Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה עם מיאטה NC (ועכשיו כבר שנתיים)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם ב- NB (ואני מניח שגם ב- NA) ניתן לבטל כרית אויר, אם כי מדובר בפרוצדורה שהמוסך עושה ולא סיבוב מפתח.

 

זה לוקח פחות מחמש דקות וכמה עשרות בודדות של שקלים ו... הופ, אין כרית אויר לנוסע (או לנהג, אם ממש בא לכם).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, להתקין נגד במקום הכרית אוויר זו קומבינה שידועה לכולם.

זה לא ממש נחשב ניתוק כרית רגעי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואת בתי הזיקוק או מפעל פרוטרום ניסית? :lol:

 

אין לי הרבה ניסיון עם קבריו (למרות שתמיד רציתי, אבל יש כל מיני מגבלות, לאו דווקא תקציביות). אני עדיין זוכר את הטרמפ האלמותי שקיבלתי בקורס קצינים - ממצפה רמון עד..... קרית ביאליק. לא להאמין, הא? ועוד באסקונה קבריולט לבנה חדשה !!! טוב, כמעט חדשה, השנה היתה 92 ונדמה לי שהרכב מ- 88 . אפילו את טפטוף הגשם קיבלתי בשמחה :-)

 

חשבתי שאסקונה קבריולט היא אגדה. נכנסתי לויקיפדיה ואכן לא מצאתי עדות כלשהי לכך שהייתה גרסת קבריולט לאסקונה C (שיוצרה מ-82'-88') ובכלל לאסקונות אחרות, אז נכנסתי לגוגל ואכן מצאתי תמונות שנראות אמיתיות לדבר האפשרי שנקרא אסקונה קבריולט.

אם מישהו יכול לשפוך אור בנושא אני אשמח כי אני יודע שהיה קאדט קבריולט באותם השנים ובארץ הם היו מאוד נדירות יחסית, כמו האסטרה קבריולט שבאה לאחר מכן, והגיעו כמה בייבוא אישי.

 

ascona.jpg

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה, זה קל. יותר נכון - קשה. קשה יהיה לי מאוד לחזור אחורה עכשיו. ושלא יהיה לך ספק - לחובב נהיגה החזרה מאחורית לקדמית היא בפירוש חזרה אחורה (זה אומר בעצם שאנחנו נוסעים הפוך? :wink: ).

 

החוויה הספורטיבית היא ללא ספק שונה - ועדיפה משמעותית. זו פיזיקה פשוטה - יש דברים שאפשר לעשות בהנעה אחורית שאי אפשר לעשות בקדמית. כמובן שצריך גם מכונית ספורטיבית טובה, ואיזו סדרה 7 ענקית לא נופלת בקטגוריה הזו, אבל בהנחה ומדובר על מכונית ספורט, אין למכוניות כמו גולף GTI או מגאן ספורט שום דבר להציע לי כרגע, מעבר לבילוי חפוז לזכר הימים הטובים :lol:

 

כן, אפילו שמכונית כמו מיאטה היא חלשה משמעותית מגולף GTI. כוח זה לא הכל בחיים. ואם זה כן עבורך, אז קנה GTI...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני אחלוק קלות על סרוניצקי, כמי שהמיר שתי (:shock:) מאזדה MX-5 ברנו מגאן ספורט. לא רואה בזה צעד לאחור, לצדדים או לפנים.

זה פשוט רכב אחר, הוא מספק לי לא פחות הנאה (ובאופן אינדיווידואלי לחלוטין - יותר הנאה בכבישי נהיגה. ג'ימקנות לא עשיתי עם

ה-MX-5 ולא עם המגאן), כשהדבר היחיד שחסר זה הגג הפתוח. מצד שני, לא ממש חסרים לי המבטים מהסביבה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לך יש בעייה פסיכולוגית עם המיאטה (יותר נכון, עם המצבר שלה), ברור שאתה תהיה מוטה... :wink:

 

הדוגמא שלך דווקא טובה - עם כל ההערכה שלי למגאן ספורט (ויש הרבה. ראית את הסרטון? :wink: ) מדובר במכונית שאפילו מוסיפה למגבלה של ההנעה הקדמית - עם בקרת יציבות לא מתנתקת.

 

אז כן, אם אתה מאלו שנוהגים תמיד "נקי" ואוהבים תחושת בטחון תוך כדי יצירת קצב נהיגה מהיר, היא תתאים לך בול (בעצם, עם ההיגוי הזה...) אבל למי שמחפש ריגושים יותר גדולים זה מתחיל לשעמם עם הזמן. הנעה אחורית טובה זו פשוט חוויה אחרת...

 

ואני בכלל לא מדבר על ג'ימקאנות ואפילו לא על דריפטים.

המבטים מהסביבה, אגב, אף פעם לא הפריעו לי (ואם כן - אני פשוט סוגר את הגג).

 

רוני

 

נ.ב. לזה שביקש תמונות, תסתכל בסמלון שלי. או בהגדלה שלו כאן למטה. לא פתחתי את השרשור הזה בשביל לשמוע "איזו יפה" או "איזו מכוערת", זה לא העיקר.

DSC_0289.JPG

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שמעבר ממיאטה למגאן ספורט 250 cup לצורך העניין הוא כהליכה לאחור.

 

ברור שלא מבחינה עובדתית. המגאן חזקה יותר, שימושית יותר, אוחזת יותר ונעימה יותר ביום-יום. אבל החיבור שלה לנהג והיכולת שלה לבצע את מה שיבקש היא, בסופו של דבר, מוגבלת יותר. אם הנהג הוא מהסוג שמחפש רק אחיזה גבוהה וביצועים טובים, זה יספיק עבורו. אם הוא מחפש יותר מזה, הוא פשוט ישתעמם בשלב מסוים.

 

once you go back, you can never go, well, back

:wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב צר לי, אך אינני מסכים. אולי זה נובע מיכולת הנהיגה שלי, ואולי מכך שאני נוהג רק בכבישים ציבוריים.

אבל מבחינת הנאה מנהיגה נטו, היכולת שלי לנצל את הרכב בתנאי הנהיגה שלי, והקשר ביני לבין הרכב (למרות ההיגוי...), אני פשוט

מתחבר יותר למגאן מאשר ל-MX-5. כן, אני יודע שיש לה הנעה אחורית והיגוי טוב יותר (שהייתי מחליף אותו בשמחה בזה של ה-306

או 106...). אבל המגאן נותנת לי יותר חופש לשחק, לבלום מאוחר יותר, יותר מידע מהשלדה לגבי איבוד אחיזה (שגם מגיע מאוחר

יותר וגם פרוגרסיבי יותר).

 

בכבישים בהם אני נוהג חזק ה-MX-5 מתקשה להעביר את הכוח לכביש ונוטה לעצבנות מוגזמת, מה שהופך את הנהיגה למלחמה.

ואם משאירים את בקרת היציבות דולקת, היא לא מסוגלת להתקדם בסיבובים. מה שהמגאן מסוגלת מצוין בלי שבקרת היציבות כלל תיכנס

לפעולה, תוך שהיא נותנת בדיוק את החופש שאני מבקש להוציא את הזנב. אבל כפי שכתבתי בהתחלה - זה ככל הנראה רק אני ויכולת,

אופי וסגנון הנהיגה שלי. אולי עם שליטה טובה יותר בהנעה אחורית ויותר אומץ, הייתי נהנה מה-MX-5 יותר מהמגאן. אבל בינתיים

Ignorance is bliss ;-)

 

(נ.ב: למען הסר ספק - הייתי שמח למכוניות הנעה אחורית אחרות, כמו S2000 FL למשל, על-פני מגאן באותם כבישים בהם

ה-MX-5 לא הבריקה. אבל פה כבר התקציב דיבר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שאסקונה קבריולט היא אגדה. נכנסתי לויקיפדיה ואכן לא מצאתי עדות כלשהי לכך שהייתה גרסת קבריולט לאסקונה C (שיוצרה מ-82'-88') ובכלל לאסקונות אחרות, אז נכנסתי לגוגל ואכן מצאתי תמונות שנראות אמיתיות לדבר האפשרי שנקרא אסקונה קבריולט.

אם מישהו יכול לשפוך אור בנושא אני אשמח כי אני יודע שהיה קאדט קבריולט באותם השנים ובארץ הם היו מאוד נדירות יחסית, כמו האסטרה קבריולט שבאה לאחר מכן, והגיעו כמה בייבוא אישי.

 

 

לא יודע איך הגעת פה לדיון אבל סתם לידע כללי, אופל מעולם לא ייצרו אסקונה C קבריולה.

 

הם העבירו רכבים לחברה מתמחה בשם voll אשר ביצעו את ההסבה על רכבים רגילים.

 

לאחר מכן הם נמכרו דרך סוכנויות רכבים של אופל אבל רישמית, הרכב לא יוצר ע"י אופל.

 

את הזמנת הרכב היית מבצע כמו כל אסקונה אחרת רק באופציות היית יכול לסמן V על ג'אנטים מגנזיום, ריפודי עור, קבריולה.:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מבצע את רוב הנהיגה על כבישים ציבוריים. אני מסכים איתך שבמכוניות הנעה קדמית קל יותר לנצל את יכולות הרכב, במיוחד עבור נהגים לא מאוד מנוסים (וכמובן שאינני טוען שאתה כזה), אבל אני לא פונה כאן לנהגים לא מנוסים. שאלו ישארו עם ה-GTI וכדומה שלהם ויהיו מאושרים (באמת!), אני מתייחס כרגע לנהגים שכבר עשו את הצעד הזה "אחורה" ולמדו כיצד להתנהג עם מכונית ספורט. עבורם, ודיברתי עם רבים כאלה, זה יהיה מיותר לחזור להנעה קדמית.

 

בנוגע למגאן - היא נותנת לך יותר חופש לשחק בבטחון, אבל זה משחק בכאילו. היא נעצרת איפה שהמיאטה רק מתחילה (או 370Z, או פורשה 911...). ואגב, הבלמים של המיאטה טובים מאוד והשלדה מתקשרת נפלא בכל הנוגע לאיבודי אחיזה.

 

אני מסכים שבנס-הרים המיאטה לפעמים נאבקת כשהבקרה מחוברת, וקשה לנהיגה ב-90% כשהיא מנותקת, אבל חלק מהכיף הוא ללמוד אותה ולהגיע למצב שניתוק הבקרה כבר אינו מאיים.

 

דווקא S2000 פחות עשתה לי את זה, בעיקר באיזון השלדה ובנגישות הביצועים ומגבלות האחיזה. האמת היא שאחרי כמה מכוניות מנוע מרכזי, אני מתחיל להבין את היתרונות העצומים הגלומים בתצורה הזו ולכן מבחינתי זו הייתה יכולה להיות התקדמות ראויה (רק שאין כאלו בארץ). נו טוב, נסתפק (בתקווה) ב-370Z...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...