Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בעתיד הקרוב אני הולך להכנס לעולם הCAR-PC

הבנתי שיש הרבה דברים שאני לא יודע כמו תוכנות לCAR-PC ..

 

אחרי כמה התיעצויות רבות עם אנשים בפורום החלטתי לבנות CAR-PC עם רכיבים כמו של eli_i

המחשב שלי יהיה מבנוי מהמפרט הבא:

הלוח: תוצרת אינטל בגודל Mini ITX, הדגם DG45FC, מכיל בתוכו את כל מה שצריכים ותומך במעבדי Core 2 Duo.

המעבד: תוצרת אינטל, הדגם E7300, מהירות שעון של 2.66GHZ בגודל 45NM.

זיכרון: 4GB זיכרון DDR 2 במהירות 800MHZ של חברת Kingston.

דיסק: 2.5" SATA בגודל 160GB של חברת Seagate.

כרטיס קול : Audigy 2 ZS

מסך 10 אינץ של ליליפונט

 

בקשר לספק שאני יצתרך רציתי להתייעץ האם אני צריך את הספק M4 או M2 אני צריך גם שהמסך יהיה מחובר לספק שאני יביא

 

רציתי שאולי מישהו יוכל לעזור לי וישפוך לי קצת אור על כל הנושא של התוכנות שאני יצתרך..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיפוש יענה לך על כל השאלות לדעתי

אם יש לך שאלות יותר ספציפיות תשאל

 

לגבי הספק תחשב כמה וואט הוא יצרוך ( יש מלא מחשבונים באינטרנט חפש psu calculator לדוגמא בגוגל )

ולפי זה תחליט מה אתה רוצה

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

ברכות. (טו לו לולול)

 

רואים שעשית שיעורי בית..

 

4G זיכרון זה יפה למחשב בבית אבל מיותר ואף פוגם בביצועים במחשב רכב, מה גם שבמערכות מבוססות 32BIT אין תמיכה ביותר מ 3GB.

 

יש הרבה אפשרויות תוכנה, הפופולאריות הן ה CENTRAFUSE וה RIDERUNNER. את שניהן ניתן להוריד חינם (הסנטרהפיוז מגיעה בגרסת דמו, הריידראנר חינמית לחלוטין) - התוכנות מגיעות עם סקין בסיסי ומשם ניתן להרכיב עוד ועוד סקינים ופלאגינים לאביזרים נוספים. מעבר לכך, מאחר ובחרת את ה AUDIGY ZS2 אז אתה נדרש לעבוד עם ה KX או עם AUDIOMULCH / CONSOLE לצורך עיבוד הסאונד.

 

המעבד טיפ'לה חלש, ניתן להשיג 7400 / 7500 בתוספת מיזערית ומשתלמת.

 

ספק ?, ה M4 משרת אותי מצויין וה M2 משרת את עתיד מצויין. שניהם טובים, תבחר לבד. (תוספת ההספק לא בהכרח שווה את המחיר הכפול)

 

עצור, פרוייקט ארוך ומייגע לפניך.. :lol:

...CASKA for life

פורסם

קודם כל תתחדש,

 

אבל דבר אחד לא ברור לי, גם אתה וגם אלי טרחתם לציין שהמעבד "בגודל 45NM" נאנו מטר זה לא גודל מעבד, זה ארכיטקטורה,

זה לא אומר כמה וואט זה יצרך

זה לא אומר מה הגודל שלו (שזה בכלל נגזר מתוך הסוקט)

 

בכל מקרה תתחדש, וכל עזרה שתרצה כולנו פה איתך

פורסם

מתעלק על השרשור.

 

הלוח כאן אינו כולל חריץ PCI שבמקרה ורוצים לחבר כרטיס קול איכותי אין מנוס. אלמוג שים לב, אם אתה מתכנן על האודיג'י כפי שכתבת.

המחשב אצלי ברכב החליט לאחרונה שדעתו נשתבשה עליו (די הגיוני יחסית לג'אנק שמצאתי בבית ומהם בניתי את העסק) וכעת אני ב-90% מהזמן עם מחשב מת. חייב לרכוש חלקים עוד השבוע ככה שכבר יש לי כוונות להחליף הכל פרט לכרטיס קול וספק. (HD, מעבד + קירור, זכרון ולוח אם) המעבד המתוכנן E7500.

מה דעתכם לשלבו עם הלוח הזה: http://www.intel.com/Assets/PDF/prodbrief/321399.pdf

האם יש לוחות עדיפים? גודל הלוח פחות קריטי היות והמארז אצלי די "בריא".

אני מחפש לוח עם חריץ PCI, כמה שיותר חיבורי USB בפאנל. הפכתי במהלך הלילה את כל האתרים שאני מכיר כולל אתרי "בוטיק" ולא מצאתי לוח מעניין פרט לזה שבלינק.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

חפש מעבד שצורך 65Wלכל היותר

אין לך צורך בכוח עיבוד מטורף עדיף שהמחשב שלך יצרוך פחות חשמל

גם 4 ג'יגה אין צורך מה בכך שהוינדוס לא יודע לקרוא יותר מ 3.5 בגירסאת ה32BIT בהנחה ולא תשים

64BIT כי כלום לא תומך בו אני לא בטוח אפילו ש RR יתמוך בו.

בהצלחה

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

סלחו לי על הדאבל, אך מחסור בצלילים ברכב גורם לי לחרפון קליל וכנראה מחר אלך לרכוש חומרה.

 

לוח אם: INTEL DG41MJ (יש קישור למעלה) רק 4 USB בפאנל, אבל אפשר להסתדר. אשמח להצעות נוספות בעניין, גודל הלוח הוא פחות האישיו. מי שמכיר את המארז שלי יודע שיש בו קצת מרחב מחיה.

מעבד: E7500

זכרון: 1GB 800 (הלוח לא תומך בזכרון מהיר יותר)

כונן קשיח: WD250 SCORPION

קירור מקורי של אינטל למעבד, זאת בעקבות המלצה שקראתי בסקירה על לוח האם, שם צויין כי המאורר המקורי עדיף.

כרטיס קול: AUDIGY2ZS, כבר קיים במערכת הנוכחית.

ספק: M4 ATX, גם קיים.

 

המטרה היא ללכת על מערכת שתוכל להריץ VST ושלל פלאגינים.

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין טרם הריצה שלי בצהריים, ישירות לחנות המחשבים.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

אני מריץ 4WAY אקטיבי על ASIO

קרוס אובר מלא לכל ערוץ

אקולייזר 64 באנדים לכל ערוץ (יענו 7 פלאגינים)

גיין יעודי לכל ערוץ (7 גיינים)

ואני עומד על 13 אחוז CPU, עם סרט, וGPS ברקע.

 

הASIO לא כזה כבר, בזמנו קיפוד כתב שהוא הגיע ב4WAY אקטיבי ל2 מליון אחוז CPU,

לא יודע איך הוא הגיע לשם, או למה אבל לדעתי היתה שם איזה טעות או לופ - אחרת אין הסבר

פורסם

הASIO לא כזה כבר, בזמנו קיפוד כתב שהוא הגיע ב4WAY אקטיבי ל2 מליון אחוז CPU,

לא יודע איך הוא הגיע לשם, או למה אבל לדעתי היתה שם איזה טעות או לופ - אחרת אין הסבר

 

זה נגרם מ VST דפוק של דיליי..

 

חוץ מזה, תנסה לעבוד ב UPSAMPLING ל 24/192 ותרא את המעבד מתחיל להזיע..

 

היום אני עובד ב 24/96 ובמקס' אני נמצא על 35%.

 

רענן - זיכרון 2G יועיל יותר (קח גם צלעות קירור - משתלם בסופו של דבר בימי קיץ חמים)

...CASKA for life

פורסם

אם כבר הועמדו דברים על דיוקם, אז על קצה המזלג, 45 NM זה סוג הטכנולוגיה ולא ארכיטקטורה.

 

זה אומר שהליטוגרפיה ("צילום" תמונת מבנה המוליכים והטמעת שכבות הסיליקון בהתאם לארכיטקטורת המעבד) שבעזרתה יוצר המעבד בוצעה ע"י גלי אור באורכי גל של 45 ננו-מטר.

 

מידע נוסף באתר של INTEL.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...