Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב אצלי חצי שנה ולא הפעלתי מזגן ,אתמול פעם ראשונה הפעלתי יצא גרגירים של לכלוך וכל פעם יש גרגרים של לכלוך וזה לא היה כול כך חשוב לא ,המזגן מקרר ולא מחמם סתם יוצר אויר ,הוונטאה מי קדימה לא מסתובבת הבנתי שחסר גז.

מה עלות התיקון+- של החלפת מערכת המיזוג באוטו כולל כול החלקים והצינורות וגם מילוי הגז כי כניראה יש בריחה צריך להחליף תצינורות

 

1, מה עלות התיקון של הכול

2,למה יוצא לי גרגירים של לכלוך מציקים למרות שהחלפתי פילטר אויר

3כניראה יש בריחה של הגז מה עלות התיקון של המערכת כולל החלפה של הכול

 

 

4 עוד משהו שהוא לא קשור למזגן זה בקשר לפילטר דלק, אני רוצה להליף אותו אני לא יודע איפה הוא יושב

הבנתי שהוא יושב מתחת לטנק דלק וראיתי פעם אחת השאלה שלי איך אני אחליף אותו לבד האים זה אפשרי אידזה ברגים תופסים אותו ואיך העמיד את הרכב שאוכל להיכנס תחתיו

נ ב לא רעיונות מסוכנים

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

הבעיה שלך לא מובנת,

ננסה לנחש, אם המזגן לא מקרר אז או שהמדחס לא נכנס לפעולה או שאין מספיק גז, והוא נכנס לפעולה אך לא מקרר מספיק טוב,

בקשר ללכלוך, ייתכן והרכב עמד מתחת לעצים הרבה , והלכלוך נכנס לפתחי האוורור, אתה צריך לכוון את הסרקולציה לשאוב אוויר מתוך הרכב ולא מבחוץ,

אם הוונטה לא מסתובבת שאתה מפעיל מזגן אז המזגן לא יעבוד כי הלחצים יעלו והמערכת תתנתק, תבדוק למה המאוורר לא מופעל כשהמזגן דלוק,

 

אם בכל זאת אתה רוצה לנסות ולנקות את הלכלוך (אני לא יודע אם ואיפה יש פילטר מזגן ברכב הזה), אבל מה שתעשה זה תפעיל אוורר על העוצמה הגדולה ביותר ותכוון את הבורר לשאוב אוויר מבחוץ, זה אמור להעיף את כל הלכלוך שיושב בתעלות אומנם לתוך תא הנוסעים אבל לפחות זה ינקה קצת,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
הבעיה שלך לא מובנת,

ננסה לנחש, אם המזגן לא מקרר אז או שהמדחס לא נכנס לפעולה או שאין מספיק גז, והוא נכנס לפעולה אך לא מקרר מספיק טוב,

בקשר ללכלוך, ייתכן והרכב עמד מתחת לעצים הרבה , והלכלוך נכנס לפתחי האוורור, אתה צריך לכוון את הסרקולציה לשאוב אוויר מתוך הרכב ולא מבחוץ,

אם הוונטה לא מסתובבת שאתה מפעיל מזגן אז המזגן לא יעבוד כי הלחצים יעלו והמערכת תתנתק, תבדוק למה המאוורר לא מופעל כשהמזגן דלוק,

 

אם בכל זאת אתה רוצה לנסות ולנקות את הלכלוך (אני לא יודע אם ואיפה יש פילטר מזגן ברכב הזה), אבל מה שתעשה זה תפעיל אוורר על העוצמה הגדולה ביותר ותכוון את הבורר לשאוב אוויר מבחוץ, זה אמור להעיף את כל הלכלוך שיושב בתעלות אומנם לתוך תא הנוסעים אבל לפחות זה ינקה קצת,

 

זה גם שאני מביא אויר מי בחוץ יש ליכלוך וגם שאני מביא אויר מי בפנים כמה יעלה לי אוברול כללי למערכת מיזוג אויר ועם יש לכם מוסך שאתם ממליצים

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

כתבת שהמזגן מקרר, אל תיגע בשום חלק של המערכת שמחובר למערכת של המדחס, כמו צנרת שנמצאת בלחץ והמדחס .

מה שכן, תפרק את תא הכפפות ותפעיל את האוורר ותראה איפה יושב המפוח, ואח"כ תפרק אותו ותנקה את הלכלוך שהצטבר, רצוי לנקות את המעברים של האוויר, בכדי ליצור זרימה טובה של אוויר ,

בקשר לחוסר גז, תראה אם יש בועות בעינית, אם יש בועות שהמדחס עובד אז חסר גז, והוונטה שלך חיבת לעבוד כי אז לא יהיה קירור לא משנה מה תעשה. תתחיל מלבדוק למה הוונטה לא עובדת.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
כתבת שהמזגן מקרר, אל תיגע בשום חלק של המערכת שמחובר למערכת של המדחס, כמו צנרת שנמצאת בלחץ והמדחס .

מה שכן, תפרק את תא הכפפות ותפעיל את האוורר ותראה איפה יושב המפוח, ואח"כ תפרק אותו ותנקה את הלכלוך שהצטבר, רצוי לנקות את המעברים של האוויר, בכדי ליצור זרימה טובה של אוויר ,

בקשר לחוסר גז, תראה אם יש בועות בעינית, אם יש בועות שהמדחס עובד אז חסר גז, והוונטה שלך חיבת לעבוד כי אז לא יהיה קירור לא משנה מה תעשה. תתחיל מלבדוק למה הוונטה לא עובדת.

המזגן לא מקררררר ולאאאא מחמם אין מת רק אויר עם חולות כמה יעלה לי בערך להשים הכול חדש כולל מדחס וכל מה שמסביב לא מבין בזה כול כך כמה יעלה לסדר את האימאמאמאמא שלו

 

תודה מראש

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

עזוב את אימא שלו בצד, (ולא צריך לצטט הודעה אחרונה שנכתבה)

 

הגישה שלך לא טובה בכלל, אתה צריך לאתר את מקור הבעיה, כי ברגע שסתם תפתח מערכת מיזוג, אתה בכל מקרה חייב חייב להחליף מייבש ושסתום, וזה כבר הוצאה לא קטנה תוסיף וואקום שמן גז עבודה...

תבדוק למה הוונטה שלך לא עובדת תתחיל מזה, כי ברגע שהוונטה לא תעבוד יש לך לחצים מאוד גבוהים שיגרמו למדחס להתנתק, ואז אתה מגיע למצב שאתה "מת מחום" מבין?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני אומר משהו אחר אתה מסביר משהו אחר לגמרי אני רק שאלתי כמה יעלה לי אוברול כללי אב לא משנה אני יקפוץ למוסך עוד חודש נירא מה הבעיה עם למישהו יש מוסך ברמה גבוה ולא חפארים למינהם אשמח תודה וים טובבבב

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

עלות החלפה של מערכת קירור מתחילה ב1500 שקל ויכולה להיגמר בכמה אלפים טובים-זה לא כדאי בכלל להשקעה.

מילוי גז נע עד 100 שקלים בערך.

הגרגירים שיוצאים אלו ספוגים שיש במערכת החשמל שהשמש מפוררת אותם עם השנים, והם ניכנסים אל תוך מערכת המיזוג של הרכב,ואז הם יוצאים כשאתה מפעיל מזגן או מיזוג.

פורסם
עלות החלפה של מערכת קירור מתחילה ב1500 שקל ויכולה להיגמר בכמה אלפים טובים-זה לא כדאי בכלל להשקעה.

מילוי גז נע עד 100 שקלים בערך.

הגרגירים שיוצאים אלו ספוגים שיש במערכת החשמל שהשמש מפוררת אותם עם השנים, והם ניכנסים אל תוך מערכת המיזוג של הרכב,ואז הם יוצאים כשאתה מפעיל מזגן או מיזוג.

 

תודה רבה לך אז אי אפשר לסדר את הלכלוך??

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

בטח שאפשר,זה עניין של כסף,אם תחליף מערכת מיזוג ינקו לך וישימו הכל מחדש,אבל לצערי ההגיון שלי אומר לי שאתה לא תיכנס לסיפור שיכול להסתכם ב2000 שקל שזה בערך חצי ממחיר הרכב אני מאמין?תניח לזה,חבל על הכסף.

פורסם
בטח שאפשר,זה עניין של כסף,אם תחליף מערכת מיזוג ינקו לך וישימו הכל מחדש,אבל לצערי ההגיון שלי אומר לי שאתה לא תיכנס לסיפור שיכול להסתכם ב2000 שקל שזה בערך חצי ממחיר הרכב אני מאמין?תניח לזה,חבל על הכסף.

 

אני חושב שצריך רק למלא גז והכול יהיה בסדר ולסדר את החולות וזהו.

כי בדקתי את הצינורות לא ישנים,ולא יבשים מה אתה אומר?

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

תבדוק אם יש לך בועות במייבש,

יש לך עינית שאתה אמור לראות שם את הנוזל,

 

אם יש בועות שהמדחס עובד סימן שיש לך חוסר גז,

 

אני מציע לך שלא תבא לאיזה בעל מקצוע ותגיד לו ישר "כמה עולה לעשות אובראול כללי למערכת מיזוג"

כי אז יש 2 אופציות ,

1 הוא תכמן ויפרק לך את הכיס וגם כן לא תצא מרוצה.

2 הוא ילך איתך שלב שלב ויבדוק בצורה מקצועית מה לא תקין ,

 

המטרה שלך זה להביא את המזגן למצב תקין עם מינימום הוצאה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
תבדוק אם יש לך בועות במייבש,

יש לך עינית שאתה אמור לראות שם את הנוזל,

 

אם יש בועות שהמדחס עובד סימן שיש לך חוסר גז,

 

אני מציע לך שלא תבא לאיזה בעל מקצוע ותגיד לו ישר "כמה עולה לעשות אובראול כללי למערכת מיזוג"

כי אז יש 2 אופציות ,

1 הוא תכמן ויפרק לך את הכיס וגם כן לא תצא מרוצה.

2 הוא ילך איתך שלב שלב ויבדוק בצורה מקצועית מה לא תקין ,

 

המטרה שלך זה להביא את המזגן למצב תקין עם מינימום הוצאה,

יש בועות המדחס עובד אבל לא שומעים אותו רק המפוח עובד ושומעים אותו אני חושב יש חוסר גז והרצועה של האלטאנטור עושה רעש מה צריך לעשות??

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

הלכתי למוסך שמטפל במזגן הוא התחיל בטיפול סטנדרטי בדק אטימות הכול אחד אחד לפי הסדר

החליף שסתומים היה בריחה של גז והתקין מיבש ,החליף צנרת מזגן,החליף אטמים ,מאייד ומפוח מדחס ועשה לי גם ווקום וניקה לי את הלכלוך קיצור מערכת מיזוג חדשה ב2500 שקל

נ.ב וגז הכי חדיש שיש היום הוא שאב את כול הלחלוך ואת הלחות והכול זהו היה בעיה רצינית שם המוסך ניסה לחסוך לי אבל מה לעשות הוא מילא לי גז ב50 שקל עד הסוף הוא הראה לי שהוא מילה לי פולללללללללל בשעון תודה לכם

 

התקררתי ונהייתי חולה:(

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

×
×
  • תוכן חדש...