Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אוהב לעשות דברים כאלה לפני שהם מתבהרים סופית אמנם אבל חשבתי שכדאי להסב את תשומת ליבם של האנשים פה לאור התגובות האחרונות בנושא

 

יש מוכר בפורום בשם elad965 שיכול להיות שמבצע הונאות ( ואני אומר את זה בהסתייגות גדולה )

 

אשכול המכירה שלו בפורום

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

 

מה שקורה זה שהוא פירסם אשכול מכירה בdiyma לגבי המגבר של helix

ויש שם השתלשלות עניינים לא ממש נעימה

מס' אנשים קנו ממנו כל מיני דברים ומסתבר שהם קיבלו את אותו מס' המשלוח

עוד מס' אנשים טוענים שהם קנו את אותו המוצר

 

למי שמעוניין לקרוא ( תסתכלו בתגובות האחרונות ) :

http://www.diymobileaudio.com/forum/classifieds/67747-helix-hxa-40-excellent-condition.html

 

אני לא מכיר את המוכר אישית ואין לי באמת שום דבר נגדו

ואני מאוד מקווה שזה יתברר כטעות לטובתו ולטובתנו ( כי בתאכלס גם ככה אין הרבה מוכרים שמוכנים לשלוח לישראל ואני מאמין שזה יוריד את זה עוד יותר )

 

פשוט חשבתי שכדאי ליידע את הפורום כדי שאם מישהו חושב לקנות ממנו שימתין לראות מה קורה

אמנם בארץ לא ממש סביר להריץ נוכלות כזאת כי הולכים לקחת את המוצר ביד ולא שולחים אותו במשלוח

אבל עדיין אני אישית לא הייתי מוכן לעשות עסקים עם בן אדם כזה..

 

אלעד , אם באמת זה יתברר כאי-הבנה אני מתנצל מראש

 

שבת שלום ,

אופיר

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם ככה בקושי שולחים לישראל, עכשיו אפשר לשכוח ממשלוחים לפה.

 

אני מקווה שהסיפור יתבהר והכל יסתדר לטובה.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

thought i share this with everyone. I purchase an ID sub from him for USD50 shipped. Image Dynamics ID10 D2 V3 Paid up and waited for his receipt or tracking no. He claims no tracking number, thats ok using airmail. Asked him for the picture of the receipt and he gave.. BUT its a piece of paper with hebrew words... nothing stated in the receipt tat convinced me that he REALLY had send it to me (no name, no address NOTHING). Just a piece of NORMAL receipt paper in a language i cant understand.

 

I took the decision to file a paypal claim (on nov 15) and paypal rule in my favour when he did not answer any of the paypal claim. Got a part of my money back a few days ago and still there is outstanding balance i yet have it.

 

אלעד להגנתך ????? מכרת לו את הסאב והסאב כרגע נמצא אצלי אחרי שקניתי אותו ממך...

לצומת ליבכם את הסאב ID של אלעד קניתי לפני שבועיים.

 

בנתיים כל הפוסט לרעתך כדי שתסביר את עצמך ומהר.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

שימו לב שהוא הוריד את המחיר מ310 דולר (משלוח עליו) ל160 (משלוח עדיין עליו) תוך שבוע, פשוט בדיחה.

 

עריכה:

לאחר שעיינתי יותר לעומק, הוא מכר למשהו שם את הID10 ב50$ (כולל משלוח) שבפועל הוא ביקש עליו 500 בארץ.

 

כל הקונים פתחו נגדו תלונה בפייפל וזוכו מכיוון שהוא לא ענה להם.

 

אין ספק שהבחור נוכל!

פורסם

מוטי -

הוא "מכר" לחו"ל

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם
לא הבנתי, הוא שלח מחו"ל ? הביא מחו"ל? מכר לחו"ל?

פתח שירשור " תראו מה הגיע מחו"ל " ויומיים אחרי זה כבר מופיע בCLASSIFIED בחו"ל.

מצחיק הבן אדם.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

חבל שאין תגובה מאלעד, הוא כרגע גולש פה.

אם הכל נכון, כפי שזה נראה עכשיו זה כן ,זה פשוט הישראלי המכוער במלוא הדרו.

 

אחרי כן מתפלאים שלא מוכנים לשלוח לארץ.

 

 

 

אלי

 

פורסם

אני חושב שאנחנו יכולים לשכוח ממשלוחים.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

לדעתי צריך לדרג את המשתמשים בפורום הקנייה והמכירה.

אם מישהו ביצע רכישה - לדרג לפי 1 עד 10 וזאת בתנאי שאכן הייתה רכישה והמערכת מבקשת אישור דירוג מהמוכר והוא כמובן יאשר זאת אם הוא הוגן.

להכניס מלל לעומת זאת לא רעיון טוב כי לפעמים זה יכול להיות לא נכון או לא מדוייק ולגלוש למקומות לא נעימים.

(לא נראה לי שזה ישים במערכת הפורומים הזאת, סתם רעיון כללי).

פורסם

yo-yo

אני חושב שזה ישים צריך לבדוק עם המנהלים ( אני אשתדל לזכור להעלות את זה במפגש מחר נראה מה אפשר לעשות )

מקס' כמו שיש בdiyma אפשר לפתוח תת פורום בשביל תגובות לגבי מוכר כזה או אחר

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...