Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שהוא קצת יותר חכם ממה שחשבתי

בהתחלה לא הבנתי איך בדיוק הוא מרוויח מזה משהו אם paypal יחזירו לכולם את הכסף

הנה התשובה :

http://www.diymobileaudio.com/forum/sales-feedback-forum/70792-elad965-ban-brew-full-poo.html

 

הנוכל שלח מכתבים לכתובות שונות

וברגע שמישהו חותם זה נרשם כאילו המוצר הגיע

ככה paypal מוודאים שבאמת הקונה קיבל את המוצר - במקרה הזה מישהו אחר קיבל מכתב

ואז הclaim/dispute לא יאושר

 

אני מאוד מקווה שכולם יקבלו את הכסף שלהם בחזרה ( כרגע paypal לא מאשרים לכולם refund מלא בגלל שכן כביכול יש הוכחה על שליחה - רק חבל שזה לא המוצר )

ואם מישהו יודע אם אפשר להגיש תלונה למחלקת מחשבים במשטרה אצלנו על דבר כזה לדעתי זה יהיה צעד טוב..

 

גורל -

זה כן הונאה

ולדעתי זה לא נחשב שהוא ביצע את הפשעים בחו"ל

כי ברגע ביצוע ההונאה הוא נמצא על שטח מדינת ישראל , ועירב גורמים ישראליים ( כמו דואר ישראל )

 

אם לא למשטרה אז אולי אפשר לגרום לדואר להגיש נגדו תביעה ( הכפשת שם או משהו )

 

חגי יאללה אתה למדת משפטים , תן לנו אפשרויות לגרום לו נזק ( חוקיות כרגע כן? :) )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאת הונאה וחצי.

 

אם יתברר שזה גם באמת נכון, אין שום סיבה שיוזר כזה ימשיך לשוטט בפורום שלנו.

 

זה זיהום.

 

וזו לא ממש הונאה בחו"ל, זו הונאה בין לאומית אמנם אבל זו הונאה אינטרנטית ואני בטוח שאפשר לפעול נגדו משני הכוונים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין לי מילים ,מקווה שישב בכלא או לפחות שיפתחו לו תיק.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אני בעד שאולי אפשרי לעשות פה בפורום כמו באייבי? שיש לך חוות דעת על המוכר? אם נגיד אני קניתי משהו ממישהו בפורום..

אז בדף פרופיל שלו יהיה עמוד מכירה כזה ואני יוכל לכתוב חוות דעת על המוצר שקניתי מאותו בן אדם ועל הבן אדם עצמו..

וכמובן שהוא לא יוכל למחוק את זה.. כי בעצם מי ירשום סתם ככה על מישהו אחר דברים רעים? אלה אם כן זה לא באמת קרה..

תגובות לתגובה שלי!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

מזמן היה צריך לעשות פידבק על המוכר וציודו.אני בעד! :mm_yeah:

גורל-הנבלה פעל מהארץ לביצוע הרמאות.זה מספיק קביל במשטרה.אין צורך בנפגע עצמו על מנת להגיש תלונה.

אני בספק רב עם המשטרה בכלל תעשה משהו.תרשום את התלונה ותסגור מחוסר עניין לציבור.לא חסרים מקרים יותר גרועים שנסגרו מהסיבה הזאת.

אם אינכם יודעים את כתובתו,נסו לדלות אולי מתמונות של מפגשים-אם הוא היה בכלל-את מכוניתו.אולי צולם במקרה מספר הרכב שלו.זה גם איזה חוט .

חבל.פשוט חבל.

פורסם

לכל היותר ניתן להגיש קובלנה פלילית כנגד הבחור ובשביל זה צריך נפגע וצריך לדעת את זהותו של הפוגע. מישהו רוצה לארח חבר DIYMA בביתו ? מפגש SQ טרנסאטלנטי..

 

ניתן גם לערב את משטרת ישראל ולקוות שיפתחו תיק אבל ארזה צודק אין ממש סיכוי להרשעה.

...CASKA for life

פורסם

מדובר בנוכל מתוחכם ,נוכלים מסוגו לא מפרסמים שום דבר אמיתי על עצמם

אני בספק אם מישהוא מכיר אותו \ניפגש איתו בפועל או יודע את זהותו או אם השם האמיתי שלו הוא בכלל אלעד לוי

והכתובת שלו היא קידוש השם 19 רשל"צ ,הכול נתונים שיקריים לצורך ההונאה.

 

הדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם פייפאל ישראל שמן הסתם היא נפגעת העיקרית וגם בעלת הכוח

על מנת שיגישו תלונה במשטרה בנוגע לבחור ,ודרך יחידת המחשבים אולי ניתן יהיה לתפוס אותו {אם ינסו בכלל}

סה"כ לא ממש בעיה להסתובב עם לפטופ ולהשתמש בראוטר פתוח של מישהוא אחר.

פורסם

אם מישהו באמת מכיר אותו ואת כתובתו, בDIY ישמחו לקבל את הכתובת שלו ושמו האמיתי, תראו בשרשור שפרסם אופיר פה בהתחלה, פשוט נבלה מוציא באמת שם רע לכולנו.

 

 

 

אלי

 

פורסם
אם מישהו באמת מכיר אותו ואת כתובתו, בDIY ישמחו לקבל את הכתובת שלו ושמו האמיתי, תראו בשרשור שפרסם אופיר פה בהתחלה, פשוט נבלה מוציא באמת שם רע לכולנו.

 

 

 

אלי

 

אני קניתי ממנו את הID בכתובת שהוא רשם היא נכונה לגמרי ראשון לציון קידוש שם 19!

הוא גם עלה לבית להביא את הקבלה של הסאב אז זאת כן הכתובת הנכונה שלו

 

הוא עם שיער קצר ומשקפיים ונמוך בערך מטר 68.

 

אני עדיין לא מאמין שקניתי את הסאב מנוכל!!!!

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M


×
×
  • תוכן חדש...