לרשותי כ 25-27K
דרישות : מעל 94 ,אוטומט, צריכת דלק סבירה ואמינות
אז נהגתי על ה323 והרגשתי קצת ספרטני
הקורולה יחסית יקרה אבל מפצה באמינות
והכריזמה חידה כיוון שלא נהגתי עליה.
אבקש את חוות דעתכם המלומדת לגבי הקניה המומלצת לזוג צעיר בתחילת דרכו,
שגר במודעין עובד בתל אביב ונוסע פעם בחודש לצפון.
נ.ב : ראיתי שיש הונדה 1.4 אוטומט מודל 95-6 האם אפשר למצוא אחת ?
תודה מראש