Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שלום לכולכם השבועה קניתי רכב מאזדה MPV 1994

יד ראשונה הרכב עשה 326000 K עבר את הבדיקה טוב הבודק אמר שיש נזילה ממשאבת מים יום למחורת נכנסתי למוסך ביקשתי שיחליפו משאבת מים + רצועת טיימינג + טיפול 10000 + שמן גיר העבודה נעשתה בצורה טובה הכל חזר למקום עשינו נסיעה עם המוסכניק לבדוק שהכל טוב ולא היתה בעיה הכל היה תקין חוץ מקצת רעש שמגיעה מעזור המכסה פלסטיק של הטיימינג המוסכניק סידר את זה היה פחות רעש ונסעתי הביתה בדרך לחצתי אל הגז עד הסוף ובסל"ד 4500-5000 היה רעש שמעתי מכה עצרתי את הרכב ומה שראיתי היה .... ברכב יש מאורר מכני הוא מחובר עם ציר ישירות למייסב של המשאבת מים והוא מסתובב עלידי בין המשאבה ובין המאורר יש גלגל רצועה אז מה שקרה המייסב במאשבה נשבר כל המאורר זז קדימה פגעה ברדיאטור ושבר את הפלסטיק מסביב אני היתי ממש בשוק כי ראיתי שהחברה עשו עבודה טובה למחורת חזרתי בגרר למוסך החליפו לי רדיאטור ומשאבה חדשה אבל קצת שונה מהקודמת שמעתי את המוסכניק אמר שהחדשה היא מקורית שאלתי אותו עם צריך להחליף את המאורר והוא אמר שלא כי הפלסטיק שלו חזק מאוד ושהוא רק השתפשף בסוף העבודה עוד פעם נסענו לבדוק את הרכב הכל היה טוב נסעתי הביתה ואז עוד פעם זה קרה רק שהפעם עצרתי מייד היתי גם לא רחוק מהמוסך המאורר לא הספיק לפגועה ברדיאטור רק מכה קלה כי הוא גם לא הסתובב כי הגלגל יצאה מהרצועה חוץ מזה הכל אותו דבר המייסב של המשבאה נשבר ומחר יחליפו למשאבה חדשה שאלתי את המוסכניק אולי הבעיה בכל זאת במאוור כי זה מאוור עם קלאצ' שעובד לפי חום מהדק ומשחרר הוא אמר שהוא לא חושב אבל הוא לא יקח יותר סיכון ומחר יחליף גם את המאורר אני בטוח כמעט ב100% שהמאורר היה עקום אולי לא רואים את זה בסל"ד נמוך ומה שקורה בסל"ד גבוה יש יותר ויברציות וזה שובר את המייסב במאשבה הדבר השני שחשבתי זה אולי הציר קצת עקום למרות שהוא לא ארוך ורוב הסיכויים שזה לא הציר ושזה המאוור המאורר שוקל 4 קילו בארך אני היתי שמח לשמועה תגובות שלכם בנושאה תודה אני גם חייב לכתוב שהמוסך הוא סך הכל בסדר בעל המוסך נתן לי רכב אחר בינתיים שאני יגיעה הביתה החליף את הרדיאטור שנפגעה ללא תשלום לא אמר מילה אני המשכתי לטפל ברכב במוסך כי בעל הרכב הקודם טיפל במוסך הזה

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

תודה זיסו. אצלי החליפו כבר שתי משאבות המשאבה הראשונה היתה בידיוק אותו הדבר כמו המשאבה שהיתה מורכבת ברכב והישנה לא עשתה בעיות חוץ מי נזילה אז החלטתי שעם כבר פותחים אז כדי להחליף אחרי שהחדשה נשברה הם לא לקחו סיכון מחשש שיש בעיה עם כל המשאבות והרכיבו משאבה אורגינלית היא היתה קצת וגם במשאבה השניה נשבר המייסב בסל"ד גבוה רוב הסיכוים שזה לא המשאבה השאלה היא העם המאורר יכול לעשות בעיות ? אני יבקש גם להחליף את הציר שמחבר את המאורר

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

זהו סוף סוף הרכב יצאה מהמוסך הבעיה היתה במשאבה יש שתי סוגים של משאבות דומות מאוד חיצונית בכל זאת אני ממליץ מחום על המוסך חוץ מהטעות עשו עבודה טובה עם הרבה סבלנות הודו בטעות וגם החליפו את הרדיאטור ללא תשלום נוסף ( מוסך עדנאן ברמת ישי )

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אם אני לא טועה לרכב שלך יש שתי סוגים של משאבות שהן דומות אחת לשניה בדיוק, אבל השינוי הוא שאחת עושה סירקולציה הפוכה הכנפיים במשאבה הפוכות.

פורסם

אני לא יודעה בקשר לכנפיים אבל לפי מה שהסביר לי בעל המוסך לא רק שיש שתי סוגים של משאבות יש גם שתי סוגים של מאווררים לדגמים ישנים יותר ולחדשים יותר לפי ההסבר שלו ברכב שלי הותקן בעבר מאוורר חדש שהוא גם כבד ומסיבי יותר ושההבדל החיצוני בין שתי המשאבות הוא בפין שיוצאה מהמשאבה במדידה עם קליבר רואים שיש הבדל של 2 מילימטר שוני פנימי הוא במייסב גדול יותר הפעם הם הרכיבו משאבה עם מייסב יותר מסיבי שיכול לעבוד כמו שצריך עם המאוורר הכבד

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

שלום רב

 

אני שמח שהבעיה נפתרה ( כבר רשמתי לפני כן שיש שני סוגי משאבות )

זוהי שוב פעם עדות לכך שכדאי לטפל ברכב במקום שמכיר אותו . אים מההתחלה המוסך היה מזהה שהוא הרכיב משאבה " דומה " כול התלאות והנזק לא היה נגרם

 

בברכה זיסו יוסי

×
×
  • תוכן חדש...