Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גורל - תסתכל כאן תחת Specifications.

ASIO 2.0 Driver Support:

44.1K/48K/96K/192KHz @ 16/24bit

אני ממש לא מבין מה מטרת ה-upsampling. סתם עומס מיותר.

אחח, איפה הימים 'היפים' שכל VST מצ'וקמק נוסף היה דורש לסחוט את המיץ ממחשב שתקוע על 100% :brickwall::hihi:

 

ולפותח השרשור - בהצלחה בפרוייקט, נראה שאתה בכיוון הנכון. אל תרוץ מהר מדי למרות הריק באזניים :wink:

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפסייקלינג זה דבר טיפשי מאוד

היות והריי ברור שאין איכות יש מאין,

ושלא כמו וידאו שם אתה "תקוע" עם מסך שיש לו X פיקסלים שאתה צריך להזין

באודיו אין לך את ההכרח הזה.

פורסם

אל תצחקו, בהחלט יש סיבה לדבר..

 

ואני אסביר, קודם כל גם אני יודע שאי אפשר לייצר משהו מאין חוץ מעיוות המקור. אממה, אני לא משתמש ב VST שעושה UPSCALING, אלא, רק מנגן את ה 44.1 דרך 96, בדרך הזו אני יכול לזפזפ בין מוזיקה בפורמט DTS AUDIO (שמנגן ב 24/96) לבין מוזיקה בפורמט FLAC בלי שום בעיה ואשכרה להנות מהתוספת הברוכה לעומק הדגימה. כשעובדים עם ASIO אתה מוגבל לרוחב הפס המקסימאלי שהוא מוגדר בו.

 

זה לא אומר שאני יכול להבחין בין מוזיקה בפורמט DTS AUDIO לבין XRCD FLAC :)

...CASKA for life

פורסם

רק כדי להיות בטוח שהבנתי - אתה שומע גם קבצים בפורמט 24/96, כך שהעיבוד נעשה תמיד ב-96 למען אותם מקרים? אם כן אז זה באמת הגיוני :-)

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

רענן - זיכרון 2G יועיל יותר (קח גם צלעות קירור - משתלם בסופו של דבר בימי קיץ חמים)

 

לצערי ראיתי את הודעתך כאשר החומרה כבר בבית.

זכרון תמיד אפשר להוסיף ככה שאם אראה בעיה, ולו הקטנה ביותר, אוסיף זכרון וקירור.

 

הלוח המבוקש לא היה במלאי בחנות, ובעקבות ההודעה של גורל שהוכיחה כי אין צורך בעיבוד מטורף החלטתי ללכת על לוח אחר ומעבד אחר בעל ליבה כפולה במהירות 2.6.

 

אני מקווה שמחר ארכיב את הכל ולו רק ברמת הבסיס. קשה בלי סאונד ברכב.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם
רק כדי להיות בטוח שהבנתי - אתה שומע גם קבצים בפורמט 24/96, כך שהעיבוד נעשה תמיד ב-96 למען אותם מקרים? אם כן אז זה באמת הגיוני :-)

 

אכן כן.

...CASKA for life

פורסם

שלום לכולם..

 

יש לי שאלה.

האם כדי לי במקום להתחיל לקנות חלקי מחשב לקחת את המחשב שיש לי עכשיו בחדר (פנטיום 4 מעבד 2.4 זיכון 1G) ולשפר אותו טיפה ולהפוך אותו לCARPC??

כי גם ככה אני מתכנן בזמן הקרוב לקנות מחשב חדש..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

עקרונית זה אפשרי אבל יכול להיות מאוד בעייתי מבחינת צריכת חשמל. אולי אם תפרט את החומרה נוכל לדעת יותר.

...CASKA for life

פורסם

את הלוח אני לא יודע איך למצוא דרך המחשב את הדגם שלו אני רק יודע שהוא של אסוס

אבל המעבד זה פנטיום 4 2.4GHz

זיכרון 1G

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

הוא התכוון לאיזה ליבה

איזה כרטיס מסך

איזה זכרונות

איזה לוח אם

 

כמה וואט יצרוך כל העסק

ואם זה לוח אם atx אז לא יפריע לך הגודל?

 

בקיצור אתה יכול לקחת כל מחשב ולשים אותו באוטו אם אתה יודע מה אתה עושה..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אצלי עד לא מזמן עבד P4 2.4 עם 512MB שעשה עבודה טובה עם RR, KX, ניווט וכו ללא כל קושי.

אני מציע לחשוב טוב טוב אם החומרה הנוכחית היא זו שאתה רוצה. מחירי החלקים שתקח ממחשב ישן (לוח אם זכרון ומעבד) די זולים ושווה לשקול בניה של מארז קטן עם חומרה חדשה שתתאים לשימושים. אם המטרה היא לחסוך (אני בעד) אז אפשרי להכניס את ה-P4 שיש לך לרכב, רק עשה זאת כמו שצריך ודאג שהמארז יוכל לקלוט חומרה עתידית חדשה.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250


×
×
  • תוכן חדש...