Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני,

אינני מכיר את איציק בריל, אינני שופט וגם לא פרקליט, עם זאת האם לא חשת "אי נוחות" לראות את הכתבה? (אני עדין ב "אי נוחות").

האם יכול להיות שבקרב נהגי המירוצים יש נוכלים כמו בקרב הפסנתרנים, נהגי המניות, סוכני הביטוח, הבנקאים והאינסטלטורים?

מה הרעיון של "והמשכיל בעת ההיא יידום"? (ממליץ לקרוא קצת יותר על הפסוק מספר עמוס (אם אינני טועה) ). רמז למה?

יכול להיות שהוא "מסבן" אותך כמו שנטען שהוא "מסבן" אחרים?

שבת שלום,

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יואב

חשתי בהחלט אי נוחות וזאת בלשון המעטה ,אבל אני מאד נזהר מנסיוני וממרום שנותיי לפסוק דין

אני יותר נוטה ,לא תמיד להאמין למדייה התקשורתית שלפעמים נוטה להגזים.

אני מאמין שצדק חייב להיעשות ולהראות

בינתיים לא ראיתי שמשטרת ישראל עצרה את האיש .

לכשיחרץ דינו, אם זה יקרה ,אזי אפשר להגיב.

אגב

את איציק בריל אני מכיר אכן ,אבל מעולם לא היו בינינו לא בעמותה ולא באופן אישי שום יחסי עבודה ,כך שהמילה "סיבון" איננה רלוונטית.

שבת שלום

דני לוי

נ"ב

אני פשוט אוהב את הפסוק התנכ"י הזה.

מירוצי מכוניות

פורסם

בלא מעט פעמים ניתקלתי במיקרים (שהיו מוכרים לי באופן אישי) שבהם התקשורת ניפחה דברים, עיוותה אותם ואף יצרה רושם מסולף לחלוטין.

כך שאני אינני תמים בענייני תקשורת - רחוק מכך.

 

במיקרה הזה, גם אם רק חצי מהדברים שנאמרו על איציק בריל (שאיננו מוכר לי) נכונים, אז מדובר בנוכל רציני.

 

דרך אגב, לנוכלים ישנה תכונה מרכזית שהם אנשים מקסימים המשכנעים את הסובבים אותם שהשכינה נוגעת בהם - לא פחות.

הם מצליחים לשכנע אנשים לעשות את טעויות חייהם כשהכלים המרכזיים שלהם הם: סיפורים, קסם אישי והמון כריזמה (לא המכונית).

 

לכן גם אם יבוא אחד ממקורביו של הבחור וייספר בשיבחו, עדיין אשאל את עצמי כמה מזה אמת וכמה קסם אישי ריק מתוכן.

הרבה יותר חשוב זה לשמוע את כל המתלוננים בכלבוטק מספרים שעניינם נפתר וכספם הושב להם.

פורסם

או לחילופין מדינת ישראל על זרועות החוק שלה (גם שם הם לא חסידי אומות העולם) יטפלו בכל תלונה על נוכלות כזו או אחרת בצורה מהירה ונחרצת.

על פניו? המון אזרחים תמימים וטובים מדירים רגליהם מתלונות מהסוג הזה,המשפט הרווח הוא "מה כבר המשטרה תעשה?"

זה המצב בכלל במדינת העולם השלישי

סתם הגיגים

מירוצי מכוניות

פורסם

למשטרה אין מה לעשות, הנוכלים האלה לרוב מוציאים כספים בצורה שלמשטרה אין מה לעשות והברירה היחידה של הנעקץ זה בית משפט. בית משפט במקרה הטוב יפסוק לטובת הקורבן, ואז יתחיל מסע של הוצאה לפועל שהחייב לא ישלם ולך תמצא אותו ולך תמצא מה יש על השם שלו (ולרוב אין כלום כי הם מכירים את החוק ויודעים את הפירצות).

 

ככה יוצא שמי שנעקץ בישראל, אפשר להגיד שחבל לו בכלל לנסות ולהחזיר את הכסף בדרכים חוקיות כי הסיכוי לראות ממנו משהו, הוא כלכך קלוש עד כדי כך שזה לא שווה את הזמן ואת הכספים שיבוזבזו בנוסף על העורך דין ואז ההפסד הוא גדול עוד יותר.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תקראו לי עבריין, תקראו לי מופרע,whatever, אם הייתי עומד שם מול החברה הזאת שלו אחרי שהפסדתי מליונים בגללם הייתי פשוט שובר אותה.

איזה זבלים! ואיך לעזזל יש פסק דין והבן אדם לא משלם וחופשי???

×
×
  • תוכן חדש...