Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זה לאציו לא אמרו שהם עומדים מאחוריו? עכשיו הוא חושש שהוא יתבע ע"י?

טוב לפחות יהיה מעניין לראות אותו חוזר לדשא עם שריקות בוז {לפחות ממני}.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

סתם שחקן שלא הוכיח כלום בכדורגל הישראלי החלש הזה

אז מיהו שיסע וישחק באיטליה?!

שישחק בליגה בקפריסין שם הכי מתאים לו באמת.

 

הכי חשוב זה שאבי נימני המלך!!!

 

מאור בוזגלו לא רואה אותו ממטר הרבה יותר כישרון חוכמת מישחק וכישרון פי אלף,ואים כל זה איפה הוא היום?

 

אתם מבינים אח אח אייל גולסה שחכתי שאתה מסי :lol:

imprza new age

פורסם

גם כן בוזגלו עוד מבוזבז אחד שקבר לעצמו את הקריירה במכבי ת"א .

 

וגולסה?-הוא כנראה לא הכיר את יעקב שחר , ות'כלס אם החוזה שלו לא היה בתוקף הוא לא היה חוזר לפה , ברגע שהוא ולאציו הבינו שהחוזה של חיפה בתוקף הם החליטו לרדת מהעניין והוא רק חיכה לאיזה חבל שחיפה תשלח אליו כדי שיוכל לרדת מהעץ שהוא טיפס עליו.

בכל מקרה בלי התנצלות שלו בפני הקהל החזרה שלו לקרית אליעזר לא תיהיה קלה בכלל.

פורסם
אם אתם לא מכירים, כנראה שאתם רואים ערב טוב עם גיא פינס,מחליפים מתכונים או עושים קוקיות אחד לשני במקום לראות ליגת האלופות :-D

 

ואתה גבר גברי ונדומי מסוקס , שיושב בסלון ורואה את אלופת ישראל, מס' 1 בליגה- מכבי חיפה - שהצליחה להגיע לאירופה ולעשות 0 עם כל דבר שזז.

זה היה שווה צפיה אם היה איזה זרזיף של כשרון בכדורגל הישראלי.

אבל אם איך שהכדורגל בישראל נראה, כנראה שלגולסה באמת עדיף להיות במקום אחר.

 

המשמעת בארץ שואפת לאפס, היכולת באימונים שואפת לאפס, קידום הנוער שואף לאפס, והתוצאות בחו"ל מראות את זה, "אפס".

 

אולי שם הוא יקבל מעט משמעת אימונים אחרת, ויוכל לפתח את הכשרון אצלו.

בנתיים, כנראה שהוא גם ירוויח יותר ממה שהרוויח פה, לכן זה כבר רווח נקי שלו.

גם התקדמות מקצועית אישית, באימונים ולמידה ברמה מעל ממה שיש בארץ, וגם משכורת נאה.

 

גול עצמי?, הייתי שוקל את זה שוב.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...