150 ונצמדה לאחורה של טנדר לבן.

 

בכל אופן אחרי זה אני וחבר שלי דיברנו על המשטרות הסמויות וכשהגעתי לקו של ההונדה

 

בנתיב מקביל ראיתי שהוא לובש מדי משטרה. המסקנה = שוטר סמוי.

 

המסקנה דווקא, שוטר רגיל ברכב סמוי, וגם זה בקושי.

 

המלצה שלי - בזמן התרעת אמת לא לנסות להזכר אם קרינה כסופה+כביש 1+יום אי-זוגי = VASCAR או שאולי זה בכלל אקורד ירוקה+כביש דו-ספרתי כשהרוח צפון-מערבית. כל הונדה אקורד, כל קארינה הינן בחזקת חשודות ויש להזהר מפניהן!!!

 

ועוד המלצה - כשאתה רואה קארינה לידך ומתכוון לתת "ברקס היסטרי" - להסתכל קודם במראה ולראות שאין מאחוריך רכב אחר (ובפרט לא אקורד...).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

 

ועוד המלצה - כשאתה רואה קארינה לידך ומתכוון לתת "ברקס היסטרי" - להסתכל קודם במראה ולראות שאין מאחוריך רכב אחר (ובפרט לא אקורד...).

 

אם אתה רואה אקורד משטרתית על הזנב תדפוק ברקס ....

נראה לי שאם יקרה משהו השוטר יאכל חצץ על אי שמירת מרחק

פורסם

 

ועוד המלצה - כשאתה רואה קארינה לידך ומתכוון לתת "ברקס היסטרי" - להסתכל קודם במראה ולראות שאין מאחוריך רכב אחר (ובפרט לא אקורד...).

 

אם אתה רואה אקורד משטרתית על הזנב תדפוק ברקס ....

נראה לי שאם יקרה משהו השוטר יאכל חצץ על אי שמירת מרחק

 

לא יודע מה השוטר יאכל, אבל למיטב זכרוני המעורפל מקורס "נהיגה מונעת עלק" על בלימה פתאומית ללא סיבה אפשר גם לתת לך דוח. תוכל לנסות לטעון שקפץ לכביש חתול או משהו, אבל פה כבר נכנסים לתחום האפור.

 

ואגב - זו עוד סיבה לכל מי ששואלים בפורום ייעוץ, לא להמליץ על אקורדים וקארינות!!! כמה שפחות מהם על הכביש, ככה יהיה יותר קל.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...