Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקנסט 2004 והיא ממש שוחטת בדלק היא אוטומטית ובפול בעיר היא נוסעת 340 גג ונראה לי שאני מגזים אפילו זה נראה לכם הגיוני??? זה משגע אותי המחוג יורד ממש מהר לפני זה הייתה לי אקסנט ידנית והיא עשתה 470 בערך מה אני עושה האם יש מה לעשות?

 

תודה לעונים

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
יש לי יונדאי אקנסט 2004 והיא ממש שוחטת בדלק היא אוטומטית ובפול בעיר היא נוסעת 340 גג ונראה לי שאני מגזים אפילו זה נראה לכם הגיוני??? זה משגע אותי המחוג יורד ממש מהר לפני זה הייתה לי אקסנט ידנית והיא עשתה 470 בערך מה אני עושה האם יש מה לעשות?

 

תודה לעונים

 

מה יש לך לעשות? השווה את נתונייך לנתוני היצרן. אם יש בעיה, הולכים למוסך.

אף אחד פה לא יכול לנחש מה התקלה, במיוחד שזה עוד רכב חדש.

 

עצתי היא, גש למוסך לאבחון התקלה. ואם יש תקלה, נשמח לשמוע מה היא.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום XXX [עריכה --אין להשתמש במילים כאלה.]

משתתף בצערך אך גם לי את אותה בעיה..

לי יש יונדאי אקסנ שמת 98 ועוד ידני ולא אוטומט והיא שוחטת אותי בדלק לא עוזר שום תוסף ושום נעליים...

מיכל מלא אצלי בלחץ 40 ליטר בתדלוק מלא ואני עושה בלחץ 350 קמ

סופש נעים

גלעד בלאט

פורסם

משהו לא תקין

ברשותי אקסנט 96 אוטומטית

ובכמה בדיקות שעשיתי צריכת הדלק בנהיגה עירונית עומדת על 1:12 מקסימום 1:11.

בינעירוני 1:14

כל הנתונים ההלו נכונים נהיגה רגועה בלי השתוללות ובלי מזגן

בבדיקה האחרונה שעשיתי שהיתה עם מזגן במשך רוב הזמן ורק בגוש דן

הרכב עשה 1:11

פורסם

גש למוסך לאבחון התקלה. בינתיים עיין בקובץ המצורף וראה ממה התקלה עלולה לנבוע.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

רכבי יונדאי אוהבים לישתות דלק ואין הרבה מלעשות אבל אים יש לך ספקות

תיכנס לאחד מימכוני הזרקות דלק ותיבדוק צריכת דלק במכשיר 4 גזים.

אלון.

 

**************עריכה--[פרסום עצמי נמחק]******************

×
×
  • תוכן חדש...