Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1+...

 

כבר הגענו ל 2, מי זה בכלל?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה לא להישאר בארץ ולעשות צבא ?

 

ציטוט מואללה פשוט בושה מה שהוא אומר {אם הוא אמר}

 

"על פי עיתון 'לה רפובליקה', אמר גולסה כי הגזענות האפשרית אינה מפחידה אותו, וכי מפחד יותר מהאפשרות בה ישרת בצה"ל למשך שלוש שנים."

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

עשה טעות חמורה לדעתי.

 

גם תרגיל מסריח לקבוצה שגידלה אותו (ועוד עם אצבע משולשת) וגם בגלל שלדעתי הוא עדיין צעיר ולא מספיק מוכן לסגנון משחק שכזה, בטח לא איטלקי.

 

היה מחכה עוד שנתיים, מוכיח את עצמו שוב ושוב בליגת האלופות - ואז בעזרת סוכן טוב (כמו שמישהו זרק פה את זהבי), הוא היה מגיע למקום הרבה יותר מתאים לו.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

מה קרה לכם אנשים אתם עדיין משחקים בברביות או מה :shock:? כדורגל ישראלי אתם לא רואים?

לא מכירים שחקנים של הקבוצה הישראלית ששברה שיא בליגת האלופות?:wink:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

בטח מכירים, 0,0 ו... 0

 

אמרתי שזה צעד טוב בשבילו כי הוא שחקן חלש ואין לו פוטנציאל כמו שכטר, ברוכיאן, יצחקי ואפילו רפאלוב. אז שיוצאים מוקדם לאירופה יש צאנס להשתפר טיפה ולהישאר שם(כמו בן סהר, שהיה בינוני מאוד כאן בנוער ועכשיו הוא קבוע באירופה)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מבחינת כישרון הוא עולה על כל אלה שציינת וכן הוא גם יצליח יותר מכולם, אני בטוח בזה.

ברור שכישרון לבד זה לא מספיק, אבל לגולסה יש גם את האופי והנחישות, במשחקים של חיפה גם בליגה וגם באירופה רואים כמה הוא משקיע, הוא רץ הכי הרבה, יש לו כושר ברמה אירופאית והוא עוד הולך להשתפר.

 

לעניין המקרה, לדעתי הוא עשה מעשה חמור, חבל מאוד כי אני מאמין שהוא עוד יצטער על כך. אני באמת לא מצליח להבין איך אפשר לפעול נגד מישהו שנתן לך כל כך הרבה, אפילו אם זה יקדם לו את הקריירה, הרי אין בכלל ספק שהוא יגיע לאירופה, אז מה כ"כ בוער?

יש לו מזל שהוא עדיין ילד ושה"תירוץ" הזה יעזור לו בהמשך.

פורסם
ציטוט מואללה פשוט בושה מה שהוא אומר {אם הוא אמר}

 

"על פי עיתון 'לה רפובליקה', אמר גולסה כי הגזענות האפשרית אינה מפחידה אותו, וכי מפחד יותר מהאפשרות בה ישרת בצה"ל למשך שלוש שנים."

 

מה מפחיד בלהיות מש"ק ממטרות או דגלן בפנימיה הצבאית, הוא לא עמיד במים?

 

בטח מכירים, 0,0 ו... 0

 

אמרתי שזה צעד טוב בשבילו כי הוא שחקן חלש ואין לו פוטנציאל כמו שכטר, ברוכיאן, יצחקי ואפילו רפאלוב. אז שיוצאים מוקדם לאירופה יש צאנס להשתפר טיפה ולהישאר שם(כמו בן סהר, שהיה בינוני מאוד כאן בנוער ועכשיו הוא קבוע באירופה)

 

דווקא בן סהר כנראה חוזר לארץ ולא בדיוק אחרי עונות טובות באירופה- פוטנציאל טוב אבל ביצוע קצת פחות.

 

בכל מקרה כמו כולכם אני חושב שהוא פשוט לא חושב עם הראש או שאין לו בראש הרבה שכל. זה מה שמפריד בין ילדים לגברים.

אפילו אבא שלו אמר שהוא מתבייש בצעד של בנו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא אמרתי שבן סהר שחקן טוב, התכוונתי שגם אם אתה שחקן בינוני,כמו סהר או גולסה, אז יציאה מוקדמת לאירופה תשפר אותך מבחינה מקצועית. אפילו אם ניקח שחקן לא מבריק כמו עמית בן שושן למשל,ומגיל 18 הוא היה בברסה\ריאל\צלסי\אינטר אז הוא היה שחקן הרבה יותר טוב ממה שהוא היום

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם אני חושב שזה מעשה חמור, מביש ו"חוצפן" מידי.

לא שותים מהבאר וישר מחרבנים עליה.

במיוחד לא כשהעומד בראשה הוא שחר, שיכול בקלות לקבור אותו עוד לפני שהוא פרח.

ברור לי שהוא יגיע בעתיד לחו"ל ויש לו פוטנציאל להיות טוב ומצליח יותר מבניון, אבל לא עכשיו ולא בצורה הזו. חכה, ילד.

 

מאמין שבקרוב הוא יחזור עם הזנב בין הרגליים, יבין את הטעות, יקבל איזה קנס רציני, יתייבש ויתבייש כמה מחזורים ואז ימשיך לשחק במכבי חיפה כמה שנים טובות עד שייצא לחו"ל כמו שצריך ומתי שצריך.

 

גילוי נאות: הכותב הוא אוהד מכבי חיפה מאז שהוא זוכר את עצמו 8)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הלילה גולסה חזר לארץ, יותר נכון "הוברח" בחזרה לארץ.

 

חבל מאוד שזו הדרך שהוא בחר אחרי מה ששחר עשה עבורו ועבור משפחתו.

עוד שנה שנתיים היה יכול לצאת לאירופה עם חוזה טוב יותר, קבוצה טובה יותר, בליגה טובה יותר ושהוא בעצמו הרבה טוב יותר.

הילד לא עמד בעומס של הליגה הישראלית עם כמה וכמה פציעות, אז ליגה איטלקית? נו באמת.

פורסם

עדיין לפי דעתי מכול הסיפור הזה הוא ירוויח, כבר מדברים על מענק חתימה שמן וחוזה יותר גדול, בקיצור הרוויח את מה שהוא רצה כסף.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
מה קרה לכם אנשים אתם עדיין משחקים בברביות או מה :shock:? כדורגל ישראלי אתם לא רואים?

לא מכירים שחקנים של הקבוצה הישראלית ששברה שיא בליגת האלופות?:wink:

 

אני לא גזען ולא אנטישמי. לא סובל כדורגל בלי קשר למוצא הקבוצה,.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...