Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביר להניח שאין ואתה צריך מנחת. ( בהנחה ולמגבר שלך אין אחד מובנה )

 

זה נותן אפשרות לחבר מגבר גם במערכת מובנית.

 

אתה יכול לעשות חיפוש בפורום ל'מנחת' כי דיברו על זה המון פה.

פורסם

יש ב150 ויש ב700, אם תגיד כמה אתה מעוניין להשקיע נוכל להגיד לך איזה דגמים יש במחיר הזה וכך לא יעבדו עלייך.

 

ממליץ לך לקרוא קצת על המנחת ולחפש בפורום, כך תלמד יותר מה הפעולה שלו וכמה שווה להשקיע...

 

שרון.

פורסם
יש ב150 ויש ב700, אם תגיד כמה אתה מעוניין להשקיע נוכל להגיד לך איזה דגמים יש במחיר הזה וכך לא יעבדו עלייך.

 

ממליץ לך לקרוא קצת על המנחת ולחפש בפורום, כך תלמד יותר מה הפעולה שלו וכמה שווה להשקיע...

 

שרון.

 

 

אני אגיד לך את האמת ורק את האמת אני לא מעוניין לדעת ולהרחיב יותר מדי ידע בנוסה זה ..

אני מועניין לשים איזה 250 שקל ככה

שירכיבו לי את המנחת הזה ואני כבר ארכיב את השאר יש לי את כל הציוד, שמעו בו לא רע בכלל כמובן שרמקולים אני לא אשים כי אין איפה לשים אני מקווה שישמעו טוב עם הרמקולים המקוריים בשילוב סאב ומגבר

את הרמקולים אני לא מתכוון לחבר למגבר כי הם יכולים לקבל נזק

פורסם

באמת לא מומלץ לחבר את הרמקולים הקיימים למגבר, תחפש מנחת של סטינגר\STINGER בחנויות, מנחת מעולה במחיר טוב.

 

מנחת ברמה גבוהה עושה רק טוב לסאונד, מנחתים ברמות סבירות ומטה לא ישפיעו הרבה...

 

שרון.

פורסם
באמת לא מומלץ לחבר את הרמקולים הקיימים למגבר, תחפש מנחת של סטינגר\STINGER בחנויות, מנחת מעולה במחיר טוב.

 

מנחת ברמה גבוהה עושה רק טוב לסאונד, מנחתים ברמות סבירות ומטה לא ישפיעו הרבה...

 

שרון.

 

 

תודה רבה על העזרה שרון יש לך מושג אם נדרשת עבודה רבה להרכיב את המנחת

וכמה יכולה לעלות העבודה הרי צריך לפרק שם וזה נראה סיפור לא קטן ????

פורסם
זה לא הרבה עבודה, להוציא חוטים מהמערכת של הרמקולים לחבר למנחת, מהמנחת RCA למגבר, מהמגבר חוטים לרמקולים\סאב.

 

שרון.

 

כן אני מבין את התהליך אני מדבר על פירוק הדשבורד

×
×
  • תוכן חדש...