Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306 XSI טורבו


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו 306XSI.

 

 

 

שלדה נקייה.

 

גיר מעולה.

 

שנת 96.

 

צבע כחול.

 

וכאן בערך נגמר הקטע המקורי.

 

 

 

אז מה שודרג?

 

 

 

המנוע העצלן המקורי הועף מהרכב ובמקומו נכנס מנוע 2 ליטר טורבו היישר מ 605 טורבו.

 

מה זה אומר? במקום 123 כ"ס שהיו למנוע בשנת 96, יש כרגע מעל 200 כ"ס.

 

גל הזיזים הוחלף לאחד חם יותר. המנוע מרגיש עצבני יותר וחי יותר.

 

הטורבו הוחלף לאחד אמין יותר ונפוץ יותר. לטורבו אימפרזה - TD04.

 

טורבו זול מאוד, סביב 1,000 ש"ח לטורבו, והוא נפוץ יותר מתימנים בראש העין.

 

המנוע סגור, לא נפתח מעולם. מצב מעולה, לא אוכל שמן, לא רעשים, לא צלצולים ולא בטיח.

 

מטופל כל 5,000 ק"מ ורק בשמן 15W50. פילטר שמן מקורי ולפני 3,000 ק"מ הוחלפו הפלאגים לחדשים.

 

מיותר לציין שאלו פלאגים אירידיום, 100 ש"ח לפלאג. החלפתם רק בעוד 57,000 ק"מ. אתם יכולים להיות רגועים.

 

מי שימשיך במסורת הזו, יקבל אמינות מטורפת, פשוט כך. למעשה רוב הסיכויים שהמנוע ימשיך לתפקד גם אחרי שנמות...

 

ולקונה הפוטנציאלי המודאג: המנוע ברישיון. חוקית. לא קומבינה ולא כלום.

 

 

 

הגיר במצב מעולה, ובכל טיפול בודקים נזילות והשמן מוחלף אחת לשנה.

 

הסינכרונים במצב טוב ואין חריקות, גם לא בהורדה של הילוכים בטורים גבוהים. (בניגוד לאלפות, מה קורה ירון?)

 

רפידות המצמד הוחלפו לקרמיות. גם לאריכות ימים וגם עקב חוסר ברירה מפאת המומנט שהמנוע מייצר.

 

 

 

הג'אנטים הוחלפו ל 16 אינץ'. ג'אנטים סגסוגת, של 307.

 

ספייסרים הכוללים מירכוז וברגים ארוכים.

 

צמיגים 195/45/16.

 

וברור, ברור שגם זה ברישיון.

 

 

 

גם מערכת הבלימה שודרגה.

 

במקום הבלמים המקוריים, המצחיקים למען האמת, הוחלפה למערכת בלימה קומפלט של ברלינגו.

 

דיסקים מחוררים מחורצים OMP עם רפידות OMP.

 

 

 

מבחינת מתלים גם נעשה שינוי, הרי שאם שדרגנו את כל הרכב כבר, לא נחסוך בזה...

 

אז הוזמן סט קומפלט מחברת קוני, של בולמים וקפיצים.

 

קפיצי הנמכה 35 מ"מ של קוני.

 

מאחור הוחלף המוט מייצב לעבה יותר כדי להשלים את החבילה.

 

בולמי קוני, מכוונים ל 2/3 חוזק. על מנת לשלב גם התנהגות ספורטיבית וגם נוחות.

 

אין התרסקויות בבורות. ובו זמנית אין זויות גלגול בנהיגה ספורטיבית.

 

 

 

בטוח ששכחתי עוד דברים, כמו אינטרקולר חזית שנכנס בטמבון ללא חיתוכים כמו כל ה-306 הגודשות.

 

פורק גריידי טייפ S.

 

צנרת גדישה 2.5 אינץ'.

 

צנרת פליטה עד הסוף 2.5 אינץ'.

 

 

ואני בטח אזכר לאחר הפרסום בעוד חלקים. חפיף.

 

 

 

מה עוד?

 

 

 

סאן רוף מקורי.

 

מרכב 3 דלתות.

 

אזעקת ביפר.

 

הורכב סלון קומפלט של GTI6, כולל דיפונים- חצי עור חצי אלקנטרה במצב חדש.

 

 

 

לא נחסך שקל ברכב. פשוט כך.

 

שוב, במידה ותמשיכו לשמור על טיפולים בזמן ושאר טיפולי אחזקה, זה יהיה אמין כמו קורולה.

 

טוב, הגזמתי קצת, אבל הבנתם את העיקרון.

 

מחירי הטיפולים זולים יותר, דרך אגב, הרי פלאגים אין צורך להחליף ופילטר אוויר יש רק לנקות. (פילטר פתוח, מה גם שהוא חדש, בן חודשיים)

 

 

 

ההתנהגות לא נפגעה ואפשר לקרוא על הרכב במגזין הגה פברואר 2008.

 

 

 

הרכב חזק ולא ימכר לכל אחד. עם הגולשים הצעירים, סליחה.

 

המחיר - 45,000 ש"ח.

 

תמונות לכל המעוניין יועלו מחר.

 

חן- 054-6266027

306T

×
×
  • תוכן חדש...