fly by wire
-
הודעות
30 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fly by wire
-
הציעו לי 4 צמיגים של חברת lassa bridgestone ב 1400 שקל שווה?
fly by wire פרסם הודעה בנושא של ohad69 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפני כחודש קניתי רביעיית קונטיננטל 185/65/R14 ב1100 ש"ח קוד H טריים ושוים. -
ברשותי פוקוס 2001 האם למישהו יש מושג כיצד מפעילים את נעילת הילדים ברכב הנ"ל ? תודה מראש
-
הוא פועל רק בין 3 ל4 ובבכול השאר אין תגובה
-
שלום לכולם. ברשותי פוקוס 2001 ובעיה קטנה-בורר מהירות המאוור לא מגיב. מישהו יכול להמליץ על בעל מקצוע אמין וטוב לטיפול בבעיה ? אני מאיזור המרכז.
-
מקפיץ את ההודעה. האם ההבדלים בין הפוקס למזדה משמעותיים ובפרט צריכת הדלק ?
-
קיימת חברה בשם אוניברסל פרטס שיושבת באיזור התעשיה של אזור(ליד חולון) ולמיטב ידיעתי החברה מיצרת בלנקים ריקים למכוני הרישוי השונים בארץ כולל רכבי אספנות /אופנוע קטן וכו... אוניברסל פרטס א.ב בע"מ , , רב קווי 03-5560359 פקס 03-5590949
-
דיבורית לרכב אוניברסלית bluetooth מוטורולה דגם T305 חדשה בקופסא מחיר סופי 200 ש"ח מיקום : ת"א וראשל"צ 054-7799106
-
-
משהו לא תקין ברשותי אקסנט 96 אוטומטית ובכמה בדיקות שעשיתי צריכת הדלק בנהיגה עירונית עומדת על 1:12 מקסימום 1:11. בינעירוני 1:14 כל הנתונים ההלו נכונים נהיגה רגועה בלי השתוללות ובלי מזגן בבדיקה האחרונה שעשיתי שהיתה עם מזגן במשך רוב הזמן ורק בגוש דן הרכב עשה 1:11
-
רכב לא מניע באופן חלק... כדאי להחליף שמן מנוע ?
fly by wire פרסם הודעה בנושא של fly by wire בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הוחלף אבל למיטב ידיעתי באקסנט מחליפים כל 40K -
רכב לא מניע באופן חלק... כדאי להחליף שמן מנוע ?
fly by wire פרסם הודעה בנושא של fly by wire בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב אז ככה היום זה כבר קרה לי ולא לאישה כאשר באחת ההנעות של הרכב הוא קרטע כאילו אין הזרמת דלק למנוע כיביתי וניסיתי להדליקו שוב עם לחיצה/פמפום על הגז ואז לפתע הוא התאפס על עצמו והניע . סטארטר היה תקין הרכב הניע כלומר המנוע הסתובב אבל לא הצליח לייצב טורים האם הבעיה יכולה להיות מסנן דלק /משאבה? -
רכב לא מניע באופן חלק... כדאי להחליף שמן מנוע ?
fly by wire פרסם הודעה בנושא של fly by wire בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טיפול 10000 נעשה לפני 3 שבועות אך במהלכו הוסיפו כרבע קילו מעל המקס' האם זו יכולה להיות הסיבה. -
ברשותי אקסנט 96 ובזמן האחרון המנוע לא מניע חלק אלא מגלה מעיין התנגדות מסוימת לנסיון ההנעה כמובן שלאחר שהרכב מתחמם הכול חוזר לשגרה. שאלתי האם החלפת שמן המנוע מפרסטון 10/40 לשמן יותר אכותי תשפר את המצב ? ואם כן אז מה המלצתכם לשמן זה.
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות: אפריל - יוני 2007
fly by wire פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות: אפריל - יוני 2007
fly by wire פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
-
התחממות מפחידה עד עשן ב פיג'ו 106 XR שנת 99
fly by wire פרסם הודעה בנושא של MeMaHeR בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המלצתי האישית היא לפנות לאיש יקר וחבר הפורום .... בני ל. -
בני ל. האיש ואגדת הפורום. תעשה חיפוש ותבין על מי מדובר...
-
מאגר מידע: תצרוכת דלק אופיינית לרכבים
fly by wire פרסם הודעה בנושא של a_mayor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יונדאי אקסנט 96 1500 סמ"ק אוטומט 1:14 ולספקנים שבנכם תדלקתי ביקום טנק מלא עליתי לרמה"ג דרך חיפה והקריות חזרתי לתל אביב שם המשכתי לנסוע עוד מספר ימים עד שתדלקתי שוב לטנק מלא 40.3 ל' הספידומטר הראה 568 ק"מ. יש לציין שמדובר בנסיעה רגועה לחלוטין 380 ק"מ היו מחוץ לעיר ואילו ההפרש נסיעות בגוש דן. כמו כן שבוע לפני כן שמתי K44 במיכל כך שזה אולי גם סייע להגיע לתוצאה הנ"ל. -
הלנטרה לדורותיה ומנועיה ידועה כבעלת צריכת דלק גבוהה וכאחד שנסע ב1.6 97 מספר פעמים לא מבוטל הייתי מעריך את הצריכה בבינעירוני על 1/9-1/10 , שזה דיי הרבה למכונית משפחתית בסגנון הנ"ל
-
תראה זה לא מוסך ותשמע הרבה קללות אבל החלקים ברמה מעולה אין קונצים ומשחקים והמחיר סביר והגיוני. כלומר המלצתי היא בני ל.
-
למכירה מכשיר ספיריט לרשת אורנג 450 ש"ח - המכשיר 500- ש"ח כולל התקנה איזור המרכז פרטים 054-7799106
-
ערב טוב למומחים כמה שאלות לי אלכם : ברשותי יונדאי אקסנט 96 4 דלתות (סדאן) אילו רמקולים מתאימים לדלתות הקדמיות ואלו למדף האחורי? כמו כן אילו רמקולים כדי לקנות ? 1way or 2 way? שמתי עיניי על רדיו דיסק קנווד KDCW431 ורציתי לשמוע את חוות דעתכם לגביו. פרטים נוספים : תקציב 1100 ש"ח לא מחפש משהו בובסטי ועתיר ביצועים בעבר היה לי פיוניר 2750 עם 6*9 של פיוניר 150 (עתיקים אבל מעולים) והדבר סיפק אותי. תודה מראש.
-
מחיר בדיקה במכונים הינו סביב ה400 ש"ח ומנסיון שעברתי היום אל תחסוך על בדיקה ,כי לא מסתכלים בקנקן...
-
טוב אז הקורולה ירדה מעל הפרק וגם ה323 עכשיו אני מתלבט בין 2 הצעות: הראשונה כריזמה 98 יד 3 160K שמטופלת במוסך מורשה כל ימיה, אבל עברה תאונה והוחלף מכסה מנוע וראדיאטור. השניה ניסן אלמרה 96 יד 2 150K בלי תאונות אבל מטופלת במוסך כללי את שתי הרכבים מציעים למכירה ב25-26K ומבחינת מראה חיצוני שניהם שמורות. אשמח לקבל חוות דעת נוספות.
