Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי האקורד של המשטרה---->


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתפסתי על ידו בכביש החוף , ויצא לי לראות אותו תופס המון מכוניות על פנסים שבורים ומהירות ...

 

יצא לי גם לשבת איתו בניידת הסמויה שלו שהוא רושם לי את הדו"ח על חגורת בטיחות..

 

אז אכן הניידת מצויידת במכשיר הנ"ל... וכמו כן כמובן שבמערכת כריזה...

 

 

אז תסעו בזהירות ותיזהרו מהונדה אקורד כסופה שפועלת באזור כביש החוף וכביש 444..

 

דרך אגב השוטר שייך למשטרת כפר סבא...

 

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

פורסם

אני נתפסתי עם המכשיר ואסקאר באיילון ע"י פאסאט לבנה דור אחד לפני האחרון המספר הסתיים נדמה לי ב00 וכבר ראיתי פעמיים מאז את הפאסאט הנ"ל מסתובבת באיילון

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

 

ועוד המלצה - כשאתה רואה קארינה לידך ומתכוון לתת "ברקס היסטרי" - להסתכל קודם במראה ולראות שאין מאחוריך רכב אחר (ובפרט לא אקורד...).

 

אם אתה רואה אקורד משטרתית על הזנב תדפוק ברקס ....

נראה לי שאם יקרה משהו השוטר יאכל חצץ על אי שמירת מרחק

 

לא יודע מה השוטר יאכל, אבל למיטב זכרוני המעורפל מקורס "נהיגה מונעת עלק" על בלימה פתאומית ללא סיבה אפשר גם לתת לך דוח. תוכל לנסות לטעון שקפץ לכביש חתול או משהו, אבל פה כבר נכנסים לתחום האפור.

 

ואגב - זו עוד סיבה לכל מי ששואלים בפורום ייעוץ, לא להמליץ על אקורדים וקארינות!!! כמה שפחות מהם על הכביש, ככה יהיה יותר קל.

 

 

 

LOLOL

מחשבות יפות...

:lol:

 

ובאותו נושא

יש למישהו מושג אולי איך מודדים מהירות עם אופנוע?

(ראיתי מרדף של אופנוע משטרה אחרי פאסאט משופרת שנסעה בסביבות מאה שמונים באיילון צפון)

 

יש מצב אולי שהוא חיכה ואז יצא?

(למרות שלהאיץ למהירות של רכב שנוסע 180 כמו מטורף והיה לו נתיב די פנוי זה די קשה , אפילו שזה אופנוע חזק)

וואלק אתתתתה

פורסם
נסעתי אתמול בכביש 40 מצומת מסמיה לכיוון רחובות וראיתי אקורד כסופה דנדשה עם מספר אזרחי ושוטר בפנים שגם עוצרת מכוניות. הענין הוא שהיה לו מתקן מוזר כזה על הגג, בדיוק מעל הנהג, שנראה כמו שני ראשי נחש כאלה בצבא שחור. מה זה אמור להיות? מישהו מכיר?

 

כן מצטרף לשאלה של אנזו.

אני כל בוקר רואה את הניידת הזאת באזור של גדרה.

 

כן יש לשוטר כמו שתי כונוסים על הגג של האקורד,

ואני יודע שזה כבר נידון פה אבל אף אחד לא ענה על זה?

אז מישהו יודע מזה?

 

טוב , נדון כאן :

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=30016&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%F7%E5%F8%E3&start=0

 

ומוסבר כאן :

 

http://www.speedtraps.co.il/pages/newhome.html

לך ל"מכמונות השונות" , "Moving Radar" - מדובר על המכשיר שבתמונות ובהסבר.

פורסם

ואגב - זו עוד סיבה לכל מי ששואלים בפורום ייעוץ, לא להמליץ על אקורדים וקארינות!!! כמה שפחות מהם על הכביש, ככה יהיה יותר קל.

 

דווקא אני חשבתי הפוך!! :idea:

 

תחשוב שמישהו קונה הונדה אקורד כסופה..

הוא נוסע בנינוחות על הכביש וכל שאר הנהגים מסביב מאטים, נזהרים, יורדים לימין ומפנים לך את הדרך...וכאלה וכאלה.. :lol:

 

דווקא יכול להיות מעניין שכולם נזהרים ממך בכביש.. :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...