Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
thought i share this with everyone. I purchase an ID sub from him for USD50 shipped. Image Dynamics ID10 D2 V3 Paid up and waited for his receipt or tracking no. He claims no tracking number, thats ok using airmail. Asked him for the picture of the receipt and he gave.. BUT its a piece of paper with hebrew words... nothing stated in the receipt tat convinced me that he REALLY had send it to me (no name, no address NOTHING). Just a piece of NORMAL receipt paper in a language i cant understand.

 

I took the decision to file a paypal claim (on nov 15) and paypal rule in my favour when he did not answer any of the paypal claim. Got a part of my money back a few days ago and still there is outstanding balance i yet have it.

 

אלעד להגנתך ????? מכרת לו את הסאב והסאב כרגע נמצא אצלי אחרי שקניתי אותו ממך...

לצומת ליבכם את הסאב ID של אלעד קניתי לפני שבועיים.

 

בנתיים כל הפוסט לרעתך כדי שתסביר את עצמך ומהר.

אם הייתה מגיב לפניו, יכלתה לקנות את הסאב הזה ב190 שקל כולל משלוח עד הבית. למה מהרת?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם הייתה מגיב לפניו, יכלתה לקנות את הסאב הזה ב190 שקל כולל משלוח עד הבית. למה מהרת?

 

בסופו של דבר קניתי את הסאב ב450 ש"ח. חבל באמת שלא ראיתי את ההודעה הזאת לפני אולי הייתי מזמין משם...

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

הבחור הפיל את עצמו עוד לפני השירשורים האחרונים , מי שגולש בDIY וראה את המודעות פירסום שלו הוא כתב שהוא מוכר את המערכת שלו כי הוא צריך כסף ללימודים ושורה מתחת הוא רשם שיש אפשרות להחלפה על מגברים ברמה גבוהה כמו TRU , GENESIS ועוד ציוד ברמה גבוהה.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

על מה תלונה במשטרה ?

הוא לא ביצע הונאה של אף אחד פה

כל הפשעים שלו הם בחול,

ומי שרכש ממנו מחול דרך פיפל גם ככה מקבל את הכסף חזרה

פורסם

גועל נפש.

 

חבל שיש אנשים כאלו בפורום.

ועוד יותר חבל שיש אנשים כאלו שמקלקלים את התדמית גם ככה הלא מי יודע מה (בלשון המעטה) של הישראלים.

 

לפחות שבפורום שלנו יחסמו אותו.

under construction..

פורסם

מה תעזור החסימה ? מחר הוא יפתח יוזר אחר..

 

כמו שנאמר: את החברים שלך תשמור קרוב ואת האוייבים שלך קרוב יותר !

 

אם כבר, לדעתי יש מקום לאפשר תגובות חד-פעמיות של חברי פורום למודעות מכירה כאלו ואחרות שמחזקות או שוללות את המוכר (כמו ב DIYMA)

...CASKA for life

פורסם

קיפוד, אם הוא יפתח יוזר אחר, זה יתגלה.

 

בנוסף, שאתה נמצא שנים בפורום, אנשים יותר סומכים לקנות ממך מאשר יוזר חדש.

 

ובנוסף, כולנו יודעים בדיוק מה הוא מוכר, ולכן אם יהיה יוזר אחר עם אותו ציוד, זה יהיה מאוד קל להעלות על זה.

כמה הליקס HXA40 יש יד שניה בארץ?

כמה DQX יש יד שניה בארץ?

כמה מגברים של ART-AUDIO יש בכלל בארץ?

 

בקיצור, קודם כל חסימה,אח"כ נתעסק במה יקרה עם וכאשר.

under construction..

פורסם

כמה הליקס HXA40 יש יד שניה בארץ?

כמה DQX יש יד שניה בארץ?

כמה מגברים של ART-AUDIO יש בכלל בארץ?

 

לא מעט.

אולי שמתה לב כמה אנשים מוכרו HELIX 6 ערוצים חדש?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!


×
×
  • תוכן חדש...