Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וערב טוב ,

ברשותי סופר לנסר 94 , 1600 , glxi

 

יש רעידות חזקות מאוד ברכב בעמידה , ושאני מעביר ל N זה נרגע מעט.

 

הבנתי שזה תושבות מנוע , מה העלות של תושבות מנוע .

חליפי ? מקורי ? מוסך מרכזי ? לא מרכזי ?

 

תודה לעונים,

שי.

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

אנשים אף אחד לא יודע?!

 

אני מקפיץ אולי בתקווה שמישהו מבין יוכל לענות לי על השאלה

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

נבדק בשלושה מוסכים שונים ואותרה התקלה - תושבות מנוע, אז ככה שזה לא טורים נמוכים.

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

פורסם

אותה בעיה קיימת אצלי רק שהריעדות עוד איכשהו נסבלות.

זאת מחלה אבל מה מחלה! ל2 חברים שלי שבעבר החזיקו סופר לאנסר הייתה להם אותה בעיה.

אין לי מושג למה דווקא במכוניות האלה התושבות פשוט נקרעות והרעידות זה כבר מאפיין.

בכל אופן חבר החליף 2 תושבות ב 700 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

זה היה לפני שנה וחצי, והוא החליף במקום שמתמחה ביפניות וכו', והמקום גם נחשב יקרן, אז תעשה את ה + /- שלך .

אגב הוא החליף לא כמו המקוריות, בכל אופן האוטו הפסיק לרעוד ונהיה נוח לנהוג בו

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

אצלי הרעידות היו בגלל המנוע צעדים.

תנסה לפרק את הצינור השרשורי שהולך אליו מהפילטר אויר ותנקה שם עם ספריי קרבורטורים.

שים לב: אחרי שאתה מפרק יש שם מין פלטה וחור קטן תרסס שם ולאחר מכן תלחץ על המצערת ותרסס עוד פעם ותראה כמה זבל יוצא משם.

בהנעה הראשונה האוטו יחנק אל תמשוך את הסטרטר!!

תנסה להניע כמה פעמים בלי למשוך יותר מדי ואחרי שאתה מניע כבר תן לאוטו לעבוד כמה דקות ולהתייצב זה אמור לפתור את הבעייה.

אם אין לך מושג על מה אני מדבר סע לאיזה מוסך שיבדוק לך את זה.

כמו שאמרת זה יכול להיות גם תושבות מנוע.

×
×
  • תוכן חדש...