Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש את היחב"ל.

 

הם לא יכולים לעזור?

 

על מה תלונה במשטרה ?

הוא לא ביצע הונאה של אף אחד פה

כל הפשעים שלו הם בחול,

ומי שרכש ממנו מחול דרך פיפל גם ככה מקבל את הכסף חזרה

 

הם לא מקבלים את כל הכסף, תקרא טוב!

 

הם קיבלו רק כשליש מהכסף.

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני קניתי ממנו את הID בכתובת שהוא רשם היא נכונה לגמרי ראשון לציון קידוש שם 19!

הוא גם עלה לבית להביא את הקבלה של הסאב אז זאת כן הכתובת הנכונה שלו

 

הוא עם שיער קצר ומשקפיים ונמוך בערך מטר 68.

 

אני עדיין לא מאמין שקניתי את הסאב מנוכל!!!!

 

 

לפחות אתה זה שבאמת רכש את הסאב - תתנחם בעובדה שיש לך סאב פועם בתא המטען.

 

לדעתי אתה צריך לפרסם בDIY ובשאר הפורומים שהוא עקץ בהם שהסאב אצלך בכדי לאשר עבור כל אותם אומללים את המכירה ואת פרטי המוכר.

 

פשוט מרגיז לדעת שיש אנשים שמסוגלים לעשות כאלה דברים, אני לא מסוגל לחשוב על זה אפילו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לכל המעוניין - 0547901735

 

מבקרים ?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מעניין מה ניתן לעשות מבחינה משפטית, איפה נימי כשצריך אותו:wink:

 

מה"פ של חברה מDIY הבנתי שגם לחלק מהם כבר יש את הכתובת.

 

 

 

 

אלי

 

 

עריכה, גם שם פירסמו כבר את הכתובת שלו.

 

פורסם

מבחינה משפטית, אם יש לך זיקה ישירה בתור נפגע ממעשה הונאה, תוכל להגיש תלונה במשטרה.

 

יוזרים בDIYMA יוכלו לגשת לעו"ד שעוסק בCyberlaw. יש שיתוף פעולה הדוק בכל העולם בתחום הזה ומהר מאד הוא ימצא את עצמו נשפט, לו יתבעו אותו על כך.

 

הענין הוא שברמה הלוגיסטית יהיה יקר ליוזר/ים להתעסק עם זה. אולי paypal יתבעו לו את התחת אחרי שייתבעו בעצמם להחזיר את החיובים ולזכות את הלקוחות שנעקצו.

 

נמתין להתפתחויות.

 

 

 

נחמד הWIN 7 הזה..:lol:

[פשוט זה הפך לת'רד אופ-טופיק מצ'וטט]

פורסם

למען האמת אתה לא נעקצת

קנית סאב במחיר שידעת שאתה משלם וקיבלת את המוצר כלל קבלה

אבל אחרים בחול קיבלו נקניקיה במקום סאב

 

איזה הגזמה חבר'ה - יחב"ל הבחור לא רוזנשטיין :)

אבל כל מי ששילם דרך פייפל מוגן, אם הם לא מצליחים לבצע משיכה יש להם מחלקה משפטית שמטפלת בזה ותסמכו על גוף שהמחזור השנתי שלו עומד על 19 מלייארד שידעו להכניס לאמא שלו נקניקיה :)

פורסם

אמר יפה הבחור מעלי..

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם
למען האמת אתה לא נעקצת

קנית סאב במחיר שידעת שאתה משלם וקיבלת את המוצר כלל קבלה

אבל אחרים בחול קיבלו נקניקיה במקום סאב

 

איזה הגזמה חבר'ה - יחב"ל הבחור לא רוזנשטיין :)

אבל כל מי ששילם דרך פייפל מוגן, אם הם לא מצליחים לבצע משיכה יש להם מחלקה משפטית שמטפלת בזה ותסמכו על גוף שהמחזור השנתי שלו עומד על 19 מלייארד שידעו להכניס לאמא שלו נקניקיה :)

 

אכן קיבלתי מוצר שלם עוד עם אחריות לזמן קצר.

 

אבל עצם העובדה שקניתי אותו מנוכל....

 

בכל מקרה אלעד אמר לי שאם אני רוצה לקנות את המגבר ההליקס והקרוס שלו ב800 ש"ח + 50 ש"ח דמי משלוח אז שאני יצור איתו קשר מזל שבאמת לא עשיתי את זה וגם לי הוא היה לוקח את הכסף הבעיה היחידה שאני שוטר ובמידה וזה היה קורה הוא לא היה יוצא מיזה כלכך בזול!!

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם
למען האמת אתה לא נעקצת

קנית סאב במחיר שידעת שאתה משלם וקיבלת את המוצר כלל קבלה

אבל אחרים בחול קיבלו נקניקיה במקום סאב

 

איזה הגזמה חבר'ה - יחב"ל הבחור לא רוזנשטיין :)

אבל כל מי ששילם דרך פייפל מוגן, אם הם לא מצליחים לבצע משיכה יש להם מחלקה משפטית שמטפלת בזה ותסמכו על גוף שהמחזור השנתי שלו עומד על 19 מלייארד שידעו להכניס לאמא שלו נקניקיה :)

 

+1מ

 

אופציה זו קיימת לא רק בפייפל, גם בחברות אשראי. יש להם מחלקות שמטפלת בסגיות דומות.

 

היה לי מקרה שבטעות רכשתי מנוי שנתי במקום מנוי חודשי דרך פייפל. התקשרתי כדי לשאול מה תהליך, אמרו לי שהוא כבר התחיל :-D

פורסם

הבחור היה אצלי בהתקנה ועשה רושם של בחור חיובי. אני מקווה בשבילו שיש כאן איזה טעות או משהו. קראתי את השרשור ונידהמתי זאת בושה. גם ככה התדמית שלנו בעולם גרועה. מי שרשום בפורומים האלה שיגיב שם בהתאם. אין שם מספיק תגובות של אנשים מישראל. אנא הביעו את סלידכם בצורה הכי נחרצת. בנוסף תוסיפו שם לינק לשרשור זה למען יראו את הסתייגותנו ממעשים אלו.

פורסם

יוסי כן ראיתי את ההתקנה שעשית לו ;) הוא גם אמר לי שאתה התקנת לו את המערכת דיברתי איתו קצת והוא

גם עשה רושם של בחור חיובי לכן אני עדיין בהלם אבל מכיוון והוא לא מגיב על התרד אפשר להגיד שזה נכון.

 

בקשר ללינק לשרשור כבר ניר עשה את זה

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

alpine אני מנחש שהם גם טובים בעברית כמו שאנחנו באנגלית (:

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

אל דאגה יש היום מתורגמן פרטי לכל דף באינטרנט..

 

זה נקרא google.

 

אתה פשוט יכול לתרגם את הדף, והם יקראו אותו בכל שפה שהם רוצים, והדבר כבר בוצע דרך אגב.

 

אגב חבל באמת שכולנו סובלים בעיקבות מעשה טיפשי ונבזה שישראלי טיפש, שחושב שניתן לעבוד על כל העולם ושלא ידעו מי זה.

 

חבל מאוד

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...