Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה כללית על ביטוח רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים.

אני חושב לקנות לי רכב, עכשיו אני רוצה לשאול כמה יעלה לי ביטוח לפיאט הונו שנת 1994. השאלה היא מה הוא ביטוח זול, ומה הוא ביטוח חובה\צד ג'\ביטוח מקיף, הייתי רוצה הסבר בבקשה מה באמת צריך לדעת על ביטוח ומה נחשב לביטוח שחייב להיות לי על מנת לנסוע באוטו ולא לדאוג יותר מידי.

בבקשה להתיחס לשאלה ברצינו!

 

תודה רבה מראש לכל העוזרים!:wink:

פורסם

ביטוח חובה, כשמו כן הוא, אתה חייב לעשותו. אם אינך עושה, לא רק שאתה מסכן את כל עתידתך הכלכלי, אתה גם עובר עבירה. ביטוח זה נועד לכסות אך ורק פגיעות גוף.

באתר משרד האוצר תוכל למצוא מחירון של ביטוח חובה.

 

ביטוח צד ג' - מולץ מאוד, והייתי אומר שטיפש מי שלא עושה אותו. הביטוח הזה נועד לכסות נזקים שגרמת לרכב אחר (לא לרכב שלך). אם במקרה תפוצץ מרצדס, אתה לא באמת רוצה להוציא כמה עשרות אלפים מהכיס בשביל לתקן אותה. מחירו של ביטוח זה הוא כמה מאות שקלים ויכול להיות שגם מגיע לאזור האלף.

 

ביטוח מקיף - ביטוח זה נועד לכסות נזקים שגרמת לאחרים ונזקים שנגרמו לך. ביטוח זה כולל בתוכו את ביטוח צד ג'. מתחת לשנתון מסויים/מחיר מסויים, חברות ביטוח לא נוהגות לבטח במקיף וגם אם היו עושות זאת, מחיר הפרמיה היה יקר ביותר.

בעיקרון, ביטוח מקיף הוא יקר יותר ונאמד באלפי שקלים. הפרמיה נקבעת לפי פרמטרים רבים כגון: סוג הרכב שלך, מחירו, מס' הנהגים שינהגו ברכבך, נהג חדש/ צעיר, אמצעי מיגון וכד'.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...