Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 למוטי

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מנהלים, מה האפשרות לבצע בפורום שלנו חוות דעת על כל מוכר?

 

האפשרות קיימת, הביצוע בעייתי. יכול להיות שיוכנס פיילוט קטן בקרוב, אבל העניין עדיין בבחינה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דיברתם עם הבחור שמעתם את התענה שלו?,אני לא מצדיק אותו אבל לכל מטבע יש שני צדדים,עם הוא באמת עקץ אותם אז צריכים לדבר איתו בהתחלה ביפה שישלח להם כסף בפאיפאל את מלוא הסכום, עם זה לא פועל אז להפעיל מערכת משפטית שתיתן לו נקניקית צוריסוס עבה וחריפה במיוחד

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

שיטת פידבק בתוספת של ישראלים תחמנים (ולכלוך בפורום לא חסר) היא כוח שנופל לידיים הלא נכונות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב שמי שיתן פידבק רע/טוב שזה ישמר במערכת והבנאדם יצתרך לתת סיבה למה הוא נתן פידבק רע/טוב

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

כל הטעם בפידבק טוב או רע הוא שהציבור הרחב יוכל לדעת.

 

הבעיה עם ציבור ישראלי הוא שאתה לא יכול לדעת מי בא מבפנים ומי מבחוץ ומי מנסה להזיק למי...

 

אולי הרעיון של לשמור את זה בתוך המערכת יכול להיות טוב במידה ואחרי ניקוד מסויים - מוכר\יוזר לא יוכל להעלות פוסטים של למכירה בגלל ציוד גרוע או מכירה גרועה וכו' וכו'

 

אבל בשביל מנהלי הפורום זה יהיה ממש לשחק בקקי ולהתסכן בתביעות משפטיות או להתעסק עם תוכן משפטי.

 

זה לא פורום שמתעסק בקניה ומכירה אלא הוא מציע שירותי לוח יד שניה עד כמה שאני מבין - ולכן זה להכניס ראש בריא למיטה חולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, חוץ מהקקי לא הבנתי מילה ממה שאמרת.

 

פידבק יש בכל מקום. תסמוך על האינטלגנציה של החברים שיידעו לברור את המוץ מהתבן.

 

אם ייכנסו פתאום 12 יוזרים חדשים/עלומים וייתנו פידבק חיובי - אתה מבין שזה חרטא, אבל אם אתה מקבל פידבקים חיוביים מחברים מוכרים, אתה מבין שאתה לא יכול לטעות הרבה, גם אם מדובר בפידבק חיובי שניתן בגלל יחסי חברות, נותן הפידבק לא ייקח סיכון להמר ויחשוב פעמיים לפני שימליץ על מכירה של ציוד תקול רק כי זה חבר שלו. גם הוא יהיה על המאזניים.

 

את הפידבקים נותנים המשתמשים ולא ההנהלה. אין לה קשר לענין, מלבד שכל מנהל הוא גם משתמש רגיל שיכול לחוות את דעתו ולחלוק מנסיונו.

פורסם

אולי אפשר להגדיר שרק משתמש שX זמן בפורום

או רק משתמש ש-X הודעות בפורום

יכול לרשום שם

או להגדיר נגיד שפידבק חייב להיות עם תוכן, ומי שפחות מX זמן הפידבק לא יעלה עד אישור מנהל

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה אבל כל מערכת הפורומים פה בנויה על איזשהו ממשק/script סטדנרטי, שראיתי אותו בעוד מספר רב של אתרי פורומים בשלל נושאים - כלומר זה לא אתר שנבנה custom עבור carsforum או עבור קניה/מכירה, לא בטוח שטכנולוגית יהיה אפשרי להכניס feature כזה בלי לעשות פה מהפכה גדולה. לא בטוח בכלל שמנהלי האתר ירצו לעשות רק בגלל איזה מוכר אחד שסרח, אפילו לא בגלל חמישה...

 

אגב

יש לי די הרבה נסיון במכירות/קניות יד-שניה/ebay/dealextreme ואני חושב שכל מי שקונה/מוכר ציוד יד2 צריך להיות עירני ומחושב - כמו בהרבה עניינים בחיים: עם סיכוי (לחסוך כסף) בא הסיכון (נוכלים/ציוד מקולקל).

פורסם

המערכת הזאת היא מערכת vb או בשמה המלא: vbulletin

 

זאת מערכת חסרת מחסומים למתכנת טוב, רק אחד שהוא באמת טוב.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
אולי אפשר להגדיר שרק משתמש שX זמן בפורום

או רק משתמש ש-X הודעות בפורום

יכול לרשום שם

או להגדיר נגיד שפידבק חייב להיות עם תוכן, ומי שפחות מX זמן הפידבק לא יעלה עד אישור מנהל

 

היית רוצה לקבל פידבק ממידן מל? :-D

 

 

וצביקה - יש לי רק דבר אחד לאמר לך - שובי דובי, גולו בולו, קקה, צובי בובי וואזה וואזה, קקה!

 

מה לא ברור? :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

וצביקה - יש לי רק דבר אחד לאמר לך - שובי דובי, גולו בולו, קקה, צובי בובי וואזה וואזה, קקה!

 

:roflmao:

אני בוכה כאן מצחוק.

 

אני מניח כי החומר הזה נדיר ומן הסתם גם יקר, אבל בכל זאת, מה השם המדוייק של הסם הזה שבהשפעתו ניסחת את היצירה?

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...