Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם מיאטה NC (ועכשיו כבר שנתיים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואו, כל הכבוד. הכנסת לי. להזכיר לך מי נסע פחות מ-5000 ק"מ בשנה כשהייתה לו פולו?

חשבת אולי שיכול להיות שאני עובד קילומטרים ספורים מהבית שלי (ובקושי מגיע למשרד ממילא) ומכסה לא מעט קילומטרים על רכבי מבחן? שלא לדבר על זה ש-95% מהנסיעות של כולנו הן מנהלתיות ממילא...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה ידידי, איתרת בדיוק למה הזכרתי את הק"מ... אני לא שוכח כלום :)

 

נכון, היתה שנה אחת כזו כשהייתי סטודנט בשנה א',גרתי ברחוב של האוניברסיטה מול האוניברסיטה ולא עבדתי, אבל גם אז זה לא היה 5K אלא משהו בכיוון של מה שאתה נוסע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יופי, אז הוכחת שאתה נוטר טינה (על מה בעצם?) וקטנוני באופן כללי. אני מוסיף את זה לרשימה שכוללת "בעל הבנה לקויה של הנקרא, שלא לומר של המציאות" ו"פאנאט פולקסווגן", בין השאר :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

איכשהו יש לי הרגשה שבעתיד תצא הודעת יציאה מהארון של שני אלה והם יצהירו על אהבתם מעל דפי הפורום.

רק בהצלחה שיהיה לכם. אתם תהיו זוג מושלם

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אקס-פליין, אני לא יודע מה איתך, אבל לא אני זה שיש לו בחתימה את המלים : וזלין, תחת, תתכופף , מאחורה... :)

 

רוני, לא נוטר טינה אלא הרגשה של רנדוו של מישהו שאמר לי בזמנו שעלויות אחזקה בקילומטרז' נמוך הן לא מייצגות ועכשיו מתרעם שאני רומז אותו דבר לכיוונו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רוני, לא נוטר טינה אלא הרגשה של רנדוו של מישהו שאמר לי בזמנו שעלויות אחזקה בקילומטרז' נמוך הן לא מייצגות ועכשיו מתרעם שאני רומז אותו דבר לכיוונו.

 

ואו, אתה ממש מביא לדרגת אומנות את היכולת להבין רק מה שבא לך מהטקסט.

א. אני בטח לא הייתי היחיד שאמר לך את זה.

ב. בניגוד אליך, אני לא התיימרתי לשום דבר. רק העליתי עובדות. אנשים יכולים להשתמש בזה או שלא.

ג. אני לא מתרעם, אני מגחך על הניסיונות העלובים שלך "להחזיר" לי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ויכוח ילדותי משהו, במיוחד שהנאה מנהיגה היא לא פרמטר שניתן להתווכח לגביו, כמו לדוגמה צריכת דלק.

אולי בשל גילי המתקדם, אני במצב שאין לי בעייה להודות בכל מיני דברים, למשל:

1. יש לי דברים יותר טובים לעשות בסוף שבוע, חוץ מלנסוע לנס הרים. לפעמים אני קורא הודעות וחושב שהן נכתבו על ידי תושבי צור הדסה שעובדים במערת הנטיפים. אין להם פקקים, רמזורים ונסיעות מנהלתיות כמו שיש לבני תמותה כמוני.

2. בשל סעיף 1, לא כל כך משנה לי איזו הנעה יש לאוטו. ב 95% ממצבי הנהיגה זה לא משנה. כמה בעלי ב.מ.וו. ומרצדס מודעים לזה שיש להם הנעה אחורית?

3. אני נוסע בשירוקו 6000 ק"מ בשנה ולא מתבייש בזה. כשהייתה לי מיאטה היא נסעה אפילו פחות מזה, כי היא שימשה לסופי שבוע (אז גם היה לי זמן לנס הרים וכו'). ק"מ נהיגה נגזר בעיקר מהמרחק בין הבית לעבודה וגם מהימצאות רכב נוסף במשפחה. אם מישהו עושה 40 אלף ק"מ בשנה כי הוא על הקו ת"א-ב"ש, הוא יותר "גבר" בעיניכם? אני מרחם עליו.

4. בניגוד להרבה אנשים אני לא טוען שהאוטו שלי הוא הכי טוב בעולם (טוב, אולי רק בקבוצה "מכוניות קופה ידניות חדשות בפחות מ 200 אלף ש"ח) ומודה שאולי השיקולים בקנייתו היו שגויים (למשל, הייתי בטוח שהמושב האחורי יהיה בשימוש). בעוד 20 אלף ש"ח הייתי קונה מיאטה חדשה, או שבאותו מחיר הייתי קונה גג רך בת שנה או גג קשיח בת שנתיים.

 

יש מי שהנאה מנהיגה אצלו זה "לשבת גבוה" (ואני מכיר לא מעט כאלה, שזו ההגדרה שלהם להנאה מנהיגה) שיקנה ג'יפ.

יש כאלה שרק רוצים גג פתוח בשביל הפוזה (ראיתם את הפרסומת של WINWIN עם ההוא שיושב ב MR2 ואומר "שלום, אני מוכר טויוטה קבריולט". האם הוא מודע שיש לו מנוע מרכזי???)

מי שרוצה זאב בעור של כבש שיקנה גולף GTI.

 

אני כרגע מהרהר ביני לבין עצמי מה יתן לי את הכי כיף בנסיעות מנהלתיות. בנתונים האלה, כיף נמדד בעיקר בישיבה ספורטיבית (ברוך השם זקן, אבל עם עצמות של בן 18, אין לי בעייה עם נסיעה נוקשה), בתאוצה סבירה, בהיגוי מהנה ובצליל מנוע מענג.

את הדבר האחרון אין לא ב GTI, לא במיאטה ולא בשירוקו.

אעשה משהו עם מערכת הפליטה של השירוקו, או שאעבור למשהו עם מנוע V8 (הבעייה שאין אמריקאית שעונה על הפרמטרים האחרים... :lol: )

בקיצור, לכל אחד צרכים אחרים והגדרות אחרות להנאה מנהיגה וזה ויכוח עקר.

פורסם

איתן, ראשית - כמובן שהויכוח ילדותי. אותי הוא בעיקר משעשע. בנוגע ל"הנאה מנהיגה היא לא פרמטר שניתן להתווכח לגביו" - היה לנו כבר את הויכוח ( :wink: ) הזה. מכיוון שאני פתחתי את הנושא כאן, ברשותך אתייחס להנאה מנהיגה בצורה הרגילה - נהיגה ספורטיבית. נכון, גם כאן יש אסכולות שונות, אבל שוב - מכיוון שדובר פה על הנעה קדמית, אחורית וכדומה, תרשה לי להתייחס (כפי שעשיתי לאורך השרשור) לנושאים הללו ולהתמקד בהבדלים בין הנעה קדמית לאחורית בנהיגה ספורטיבית.

למובן הזה (וזה בלבד) התכוונתי כשדיברתי על "לחזור אחורה להנעה קדמית". הדגשתי, ואדגיש שוב, שמי שההבדלים הללו לא מדברים אליו (למשל, מי שבעיקר חשובה לו יכולת ההאצה של הרכב) - ישאר עם ההנעה הקדמית שלו ויהיה מאושר. נהגים ספורטיביים שעברו לאחורית, קרוב לוודאי לא ישמחו לחזור שוב לקדמית. זה הכל.

 

בנסיעות מנהלתיות אין לי ספק שמיאטה היא פחות כיף. לפחות בסטנדרטים שלי. היא נמוכה, נוקשה (אצלי לפחות), צפופה, רועשת וכן הלאה. אולי עבורך התחושה הספורטיבית שהיא נותנת גם בנסיעה בפקק (ויש בזה משהו) חשובה מספיק, וזה בסדר. אבל זה לא קשור לנושא השרשור. נושא שאני חושב שהסברתי טוב למדי (אבל אייל לא יבין בחיים. אולי אם זו הייתה "פולקסווגן מיאטה" הוא היה מבין).

 

אגב, טויוטה MR2 היא מכונית שלא יצא לי לנהוג עליה. מעניין אם וכמה מורגשת עובדת היותו של המנוע מרכזי. במכוניות המנוע המרכזי עליהן אני נהגתי זה מאוד מורגש (מצד שני, רובן היו מכוניות ספורט קיצוניות. אולי למעט האליז שדי דומה בכוחה ל-MR2).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ויכוח מטופש - בעיקר בעצם העובדה שאתם רק מחפשים אחד את השני.

 

בפועל לכל אחד יש העדפות משלו, עדיין אין ספק שאחד המרכיבים ההכרחיים לרכבי ספורט טהורים הוא הנעה אחורית. יש מיעוט רכבי ספורט עם הנעה כפולה ושום רכב סופר ספורטיבי עם הנעה קידמית. (ולא, רכבי ראלי לא יהיו דוגמה).

 

רכב הנעה אחורית בפועל בארץ יהיה כייפי לאנשים שנהנים מהאתגר של משחק ברכב. האפשרויות משחק הרבה יותר גבוהות, האתגר גדול יותר והתמורה מהנה. GTI יכולה להיות מהירה יותר בקו ישר ואפילו במסלולים כאלו ואחרים אבל השליטה של הנהג תהיה הרבה יותר משמעותית ברכב הנעה אחורית.

 

בפועל נהגים שנוסעים נקי מאוד יכולים להיות אדישים לסוג ההנעה. לנהגים שלא מתקרבים לגבולות הרכב לא יהיה בכלל הבדל. לאלו שאוהבים להגיע לקצה ולעבור אותו, חהגיע להיגוי ייתר תחת כוח ולשלוט בו... אין ספק שרק רכב הנעה אחורית מתאים.

 

אני לא הייתי מחליף את הרכב שלי בשום רכב הנעה קדמית, בכלום. אבל שוב זה לא כי המיאטה היא הכי טובה אלה בשל ההתאמה שלה לסיגנון הנהיגה שלי...

פורסם

ניב - אני מסכים לחלוטין וזה בדיוק מה שניסיתי להעביר כאן. הבעיה עם אייל היא שלמרות שהוא מהאדישים לסוג ההנעה (ולכן הוא לא מצליח להבין את ה-appeal שברכב הנעה אחורית), הוא מתעקש להתווכח...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ובצליל מנוע מענג.

את הדבר האחרון אין לא ב GTI, לא במיאטה ולא בשירוקו.

 

שמעת הורדת הילוך ב- GTI DSG דור 6? כי צליל כזה לא שומעים בכל יום...

זה לבדו גרם לי לרצות לרכוש אותה, ולהוריד כל היום הילוכים. :lol:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין צליל מנוע ב GTI ?

מכיוון שאנחנו שכנים איתן, אתה מוזמן לסיבוב ולשמוע :)

 

 

אין לכם עבודה?

 

יש, אל דאגה.

בגלל זה לא הגבתי מאז הלילה.

 

האמת שהויכוח באמת כבר מאוס. ניפגש בסיכום השנתי שלי כשרוני ינסה לעקוץ אותי חזרה. :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...