Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט מסובך..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף מאי אני אמורה לחדש את הרישוי לטוויטי...

א-ב-ל

טוויטי כבר שנה בלי טסט (כלומר ממאי 2003).

בהנחה שאני צריכה את האופנוע במצב נסיעה באפריל (בשני לאפריל, למתעקשים) - יש סיכוי שאני אוכל להעביר אותו טסט אחד בראשון לאפריל / 31 למרץ והוא כבר ייתפוס לשנה, או שאין מנוס ואני חייבת לעשות 2 טסטים?

 

יש למישהו מושג לענות לי על השאלה המבולגנת הזו?

:shock:

פורסם

אכן כן, יש לשלם דמי פיגורים על כל שנה שעברה.

אבל משלמים רק את האגרה כפול ולא את דמי הטסט (כזכור לי...)

 

ואם בענייני טסטים עסקינו, אפנה אתכם לשאלה ששאלתי היום שאולי תוכלו לספק לי מענה...

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=31770

 

כן, אני יודע..... מתעלק על השירשור... :wink:

 

SORRY

פורסם
בסוף מאי אני אמורה לחדש את הרישוי לטוויטי...

א-ב-ל

טוויטי כבר שנה בלי טסט (כלומר ממאי 2003).

בהנחה שאני צריכה את האופנוע במצב נסיעה באפריל (בשני לאפריל, למתעקשים) - יש סיכוי שאני אוכל להעביר אותו טסט אחד בראשון לאפריל / 31 למרץ והוא כבר ייתפוס לשנה, או שאין מנוס ואני חייבת לעשות 2 טסטים?

 

יש למישהו מושג לענות לי על השאלה המבולגנת הזו?

:shock:

 

:D

גם ב10 לאפריל את צריכה אותו עם טסט. X רוצה למדוד... :p

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
בסוף מאי אני אמורה לחדש את הרישוי לטוויטי...

א-ב-ל

טוויטי כבר שנה בלי טסט (כלומר ממאי 2003).

בהנחה שאני צריכה את האופנוע במצב נסיעה באפריל (בשני לאפריל, למתעקשים) - יש סיכוי שאני אוכל להעביר אותו טסט אחד בראשון לאפריל / 31 למרץ והוא כבר ייתפוס לשנה, או שאין מנוס ואני חייבת לעשות 2 טסטים?

 

יש למישהו מושג לענות לי על השאלה המבולגנת הזו?

:shock:

 

:D

גם ב10 לאפריל את צריכה אותו עם טסט. X רוצה למדוד... :p

 

 

:shock:

 

לא ברביעי באפריל?

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
בסוף מאי אני אמורה לחדש את הרישוי לטוויטי...

א-ב-ל

טוויטי כבר שנה בלי טסט (כלומר ממאי 2003).

בהנחה שאני צריכה את האופנוע במצב נסיעה באפריל (בשני לאפריל, למתעקשים) - יש סיכוי שאני אוכל להעביר אותו טסט אחד בראשון לאפריל / 31 למרץ והוא כבר ייתפוס לשנה, או שאין מנוס ואני חייבת לעשות 2 טסטים?

 

יש למישהו מושג לענות לי על השאלה המבולגנת הזו?

:shock:

 

:D

גם ב10 לאפריל את צריכה אותו עם טסט. X רוצה למדוד... :p

 

 

:shock:

 

לא ברביעי באפריל?

 

אל תסתבך איתי אתה, כן?

:twisted:

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

מתי נגמר הטסטס ב ד י ו ק ?

 

האם שילמת את הטסטס הקודם?

 

אם לא - רוצי אוצי ושלמי את הטסט הקודם, אם אין לך ניר תרימי טלפון לשרות הלקוחות של משרד הרישוי ותזמיני העתק של הקודם. מגיע תוך ימים אחדים.

 

עכשיו - אם תאריך חידוש הרישיון הוא עד בערך אמצע חודש מאי - את אמורה לקבל את ניר החידוש חודש וחצי לפני - ז"א - בין אמצע מרץ לתחילת אפריל.

 

אם לא תקבלי את חידוש הרישיון - את יכולה לגשת למישרד הרישוי ולהוציא אותו ידנית, תוך הצגת הניר המשולם, למרות שלא עברת טסטס.

 

את הפרוצדורה הזו בדיוק עשיתי בספטמבר השנה, חבר עשה ממש השבוע, ואני אעשה אותה שוב בעוד כחודש.{ ענינים של תחביב }.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

הבעייה היא לא התשלום (בכל מקרה אני משלמת את הרישוי). מדובר על טירטור - ללכת למכון הרישוי פעמיים.

MEXMEX - החתונה לא בשני לאפריל???

פורסם

אם תאריך הרישוי הוא תחילת חודש מאי אז תוכלי לעשות טסטס אחד, אם לא, לא תוכליח להוציא ניר לפניהתאריך שהוא חודש וחצי לפני תאריך הרישוי. ולכן - אם תרצי טסטס בתחילת אפריל תצתרכי לעשות שניים.

 

 

זה לא מתוך ידיעת חוקים, אלא מנסיון.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

×
×
  • תוכן חדש...