Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבועיים עברתי טסט ועכשיו הבטיחו לי אוטו,ואני לא יודע בדיוק מה לקנות התקציב הוא עד 19K כן...זה נמוך אבל ההורים מתעקשים על זה

בעיקרון אני צריך רק כמה דברים באוטו:

*אוטומט

*לא פחות משנתון 94'

יש לכם הצעות?

האוטו אמור לשמש אותי לצורך התנסות בנהיגה בעיר ואחר כך בכבישים המהירים

 

תודה חברים

פורסם

מה זה אומר "התנסות נהיגה בעיר ואחר כך בכבישים מהירים"?

אתה מתכוון לקנות רכב בשביל כמה סיבובים ואז למכור אותו בעבור רכב יקר יותר? אולי כדאי שתשכיר רכב וזהו. זה בטוח יעלה לך פחות מ20 אלף ש"ח.

 

אם תסביר קצת יותר טוב מה אתה מחפש ברכב שלך, אולי נוכל לעזור לך ולכוון אותך בצורה טובה יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הכוונה לרכב שהוא ממש נוח ולא צריך להיתרגל אליו המון זמן,התכוונתי שאני רוצה להרגיש איך זה לנסוע המון זמן למשל:בעיר ואחר כך בכבישים המהירים לכמה שעות טובות מבלי שהתחת שלי יכאב או שהרכב יעשה בעיות,בקיצור שיהיה אמין

פורסם

בוקר טוב לך,המלצה שלי סובארו אימפרזה גראנד לאונה אוטומט

שנת 94 עד 97 98 ויש לך אחלה רכב.

אמין ללא תקלות חזק וטוב מניסיון שלי.

בהצלחה חבר.

imprza new age

פורסם

מאזדה לאטיס כמו שיש לי בסמלון מנוע 1.8 אוטומט רכב מהיר חזק ונוח מאוד ולדעתי גם יפה מאוד יחסית לשנתון

ב-19 אלף אתה יכול למצוא שנת 96 גם 97.

יש גם אפשרות לקנות את דגם ה-F שהוא אותו מנוע רק צורה ספורטיבית יותר אבל הוא טיפה יותר יקר

אין אדם יכול לטפס בסולם ההצלחה כשידיו בכיסים :wink:

פורסם

סיאט איביזה 99' אוטומטית - אולי ישאר לך עוד קצת כסף לביטוח\ישור קו

קיה ריו 2002 - שנתון גבוה, רכב סה"כ מאוד פשוט בלי יומרות.

רנו קליאו B 2000

פורסם

לא בהרבה אולי 3-4 אלף מעל רק בגלל הצורה שלו

בתקציב שלך תוכל להביא F שנת 96

אין אדם יכול לטפס בסולם ההצלחה כשידיו בכיסים :wink:

פורסם

פונטו ספייס, אופל קורסה, רנו קליאו.

 

בתוך העיר עדיף לך סופר מיני וגם בגלל שאתה צעיר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

יפהפה...:lol:

 

חזק מ-אוד

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

אתה יודע שזו עבירה על חוקי הפורום לתת ייעוץ לא מבוסס?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מאזדה לנטיס 323 רכב חזק מאוד, יפהפה, אמין והכל אבל שותה דלק כמו מים.

טוב יפה זה אממ, טעם אישי :roll: רכב כמו לאנטיס לבחור בן 17 זה לא פרקטי אלא אם כן הוא מקבל אותו מהמשפחה, הוא צריך רק להסתובב בעיר ומדי פעם בבינעירוני, חבל על הצריכה והאי נוחות בחניה. חזק מאוד? סה"כ עוד משפחתית, וגם די בינונית בשנתון 96 אמינות די מוטלת בספק זה רכב שמסתובב כבר כמעט 14 שנה על הכביש ולא תמיד עובר את כל הטיפולים שנדרשים (כי הוא מאזדה והוא לא צריך מוסך!!)

 

לדעתי לך על הקליאו B או איביזה, כל הסופרמיני שהציעו לך כאן הן אפשרויות מתאימות. אפשר להוסיף גם פולו קלאסיק 99.

פורסם

מצטרף להמלצה על סופר מיני.

פרקטית מספיק לדרישות, חסכונית יותר ונוחה יותר לחניה ותמרון (נהג חדש).

והכי חשוב- תוכל לרכוש אחת משנתון מתקדם יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...