Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

GZ מגבר טוב...

שווה את הכסף וכמובן AB

(HU: Pioneer Dex-p90rs + deq90 (twik: DC/DC Unit & Tube preamp

Speakers: 3 way AD MM1, MM4, MM6 / Sub: JL 12W6V2-D4

Amps: Butler TD475 / Butler TD1500 / Phoenix Gold Titanium Ti 1200.1

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא יודע מה זה STY אבל אני אנסה להסביר

אבל הפיוזים מראים כמה המגבר יכול למשוך במקסימום, זה נכון.

אבל כמה הוא יכול להוציא? את זה מודדים בצורה פשוטה.

 

צבת אמפרמטר על כבלי כניסת המגבר

רב מודד על כבלי כניסת המגבר

ורב מודד על יציאת המגבר.

 

מה שקורה, שבכל מגבר יש מסילות מתח שמעלות את המתח בקבוצות של 40 או 60 וולט בתוך המגבר.

קח למשל משיכה של 35 אמפר במתח 14 וולט יציב של המגבר

וביציאה של המגבר יש לך בקירוב של ה 40 וולט [ואני מכליל קרוב ל 90 אחוז מהמונובלוקים]

 

תחלק בזה את אחוז הנצילות, נניח 80 אחוז - כמה יצא לנו ?

 

זה סכימה חשמלית בסיסית של מגברים בהספקים גבוהים.

 

אני לא יודע מי המציא לך את הדברים האלו, אבל ככל הנראה שאין לו מושג במבנה מגבר [או מונובלוק]

 

לילה טוב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בוא תסביר לכולנו למה מונו שמוצהר 350 ב4 אום ו 550 ב2 אום שווה 1200שח וסאנדאון 1000 שחזק ממנו פי2 ויד שנייה עולה 100-200 שח יותר לא שווה לקנות? שלא לדבר על אחוז עיוות של 10!! ב2 אום כדי לקבל 650 rms

דוד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני לא יודע מה זה STY אבל אני אנסה להסביר

אבל הפיוזים מראים כמה המגבר יכול למשוך במקסימום, זה נכון.

אבל כמה הוא יכול להוציא? את זה מודדים בצורה פשוטה.

 

צבת אמפרמטר על כבלי כניסת המגבר

רב מודד על כבלי כניסת המודד

ורב מודד על יציאת המגבר.

 

מה שקורה, שבכל מגבר יש מסילות מתח שמעלות את המתח בקבוצות של 40 או 60 וולט בתוך המגבר.

קח למשל משיכה של 35 אמפר במתח 14 וולט יציב של המגבר

וביציאה של המגבר יש לך בקירוב של ה 40 וולט [ואני מכליל קרוב ל 90 אחוז מהמונובלוקים]

 

תחלק בזה את אחוז הנצילות, נניח 80 אחוז - כמה יצא לנו ?

 

זה סכימה חשמלית בסיסית של מגברים בהספקים גבוהים.

 

אני לא יודע מי המציא לך את הדברים האלו, אבל ככל הנראה שאין לו מושג במבנה מגבר [או מונובלוק]

 

לילה טוב :)

לא הבנתי מה כתבת אבל אני ראיתי שהיה כתוב שהמגבר 1000 של הסנדאון יש לו בעייה בפיוזים ואז הוא לא יכול למשוך זרם ואז הוא גם לא יכול להוציא את מה שהוא חושב לנכון ואז הוא יותר חלש ממה שאתה כתבת

פורסם
למה אתה קטונת? 1000 ואט זה חזק אבל היה כתוב בפורום סוברו sty שיש לו בעייה בפיוזים והוא לא מוציא את מה שהוא כביכול כתוב

 

 

נכון ובגלל זה רוב הרכבים ששוברים את הפרצוף במפגשים זה מונואים של סאנדאון כגון:

1000D

1200D

SAZ-1500

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

היה כתוב, אז היה כתוב

 

עם עובדות אי אפשר להתווכח.

אני מתייחס בהכללה לכל מגברי המונו -

 

מסילות מתח בתוך המגברים מעלות את המתח לוולטז'ים גבוהים כך שכל אמפר בעצם מספק יותר וואט.

 

יש לי אין ספור מגברים בבית, גם במאות שקלים, גם באלפי ועשרות אלפי שקלים.

 

אם אני אתחיל להוציא רשימה של ערכי הפיוזים, אתה תראה שלאף מגבר אין ערך פיוזים גבוה מספיק בשביל לעמוד מאחורי ההצהרות למעט מגברי ה CLASS D.

 

למשל, מגבר בעל הספק של 200 כפול 2 ב 4 אוהם ו 1 כפול 950 ב 2 אוהם בגישור.

 

בעל 3 פיוזים של 30 אמפר - בחישוב כמו שהבנאדם שהבנת ממנו את הנוסחא - אנחנו מקבלים מקסימום שך 780 וואט.

 

מגבר של 4000 שקל , שלא יעמוד בהצהרות?

 

לאן נעלמו לנו עוד 200 וואט?

על מה שילמנו?

 

בשביל זה בדיוק נועדו המעלי מתח בתוך המגבר, כדי להקפיץ את הוולטז' ולתת לנו יותר וואט ב-ת-ו-ך המגבר , ולא רק ליופי.

 

אני חוזר ומדגיש - ההודעה שלי היא לצורך הבהרה בלבד לצורת פעולה של מגברים , ללא שום התייחסות למקרים ספציפיים:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לפי דעתי צריך לחזור לנסות לעזור לפותח השרשור.

פותח השרשור: תן תקציב , שאר רכיבי המערכת, ואיזה סאב יחובר למגבר ואני כמעט בטוח שמבינים ממני ייתנו לך הצעה ששתאים לך

פורסם
לא הבנתי מה כתבת אבל אני ראיתי שהיה כתוב שהמגבר 1000 של הסנדאון יש לו בעייה בפיוזים ואז הוא לא יכול למשוך זרם ואז הוא גם לא יכול להוציא את מה שהוא חושב לנכון ואז הוא יותר חלש ממה שאתה כתבת

הנה, עוד שרשור על סאן-דאון ושוב אתה קופץ כמו קפצון.

 

מאוד מעניין? העיקר להכפיש את המותג למרות שאין לך שום ידע או הבנה באיך בנוי מגבר בשביל להבין את התיאור המגוכך הזה.

מי שמסתכל על פיוזים הוא אידיוט, ופשוט לא מבין איך עובד מגבר.

זה פשוט מסתדר לו עם הנסיון הפטטי להכפיש.

 

הנה, תוצאות בדיקה של SAE-1000D:

I clamped the SAE-1000D on my bench setup:

 

Pyramid 50 Amp Power Supply

Kinetik 2400 Battery

Duralast 1000 CA Battery

Fluke AC current / voltage meter

Sears DMM

 

Test load used was 2x SI Mag D2 12" all coils in parallel for 0.6 DCR with a rise to 1.08 ohms.

 

Voltage = 32.19 Volts

Current = 34.6 Amps

Supply = 14.4v rest dropping to 12.5 volts

Power = 1113 Watts

 

I know I had alot of people asking about this, so there it is!

אז אני מניח שזה שקר? או שהגאון שחישב את ערך הפיוזים הוא איינשטיין הבא?

 

under construction..

פורסם

למערכת SQ מומלצת הגברה מסוג קלאס AB, ולא קלאס D.

קלאס D זה אופציה, אבל לא טובה ביותר.

 

סאבים כמו אודיאופיל, או ארסנל, IDMAX, IDQ, פרליס, הם סאבים SQ נטו. זה לא סאבים לשבירת מכוניות :-D

פורסם

הייתי מתייחס לכל מה שנאמר בפורום האחר בערבון מוגבל.

מנהל הפורום הוא יבואן מתחרה וכל הודעה שתנסה לכתוב שם לטובת סאנדאון או הייבריד אודיו, תימחק לאלתר ותקבל גם אזהרה בנוסח אל תחמם את העניינים בפורום.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
בוא תסביר לכולנו למה מונו שמוצהר 350 ב4 אום ו 550 ב2 אום שווה 1200שח וסאנדאון 1000 שחזק ממנו פי2 ויד שנייה עולה 100-200 שח יותר לא שווה לקנות? שלא לדבר על אחוז עיוות של 10!! ב2 אום כדי לקבל 650 rms

דוד

לא אמרתי שהוא טוב יותר,אלה נתתי את זה כאחד האפשרויות למגבר מונו שיש עכשיו למכירה

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
הנה, עוד שרשור על סאן-דאון ושוב אתה קופץ כמו קפצון.

 

מאוד מעניין? העיקר להכפיש את המותג למרות שאין לך שום ידע או הבנה באיך בנוי מגבר בשביל להבין את התיאור המגוכך הזה.

מי שמסתכל על פיוזים הוא אידיוט, ופשוט לא מבין איך עובד מגבר.

זה פשוט מסתדר לו עם הנסיון הפטטי להכפיש.

 

הנה, תוצאות בדיקה של SAE-1000D:

 

I clamped the SAE-1000D on my bench setup:

 

Pyramid 50 Amp Power Supply

Kinetik 2400 Battery

Duralast 1000 CA Battery

Fluke AC current / voltage meter

Sears DMM

 

Test load used was 2x SI Mag D2 12" all coils in parallel for 0.6 DCR with a rise to 1.08 ohms.

 

Voltage = 32.19 Volts

Current = 34.6 Amps

Supply = 14.4v rest dropping to 12.5 volts

Power = 1113 Watts

 

I know I had alot of people asking about this, so there it is!

 

 

אז אני מניח שזה שקר? או שהגאון שחישב את ערך הפיוזים הוא איינשטיין הבא?

 

 

 

אני לא מבין אז אני קורא בעוד מקומות ומנסה ללמוד ,אבל אתה חושב שאתה מבין וכל הזמן תוקף מי שלןא חושב כמוך כי הסבירו שהמגבר לא טוב גם בחול ולא רק בפורום של סוברו תסתכל בSTI אם אתה רוצה ואל תתרגז כי זה לא בריא לך לילה טוב אייל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...