Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם מיאטה NC (ועכשיו כבר שנתיים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע 4 צילינדר לא יכול להוציא צליל מדהים לדעתי, רק נחמד.

נהגתי על 370Z וגם על S4 V8 ושם זאת קטגוריה אחרת של צליל, פשוט חלום! :twisted:

אם שמים צנרת אז בכלל...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין צליל מנוע ב GTI ?

מכיוון שאנחנו שכנים איתן, אתה מוזמן לסיבוב ולשמוע :)

 

 

האמת שהויכוח באמת כבר מאוס. ניפגש בסיכום השנתי שלי כשרוני ינסה לעקוץ אותי חזרה. :D

 

ל-GTI באמת יש צליל נחמד, אבל נראה לי שאיתן מדבר על צליל אחר לגמרי, אם הוא הזכיר V8... :wink:

 

ואתה מוזמן לבדוק סיכומים שנתיים שלך, אני משוכנע שלא עקצתי אותך יותר מדי. זה לא באמת מעניין אותי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב, טויוטה MR2 היא מכונית שלא יצא לי לנהוג עליה. מעניין אם וכמה מורגשת עובדת היותו של המנוע מרכזי. במכוניות המנוע המרכזי עליהן אני נהגתי זה מאוד מורגש (מצד שני, רובן היו מכוניות ספורט קיצוניות. אולי למעט האליז שדי דומה בכוחה ל-MR2).

 

אל תשכח הפרשי משקל - הטויוטה MR2 שוקלת לא מעט פחות (בחירה בעייתית של מילים) מהמיאטה NC.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

Senda בהחלט סיכם את זה מצויין!

אחרי נהיגות מזדמנות במיאטה NC של חבר קרוב אני יכול להבין לגמרי את רוני- יש משהו בהנעה אחורית שגורם לך להרגיש אחרת, גם אם זה סתם סיבוב שכיח בכיכר תנועה.

הנעה אחורית מכוונת למקום אחר, כזה שלא בטוח שאוהבי "מכוניות הנעה קדמית חזקות והדוקות" יאהבו, וזה בסדר לגמרי כי גם אלו האחרונות יכולות לספק שפע של פאן והנאה מוטורית!

פורסם
אין צליל מנוע ב GTI ?

 

אתה מתבלבל בין המנוע לאגזוז, שם הונדס איזה גרגור סינטטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה מתבלבל בין המנוע לאגזוז, שם הונדס איזה גרגור סינטטי.

 

אם רק כל הדברים הסינטטיים שמושתלים היום היו מנפיקים כזו תוצאה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתה מתבלבל בין המנוע לאגזוז, שם הונדס איזה גרגור סינטטי.

נפל לי האסימון!

נסעתי ב GTI כמו של אייל גם כנהג וגם כנוסע (כולל עם נהג שלחץ חזק) ומתוך האוטו הוא תמיד נשמע לי שגרתי למדי.

לעומת זאת, נסעתי לפני כמה ימים אחרי רכב זהה והיה לו צליל בס מענג.

כניראה שאכן מדובר בצליל אגזוז, שתוכנן להנעים את אוזנם של הסובבים (או את של הנהג, בתנאי שייסע עם חלונות פתוחים ובלי מוסיקה).

גם בשירוקו יש תופעה דומה, אם כי יש לה קצת פחות בס מה GTI.

עוד לא שמעתי מנועי 4 צילנדרים לא משופרים שנשמעים טוב מתוך האוטו (בניגוד למנועי 4 צילינדרים באופנועי ספורט שנשמעים מצויין), אבל אולי אני לא מכיר מספיק.

 

אגב, לגבי מיאטה. מישהו יודע האם יש בעיות עם מנגנון הגג הקשיח הנפתח?

אם אחזור למיאטה אז כבר לא יהיה לי כוח לכסות אותה בכל חניה, אז נראה לי שהדגם עם הגג הקשיח עדיף לי.

פורסם

 

אגב, לגבי מיאטה. מישהו יודע האם יש בעיות עם מנגנון הגג הקשיח הנפתח?

אם אחזור למיאטה אז כבר לא יהיה לי כוח לכסות אותה בכל חניה, אז נראה לי שהדגם עם הגג הקשיח עדיף לי.

 

למה צריך לכסות אותה בכל חניה ? מה אני מפספס ?

פורסם
מיאטה היא מכונית מאוד מושכת וגג בד מזמין לפעמים פורענות, לצערנו.

 

וונדליזם קיים, אבל בסופו של דבר הבעיה הגדולה היא החתולים.

זו הסיבה שאני הייתי מכסה את שלי ב-2 כיסויים.

Lexus CT200H

פורסם

יש בידוד רעשים לא רע ב GTI, זה סוג של טרייד-אוף עם הרצון לשמוע את הצליל. לא עשיתי ממש השוואה מול MK6, אני פשוט מכיר את מה שיש לי.

ברור שיש גבול למה שאפשר להוציא ממנוע 4 צילינדר ועוד ברכב סטנדרטי שאמור לעמוד בתקנים מסויימים.

 

נ.ב. אני בד"כ מכסה את הרכב כשהוא חונה במקום עם פוטנציאל למכות חניה או פתיחת דלתות, או כשהוא חונה בשמש לזמן ארוך יחסית. זו פעולה שלוקחת פחות מדקה ויכולה למנוע עוגמת נפש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
וונדליזם קיים, אבל בסופו של דבר הבעיה הגדולה היא החתולים.

זו הסיבה שאני הייתי מכסה את שלי ב-2 כיסויים.

 

זה לא טוב, אשתי תעשה ממני מטעמים אם אני אתחיל לכסות את הרכב כל יום.

הספיק לי עם החניה הרחוקה מהמדרכה בימי הקופרה והג'אנטים הבולטים..

 

מה החתולים עושים ? ממש קורעים את הגג ?

פורסם

אגב, לגבי מיאטה. מישהו יודע האם יש בעיות עם מנגנון הגג הקשיח הנפתח?

אם אחזור למיאטה אז כבר לא יהיה לי כוח לכסות אותה בכל חניה, אז נראה לי שהדגם עם הגג הקשיח עדיף לי.

 

אין בעיות ידועות עם המנגנון הזה, ואם יש תקלות שמוגדרות כ- TSB, יש סיכוי לתיקון גם מעבר לתקופת האחריות.

 

קח בחשבון מספר פרמטרים (שאני לא יודע אם ישנו לך משהו):

 

גרסת הגג הקשיח של ה- NC כבדה יותר, לא בעלת חלוקת משקל של 50:50 כמו בגרסת הבד הרך, בעלת מתלים רכים יותר,

 

אך גם אבזור פנים עדיף (ריפודי עור ועוד כמה שטויות שאני לא זוכר).

 

מה החתולים עושים ? ממש קורעים את הגג ?

 

סתם מלכלכים אותו, והגג סופג את כל מה שמצוי על רגליהם. בגג הויניל של ה- NA וה- NB זה לא מאוד נורא, ב- NC (גג בד) זה יותר בעייתי.

 

בסופו של דבר זה עניין שלך, יש אנשים שמכסים בכל חנייה, יש אנשים שלא מכסים בשום מקרה. את האישה אפשר להרגיל לכל דבר,

 

השאלה היא רק מה אתה צריך לעשות בתמורה :wink: אני אישית מכסה בכל מקרה של "יש ספק - אין ספק", ובכל חניה בשמש שהיא מעל 20 דקות.

 

אני חושב שיש פה גם בחינה די מעניינת של מע' היחסים, לראות האם היא מגלה גמישות גם כלפי מה שנראה לה הזוי במיוחד, נקודה למחשבה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מבחינת פגיעה בביצועים עבור 90% ממשתמשי גרסת גג קשיח זה ממש לא מעניין אותם.

מבחינת שימושיות ושקט נפשי היא נותנת בונוס מאוד גדול.

עם גג סגור לטעמי היא נראית מכוערת.

 

דברים נוספים שיש לקחת בחשבון לגביה זה מחירי ביטוח וטסטס יקרים יותר.

מצד שני אני שם לב שבלוחות מבקשים עליהן הרבה מאוד מתחת למחירון כך שאפשר למצוא דיל מעניין.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...