Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניר

הבחור יכול לקחת גם סאן-דאון SAX125.2+ SAX-50.4

כמו שיש אצלי

ה2 ערוצים לוופרים וה 4 למידים ולטויטרים

 

כן,

אבל באופציה הזאת הוא מקבל 125 לוופרים 50 למידים ו50 לטוויטרים.

באופציה שאני הצעתי הוא יקבל 160 לוופרים 100 למידים ו100 לטוויטרים.

 

ועדיאל,

 

אתה יכול לקבל 6 ערוצים אקטיביים חזקים בהרבה מכל אופציה שיש לך.

וכל זה תמורת 500 ש"ח נוספים ושום דבר מעבר לזה?

 

לא עדיף?

under construction..

פורסם

ניר,

הספקים זה לא הכל

סטיל מגבר בכמה וכמה רמות יותר איכותי ויוקרתי,

אומנם 60 וואט זה טיפונת גבולי לוופרים

אבל 60 וואט למידים וטוויטרים פאסיבי זה מספיק בהחלט

פורסם

ניר זו אפצייה מצויינת,שאני יכול גם בעתיד לעבור לאבטיבי מלא.

 

אבל אני מחפש כמה שיותר איכות,במינימום כסף.

 

בהטחלה כיוונתי לטרו בילט או גנסיס סדרה 3.

 

ירדתי מזה ונעתי לכיוון אודיסון 4.1 שהיה ביד 2 או הטרו של סרול,ושניהם נמכרו.

 

ואז כיוונתי לטרו S45 וכמעט קניתי אותו ואז שברתי את החיסכון שלו ושל הכאוס והחלטתי לרדת ברמה.

 

 

אז השאיפה שלי ל4 ערוצים האיכותיים ביותר.ואם אפשר אז חדש אם לא גם הגנסיס בא בחשבון.או כל מגבר ברמה הזו.

 

תודה לעונים.

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

בלי קשר לכך שאני מוכר אותו

 

אין ספק שהג'נסיס הוא המגבר האיכותי ביותר בשרשור הזה,

אם אתה מכוון ל4 ערוצים הכי איכותיים שתוכל לרכוש ביחס לתמורה מחיר

יתכן מאוד שסטריאו 60 + סלסטרה זה המקסימום איכות לכסף שתוכל להשיג כרגע

פורסם

אני מסכים איתך.

 

ואני בטוח שכולם מסכימים עם זה שהגנסיס הוא המגבר האייכותי ביותר כאן.

 

וכו שאמרתי שאני רוצה את מקסימום איכות.

 

הפחד הגדול שלי זה שהוא יהיה חלש,אפילו בקצת.אתה מבין?

AmpTw/Mid: genesis st60 AmpWoofer:celesrta fa 2150x AmpSub: jbl GTO 601.1

Tw: hybrid audio legatia l1v2 Mid: hybrid audio legatia L3 Woofer: focal k2p Sub: jbl GTO 2104bp

HU:Alpine CDA 9887 SQ

פורסם

 

 

יתכן מאוד שסטריאו 60 + סלסטרה זה המקסימום איכות לכסף שתוכל להשיג כרגע

 

למה, שילוב של הסטריאו 60+ סאן דאון זה פחות איכותי לכסף?:?:

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...