Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי ברז מכילים מינרלים ומלחים שפוגעים במנועים עשויי אלומיניום.

 

אז מרק האם יש לך סיבה יותר רצינית מהרבה סמיילים? כי אם לא אז אני נשאר עם מים מזוקקים.

פורסם

טוב אז ככה , מדובר בנוזל G12 PLUS PLUS

על הבקבוק כתוב בגרמנית כמובן שאם הטמפרטורה היא BIS -24 אז יחס של 2:3 (יותר מים)

אם הטמפ BIS -36 אז 1:1

ואם BIS -52 אז 3:2 ( יותר נוזל קירור)

 

אז מה נכון לגבינו כאן ?

פורסם
מה פתאום 1:1?

על הבקבוק עצמו כתוב שלטמפרטורות הרלוונטיות לארץ צריך לערבב 2 נוזל קירור עם 3 מים.

 

תעשו לי טובה ותפסיקו לבלבל את העיגולדים לבנאדם.

משאלה פשוטה ותשובה ברורה עשיתם מזה מינימום תואר ראשון.

איזה כייף לי :)

פורסם
בישראל שמים

50 אחוז מים, 50 אחוז תרכיז קרור אדום

 

בישראל גם כולם סוגרים ברגים לפי הרגש.

 

תעשו לי טובה ותפסיקו לבלבל את העיגולדים לבנאדם.

משאלה פשוטה ותשובה ברורה עשיתם מזה מינימום תואר ראשון.

 

על סמך מה אתה אומר שצריך 1:1 אם על הבקבוק כתוב משהו אחר?

 

 

טוב אז ככה , מדובר בנוזל G12 PLUS PLUS

על הבקבוק כתוב בגרמנית כמובן שאם הטמפרטורה היא BIS -24 אז יחס של 2:3 (יותר מים)

אם הטמפ BIS -36 אז 1:1

ואם BIS -52 אז 3:2 ( יותר נוזל קירור)

 

אז מה נכון לגבינו כאן ?

 

בוא נחשוב ביחד: האם קורה שהטמפ' בישראל יורדת לפעמים אל מתחת למינוס 24? bis בגרמנית דרך אגב זה "עד".

פורסם
טוב אז ככה , מדובר בנוזל G12 PLUS PLUS

על הבקבוק כתוב בגרמנית כמובן שאם הטמפרטורה היא BIS -24 אז יחס של 2:3 (יותר מים)

אם הטמפ BIS -36 אז 1:1

ואם BIS -52 אז 3:2 ( יותר נוזל קירור)

 

אז מה נכון לגבינו כאן ?

 

בישראל, רוב השנה הטמפ' היא בסביבות ה36 מעלות.

לכן היחס הוא 1:1

פורסם

נעשה סדר ובזה נחתום את השרשור כיוון שזו כבר היסטוריה עתיקה וחבל שאתם לא טורחים לחפש את כל השרשורים הארוכים בנושא:

 

  1. לפי הוראות היצרן יש לדלל במי ברז.
  2. בעבר ההמלצה הייתה באקלים שלנו לדלל 2:3 (לטובת המים) ובעידן ה-G12 plus ההמלצה היא 1:1. מזה ניתן להסיק שכל משהו בטווח הזה זה בסדר.
  3. מי ברז אכן מכילים מלחים אך אין בהם שום בעיה מלבד האבנית ולזה נוזל הקירור נותן פתרון. לעומתם מים מזוקקים אמנם לא מכילים מלחים ואין בהם בעיות אבנית אך היעדר המלחים גורם להם להיות חומציים יותר ממי ברז (שהם ניטרליים). החומציות גורמת נזק משמעותי לאלומניום. אמנם נוזל הקירור גם מאזן את החומציות אך עדיין הוא לא נועד לזה וקשה לומר אם הוא עושה זאת טוב. הסיבה שקשה לומא היא שמעבר לכל הדיבורים בדקתי את הנושא עם אינדיקטור לחומציות אך מאחר והנוזל קירור ורדרד הוא הורס את המדידה שמבוססת על גוון האינדיקטור. מאחר ואני לא הולך לקנות מד PH אלקטרוני בשביל זה אני נשאר עם המלצת היצרן.
  4. בימים כתיקונם אני נוהג לערבב את נוזל הקירור עם מי ברז וגם מים מזוקקים, כאשר יחס המיהול נשאר 1:1
  5. בהצלחה.

פורסם

אצלי בגולף מודל 99, 360000 ק"מ דיזל שהיה מונית לשעבר של אבי שמנו תמיד G12 נקי ללא מים והחום עובר יופי טופי מעולם המחוג לא עבר את קו האמצע 90 מעלות, גם כשהחלפתי פלאנטש מים, פנים הראש היכן הפלאנטש מחובר היה כסוף ונקי (ראש אלומניום).

פורסם

גם ברכב של הוריי שמילאו רק מי ברז ללא נוזל קירור ושפכו קצת אלכוהול לתוך המיכל כי זה מה שהם למדו בחו"ל טפו טפו המנוע ושאר מערכת הקירור נקיים אחרי שהרכב עשה 180K.

 

אז מה ?

איזה כייף לי :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...