Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חולצת פולו של ראלף לורן או לקוסט עולה בסביבות ה200 שקלים, ואני בטוח שלא כל האנשים שמסתובבים איתן באמת קונים אותן ב200 שקלים.

גם לי לא בא להשקיע כל כך הרבה כסף בחולצות, איפה ניתן למצוא באיזור השרון (כפר סבא והסביבה) זיופים של חולצות פולו ממותגות במחירים נורמאלים? אבל אני מתכוון לזיופים נורמאלים, לא כאלה שרואים בלי בעיה שזה זיוף, אלא שיראה במבט ראשון כמו הדבר האמיתי.

פורסם

מקורי יותר כמו 350-550 תלוי אם זה צבע אחיד או פסים.

200 שקל לפולו זה מחיר סבבה לדעתי (אולי בוואלה שופס יש במחיר הזה)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

200 ש"ח?

איפה ראית את המחירים האלה? כל מה שמצאתי היה הרבה יותר יקר (מקורי)

בארה"ב קניתי בOUTLET של טומי חולצות ב30-40 דולר, בארץ לא ראיתי פחות מ300 ש"ח

 

זיופים יש בהרבה מקומות, אבל יש הבדלים באיכות ובתפירה והבד שונה בד"כ

פורסם

קשה לי להאמין שיש משהו איכותי בשוק רמלה לוד. בטח שלא זיופים של ראלף לורן.

הייתי קונה ב ebay.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אני אשמח לשמוע מה מיוחד בחולצות האלה שעולות כל כך הרבה.

חומר איכותי? תפירה טובה יותר? לא מתכווצות בכביסה? הצבע לא דוהה? מה?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כן, כן, כן, כן.

אה, ויש את האקסטרא 30% שהמותג לוקח בשביל לשים את הסמל על החולצה.

 

חולצות פולו באופן די גורף יקרות יותר מסתם חולצות טי-שירט.

בwalla shops ודומיו מוכרים מוצרים מקוריים מקולקציות ישנות.

נגמרה השנה, לחברה X נשאר סטוק - בא אדם כלשהו ואומר להם אני קונה ממכם Y קונטיינרים של 20,000 חולצות. כמה יעלה כל קונטיינר?

מתוך רצון להעיף את המלאי שתופס מקום הן במחסנים והן במאזנים - נותנים לו מחיר זול יחסית.

הוא מביא את הקונטיינרים האלה לארץ ומוכר אותם ב50 אחוז פחות מהסחורה החדשה שאפשר לראות בחנויות הרשמיות.

בפועל השינויים בין לקסוט של העונה ללקוסט של העונה הבאה מתבטאים בעיקר בגווני הצבעים (כחול יותר כהה או כתום יותר בהיר).

למי שלא טורח להחליף את מלתחתו מידי עונה - זה לא באמת משנה.

 

 

ככה שאו שתיגשו לכל מיני מתחמי/חנויות OUTLET בארץ/חו"ל או שתמצאו איזה אתר אינטרנט שנמצא בתקופת SALE או סתם תגשו לEBAY.

בכולם אפשר למצוא חולצות מקוריות במחירים נמוכים משמעותית מהמחירים הרשמיים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כמו ההבדל בין טויוטה למרצדס. שניהם יקחו אותך לדוכן הפלאפל שבמרחק 3 דק' נסיעה מהבית שלך בדיוק באותה דרך. למרצדס יש פוזה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ראלף לורן הגישה תביעה נגד היבואנית שמוכרת חולצות "ראלף לורן" בוואלה שופס וואינט וחבריהם, אם אני לא טועה נגד יבואן "מידות טובות" ו"JFB".

 

מדובר בראלף לורן מזוייפות במחיר 200 שקל.

 
 

 

 
 
פורסם
כמו ההבדל בין טויוטה למרצדס. שניהם יקחו אותך לדוכן הפלאפל שבמרחק 3 דק' נסיעה מהבית שלך בדיוק באותה דרך. למרצדס יש פוזה.

 

מרצדס זה רכב הרבה יותר טוב, בכלליות, חוץ מפוזה

 

חולצות באיכות גבוה, ולא משנה מאיזה סוג, פשוט לא מאבדות צבע וצורה אחרי כמה כביסות, חוץ מפוזה

 

אבל כל החולצות האלו עם הסוס והרוכב בגודל חצי חולצה זה לא לטעמי, נראה "קצת" מוזר

פורסם

אם כבר ראלף לורן - מה נסגר עם החולצות האלו עם ההדפס הענקי הזה של שחקן הפולו?!? כאילו מה?? הם אמרו לעצמם שאנשים יאכלו כל דבר ואם נגיד להם שזה יפה אז כולם יקנו וילבשו?

 

זה ממש מזעזע!!

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
ראלף לורן הגישה תביעה נגד היבואנית שמוכרת חולצות "ראלף לורן" בוואלה שופס וואינט וחבריהם, אם אני לא טועה נגד יבואן "מידות טובות" ו"JFB".

 

מדובר בראלף לורן מזוייפות במחיר 200 שקל.

נכון מאוד, המוצרים שנמכרים בואללה ו-YNET מזוייפים. אכן יש תביעה של ראלף לורן נגד JFB.

 

סקאל היא היבואנית הבלעדית של ראלף לורן לארץ.

×
×
  • תוכן חדש...