Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סוויפט 09' - מוסך מרכזי דורש מחיר גבוה מדי על טיפול שמנים


samc
שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

"מס עוונטה"

 

"הרי זו עבודה של 10 דקות"

 

מדהים לגלות כל פעם מחדש את רמת הזילזול של האנשים בנותני השירות ומוסכים בפרט. עצוב לגלות כל פעם מחדש איך אנחנו נראים....

אם זה היה רופא העיניים שלכם אני בטוח שלא הייתם אומרים לו "על מה אתה רוצה 1500 שח ? הרי זו עבודה של 10 דקות...".

שכחתם שלא כ-ו-ל-ם חאפרים ?

שכחתם שלא כולם עובדים בחצר האחורית "בשחור" ?

שכחתם שלפעמים יש הבדלים עצומים בין איכויות של חלפים ?

שכחתם, כנראה, שישנם אנשים שרוצים להתפרנס בכבוד גם במוסך, אפילו אם אותם אנשים רק מחליפים לכם שמן במנוע. אם זו רק עבודה של 10 דקות וזה נראה לך פשוט - תעשה זאת בעצמך.

 

אני רק מזכיר לכם שמאחורי החלפת השמן במוסך מורשה עומד צוות של עובדים שנמצא שם בשביל לתת שירות - ומבלי להיכנס לרמת השירות או כל דבר אחר, מדובר בצוות עובדים לכל דבר. ישנם מכונאים, יועצי שירות, פקידות, מחסנאי, אנשי אחזקה, ציוד דיאגנוסטיקה וכלי-עבודה ספציפיים שעולים הרבה מאוד כסף, זה מבלי להיכנס להכשרות המקצועיות שעוברים העובדים ברשת היבואן.

אז בפעם הבאה שאתם חוסכים על טיפולים במוסך קבוע ורוצים לחסוך כמה לירות במוסך מעבר לפינה, אל תתפלאו שדופקים אתכם אחר-כך בעלויות אבחון של תקלות או כל דבר אחר. כשתהיו נאמנים למקום אחד ותהיה לכם אינטרקציה טובה, יכבדו גם אותכם בחזרה ותקבלו יחס אקסטרה גם במחירים.

 

שבת שלום

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוסיף שהמוסך חייב להיות מוסך מורשה לטפל בסוג זה של רכבים (לא להבין לא נכון הכוונה שמוסך של משאיות לא יכול לטפל

ברכב רך )

1 יש לבדוק שלא נכנסת למוסך המדרכה למשל .

2 יש לשמור על חשבונית עם כול מה שבוצע במוסך .

3 יש להחתים בספר הרכב לפי בקשת היבואן .

 

בהצלחה

אורי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה כ"כ מתעקש על מוסך מורשה, תעשה השוואת מחירים בין כמה מוסכים מורשים של היבואן.

 

ההפרשים בין המוסכים עצומים (אני נתקלתי במקרה של לפחות פי 2 הבדל במחיר על עבודה ברשת צ'מפיון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר, יש לך סוויפט? עדיין, נגיד והשמן 300 ש"ח, הפילטר יהיה נגיד 150 ש"ח. עומדים על 450 ש"ח. עדיין העבודה לא יכולה לקחת כל כך הרבה זמן. הרי זו עבודה של 10 דק'.

מעבר לעובדה שמוזר שהם צריכים לבדוק ברקסים כשהאוטו עבר רק 15K קילומטר. נהוג לבדוק ברקסים במצבים כאילו??

 

לא יודע כמה זמן באמת לוקח להם הטיפול, מהניסיון שלי שעה זה כבר מעל ומעבר. שמן 300, אמרת פילטר שמן עוד נגיד 150, מה עם פילטר אויר? פלאגים? פילטר דלק? שעת עבודה כמה זה היום, 250 שקלים? מע"מ?

 

פעם נכנסתי למוסך של פיג'ו לקנות פילטר שמן, אמרו לי למה אתה סתם מתלכלך ומחליף שמן לבד? תביא לפה את האוטו זה גם יקח פחות זמן.

 

אמרתי להם שאולי לוקח להם פחות זמן אבל הם מחייבים על יותר ולי בבית לוקח חצי שעה גג בתנאים של בית לבצע את הטיפול בלי להחליף בלמים. הם מיד הציעו לי לעבוד אצלם!

 

אז או שהם לא יודעים לעבוד, או שאני לא יודע מה הולך שם.

 

לא רק שרצוי לבדוק בלמים בסוויפט בטיפול הראשון, עיצה שלי זה לבדוק הרבה לפני הטיפול הראשון. הבלמים שמגיעים מחו,ל נגמרים מהר מאוד (אצלי נדלקה הנורה עוד לפני הטיפול), ההחלפה היתה לבלמים תחליפיים והם כנראה קצת יותר עמידים.

 

החוק שמאפשר טיפול במוסכים אחרים ממה שזכור לי דורש טיפול בחלפים מקוריים, וגם שמירת חשבוניות. וכמובן שהמוסך המטפל יהיה עם רישיון ולא איזה חאפר שמטפל על המדרכה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, אין ספק שעל רמת השירות שניתנת במוסכי היבואן יש לשלם. אבל 800 ש"ח לטיפול ראשון זה מוגזם ואין לכך כל הצדקה.

 

תיקון טעות, זה לא לטיפול הראשון, זה לכל הטיפולים!

 

הסוויפט של אמא שלי עבר כבר 3 טיפולים, כל טיפול לא פחות מ-1000 ש"ח.

 

איציק, זה סבבה שהם רוצים להתפרנס בכבוד, אבל אני לא מבין למה טיפול ברכב קטן וזול, עולה כמו טיפול ברכב יקר סגנון מזדה 6.

 

כשהיה לנו מזדה 6 בבית ושאלנו למה המחירים בטיפולים גבוהים, אמרו לי שזה מזדה 6 וזה המרצדס של מזדה! כרגע מדובר בסוויפט, לא קרובה אפילו להיות המרצדס של סוזוקי, אז על מה ולמה גובים מחיר שכזה?

 

מחירי הטיפול בסוויפט לא תואמים את מחיר הקניה של הרכב ולא את הסגמנט שלו.

 

אתה גם יודע מצויין כמה עולים חלפים לפיג'ו סיטרואן בסגמנט של הסוויפט, אני מתקשה להאמין שאלה המחירים גם שם. וגם בסקודה הטיפול בפביה הוא בחצי המחיר. אז זה לא פרנסה בכבוד, זה פשוט הרצון שלהם להרוויח יותר. וביחד עם השירות הלקוי שלהם, ירדתי מהחלפת הסוויפט בג'ימני חדש.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

 

מחר אימי רוצה להכניס את רכבה לטיפול 15K במוסך מרכזי של סוזוקי. הרכב שברשותה הוא סוזוקי סוויפט 2009.

הטיפולים שאמרו לה שיעשו זה החלפת שמן, פילטר שמן, ובדיקה של ברקסים (אני מדגיש שזה בדיקה בלבד, לא נאמר על החלפה).

הסכום כולל המע"מ הינו 800 שקלים!:shock:

המוסך טוען שעבודה זו לוקחת כשעתיים וחצי.

חשוב לציין שזה הטיפול הראשון ברכב המדובר.

 

אני אישית דיי בהלם מהמחיר הגבוה, הרי שהעבודה קצרה, והחומרים זולים (פילטר ושמן).

האם המחיר הוגן, או שמא הם גובים ממנה הרבה כסף?

הפעולות שציינת לא אמורות לערוך זמן של שעתיים וחצי . כדאי לברר מה עוד הטיפול כולל בעבודה כי זה באמת לא הגיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוויפט החדשה הם עברו לשמן סינטטי מלא (אני חושב של מוטול) בצמיגות 0-30 אם אני לא טועה, המחיר לטענתם רק לשמן הוא 300 ש"ח.

 

תגיד תודה 800 זה עוד זול, אותי על הטיפול הזה חייבו בת"א מעל אלף ש"ח.

 

מה קרה לכם חבר'ה ?

אני לא מאמין שגולשים כאן פראיירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

לכול בעלי הרכבים החדשים.

אין יותר אפשרות ליבואני הרכב ומוסכי השרות לחייב את בעלי הרכב לטפל ברכב במוסך שרות מוסמך של החברה!!!

יש חוק בנידון!!!

כבר לפני 8 שנים יצא החוק.

כול בעל רכב יתקן את הרכב היכן שהוא רוצה והאחריות לא תיפגע!!!

רק כאשר יש תקלה שהיא באחריות היצרן יש לפנות למוסך שרות מוסמך יצרן.

אין שום הצדקה לטפל במוסכי החברה ולשלם אשכרה מס עוונטה.

 

 

בברכה בני ל.

 

אני שמח שזה בא מבעל מקצוע בתחום,תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את מוסך הקניון ברחוב הברון הירש בני-ברק (ליד הקניון) מורשה סוזוקי

טיפול קטן לגימיני עלה סביב ה 500 ש"ח.

טיפלתי שם שנים רבות גם בקרייזלר וגם בסוזוקי, תמיד היו אמינים והמחירים סבירים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר בהחלט נוגד כל הגיון, הדברים הדרושים לטיפול זה הם בסביבות ה100 ש"ח,אולי אפילו פחות אז העבודה(שהיא בערך חצי שעה) תעלה 700? נראה לי שהם פשוט ראו אישה ויצאו מנקודת הנחה שאפשר לגנוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני עובד במוסך, ולא קשור לענף המוסכים בכל צורה שהיא.

 

אבל, אני בדעה של איציק.

 

ולדעתי לפחות בתקופת האחריות כדאי לטפל במוסך מורשה יבואן.

 

וזה בעיקר מהסיבה, שאם תצטרכו לממש אחריות, תלכו למוסך מורשה, היבואן יחפש סיבה לא לכבד אחריות.

 

הם יבדקו את הפלאגים, ויגידו שהם לא מתאימים לרכב, יגידו, שהפילטר שמן לא מקורי, יגידו, שלא בוצעו

עבודות X, Y Z במועד , יגידו, שהשמן לא בצמיגות מתאימה וכו'.

 

ואם, נניח, תהיה תקלה חודש אחרי שהאחרות הסתיימה, יש סיכוי טוב, שבמידה ומדובר ברכב שטופל במורשה, היבואן ישתתף בתיקון, למרות שכבר אין אחריות. אם הרכב טופל "בחוץ" - יגידו לך במילים עדינות - לך תז@@יין.

 

תעשו את ה 3-4 הטיפולים הראשונים, עד שהאחריות מסתיימת, במורשה יבואן, למרות שזה יותר יקר.

אחר כך תטפלו איפו שבא לכם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

לכול בעלי הרכבים החדשים.

אין יותר אפשרות ליבואני הרכב ומוסכי השרות לחייב את בעלי הרכב לטפל ברכב במוסך שרות מוסמך של החברה!!!

יש חוק בנידון!!!

כבר לפני 8 שנים יצא החוק.

כול בעל רכב יתקן את הרכב היכן שהוא רוצה והאחריות לא תיפגע!!!

רק כאשר יש תקלה שהיא באחריות היצרן יש לפנות למוסך שרות מוסמך יצרן.

אין שום הצדקה לטפל במוסכי החברה ולשלם אשכרה מס עוונטה.

 

 

בברכה בני ל.

 

1. בתקופת האחריות מומלץ לטפל ברכב אך ורק במוסך מורשה של הייבואן.

במידה והלך לך מנוע/תיבה שעלות תיבה חדשה או מנוע חדש כ-20-30K לך תוכיח ותביא קבלות שהרכב טופל כראוי ועם חלקים מקורים והמוסך שטיפלת בו הינו מוסך מורשה ועובד לפי הספר.

 

2. אינני יודע מה זה מס עוונטה (חסר בלקסיקון שלי המונח 8)). אבל במוסכים המורשים אתה משלם גם עבור אחזקה של הפקידות ופועלי הניקיון והאירוח.

כאשר את מגיע למוסך מורשה צ'מפיון בבני-ברק יש לך שירותים נקים/חדר ישיבה+טלוויזה/מזגן/קפה+עוגיות חינם בכדי להנעים את זמנך וחנייה מסודרת ועל זה צריך לשלם ואינני מוצא סיבה שלא לשלם עבור התענוג.

 

3. מסכים שהמחיר עבור הטיפול של פותח האשכול מוגזם וכנראה חלה טעות

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, למה אתה חושב שחלה טעות?

 

אני על רכב זהה שילמתי יותר על טיפולים זהים, ושמעתי מעוד בעלי סוויפט ששילמו מחירים דומים\זהים.

 

זאת לא טעות, זה פשוט המחירון של סוזוקי.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...