Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם מיאטה NC (ועכשיו כבר שנתיים)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנוע של פרארי סקודריה פנטסטי ביחס למנוע של פרארי דינו... להמשיך? :

כן רוני, תמשיך! אל תפסיק, עוד עוד! :lol:

רק כדי לסגור את סיפור הקלאץ', לטעמי שיפור מצויין השווה את תוספת המחיר - לא בגלל העמידות, אלא בגלל הדיוק. ה-NC, המקורית אכן זקוקה לאותם שיפורי מתלים לא יקרים על מנת להפוך לאחד הרכבים הכי כיפים לנהיגה בארץ. אני מבין שמתיחת הפנים האחרונה שיפרה בצורה משמעותית את בעית הרכות המוגזמת, זוויות הגלגלול וההגה המת, משהו.

Overall, המכונית של רוני פיגוז:!:

 

מאחד שיודע :wink:

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שנה נוספת עברה חלפה לה ואני עם עדכון חדש. האמת, אין הרבה שינויים:

 

1. מחירון - לפי לוי יצחק, שוב המיאטה ירדה בכ-10000 שקלים ל-113000, שזה בקושי 8% - ירידת ערך נמוכה מאוד. לפי יד2 זה אפילו יותר קיצוני - היא שווה עכשיו 119000...

2. צריכת דלק אפילו השתפרה מעט - 11.1 ק"מ לליטר. יש לציין שמרבית הנסיעות רגועות למדי. בטיולי נהיגה או דריפטים זה יורד לממוצע של 1:9 (כאשר כמובן 100-200 ק"מ הם ב-1:5 והשאר ב-1:11). עם זאת, עלויות הדלק עלו למרות שנסעתי רק 9000 ק"מ השנה - כי מחיר הדלק עלה...

3. טסט - כ-1700, חובה - כ-1700, מקיף - כ-5200, דלק - 6300 (אוקטן 98 ).

4. לזה יש להוסיף טיפול בינוני (950), מצבר חדש (550) ורביעיית בולמי מזדה ספיד חדשים שהובאו במזוודה מחו"ל ועלו 2800 שקלים כולל התקנה ופרונט.

5. סה"כ - כ-19300 שקלים, שזה יותר משנה שעברה בעיקר בגלל הבולמים.

 

בשנה הבאה? ככל הנראה יתבצע באמת עניין הקלאץ' + גלגל תנופה (צריך להביא במזוודה מארה"ב, אחרת עולה פי 2). אולי גם אטפל במפת ניהול המנוע (עושה פלאים למומנט בסל"ד ביניים וגם מעלה את שיא ההספק) - עניין של 400$.

 

תקלות השנה - שום דבר מהותי. נורת צ'ק אנג'ין ממשיכה להידלק מדי פעם בגלל אופן הרכבת סעפת הפליטה. אם יהיה זמן אטפל בנושא (אין סכנה למנוע - זו תקלה של חיישן החמצן).

בנוסף, צג מערכת הסטריאו התחיל להתקע פעם בכמה ימים. כיבוי והדלקה לרוב מטפלים בבעיה (הידועה מפורומים מחו"ל). החלפת הצג היא עניין של אלפי שקלים אז.... לא.

 

נראה לי שזהו. נתראה בשנה הבאה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בנוסף, צג מערכת הסטריאו התחיל להתקע פעם בכמה ימים. כיבוי והדלקה לרוב מטפלים בבעיה (הידועה מפורומים מחו"ל). החלפת הצג היא עניין של אלפי שקלים אז.... לא.

רוני

 

להיפך, תחליף לצג מגע ;-)

של VW כמובן :lol:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אז מה? ממתין ל-Z כשלהי שתצא למכירה? ;)

 

שמעתי שיש עכשיו אחת מיוחדת למכירה, ירקרקה כזאת עם תוספות, battle edition.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אולי גם אטפל במפת ניהול המנוע (עושה פלאים למומנט בסל"ד ביניים וגם מעלה את שיא ההספק) - עניין של 400$.

 

ממליץ מאוד, לדעתי האישית זה שווה בהחלט את הכסף. נהגתי על שתי מיאטות עם אותם חמוצים, אחת עם הניהול ואחת בלעדיה - ההבדל מורגש.

 

תחושה של מנוע OEM, סרק יציב, אין בק פיירים, עלייה אחידה בסל"ד בלי קרטועים, וסל"ד מקסימלי של 7,400 - לדעתי ממש שווה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

שאלה לא טיפשית בכלל, איך לא חשבתי על זה עד היום, זו הדרך המהירה להשתיק את האישה וההתנגדויות שלה לרודסטאר.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

צודק,סליחה, טעות שלי שפספסתי. זה מה שקורה כשקמים ב6 בבוקר ביום שישי :)

9K נסועה נמוכה יחסית, הרבה מתחת לממוצע.

(אני למשל גמעתי כבר 10K בחצי שנה.... מעניין כיצד יראה הסיכום השנתי.)

 

נושא מחירי הקלאץ' הזולים משמעותית בחו"ל מוכר ולא רק במזדה.

מבירור שערכתי על הרכב הנוכחי עוד לפני שקניתי אותו הסתבר שקיט קלאץ' מקורי קומפלט עולה בחו"ל 300 דולר שזה כמה מאות אחוזים פחות מבארץ.

[לפני רכישת הרכב ביררתי עלות חלקים מרכזיים כדי לוודא שלא יהיו הפתעות כואבות מאוד במהלך הדרך...דרך אגב אני גם יודע עלויות כל החלקים בגיר DSG כי שקלתי לקנות עם DSG בהתחלה :)]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שאלה קצת טפשית,

יש ביטול כרית אוויר לכסא ליד הנהג ?

 

מה שיש בוודאות זה נורית שנדלקת ברגע שמבטלים כרית אוויר (נמצאת מעל הרדיו דיסק באיזור של כתפור איתותי הזהרה) - אז אני מניח שיש אופציה לביטול כרית 8)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...