Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשי התקשורת - אתם זבל מזן חדש.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6112 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 לנסיך.

הפכנו ליצור שניזון ממידע, וכמו רוב האוכל, טרי יותר זה טוב יותר וטוב יותר מוכר יותר. הרבה ממכם יושבים, מחוברים לYNET שלכם, לNRG שלכם, לקופסא שלכם וזוללים כל פיסת מידע. כאשר משהו בא ונוגע בכם, מציק לכם אתם צועקים גוועלד. אתם הרי תקומו ותמשיכו לקבל בשש בבוקר עיתון, ולבלוע אותו במקום להגיד חדל, עברתם גבול ואני לא רוצה יותר. אתם, ולא אחרים מאפשרים לתקשורת את המעשים האלו, באופן לא עקיף אתם מאשרים להם אותה. אף אחד לא יקום ויגיד מספיק, אתם לא תתארגנו ותפסיקו בגלל שמישהו הציק לאמא מסכנה. כמו תמיד אתם תשארו בבית, תשבו מול המסך של המחשב ותתלוננו, במקום לעשות משהו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תקשורת יש בכל העולם כולל סקופים וכולל הכל.

אבל חדירה כזאת חסרת אכפתיות ראיתי רק כאן.

 

אפילו בארה"ב מוכת הרייטינג ידעו להתאפק בהרבה מקרים ולגלות התנהגות אחראית.

מה היה קורה אם היו מחכים שהיא תקבל הודעה רשמית (שלא נדבר על זה שהפרו צו איסור פרסום) ואז מתקשרים?

מי היה נפגע מזה אם היו יודעים את זה ב 8 בערב במקום ב 4 בצהריים?

למה לצלצל למישהו ביום כיפור כשיודעים שהוא צם (וזה גם היה לבית ולא רק לסלולארי) עשרות פעמים וגם להגיע אליו לבית בנסיעה ולהדחף בכח?

 

תקשורת זה דבר מצויין כשיודעים לשמור על פרופורציות.

כשהכלב נושך צריך לשים לו מחסום.

 

יש גבול לכל דבר.

זה הפך כאן לחולניות.

 

לגבי זהות העיתונים - מתוכננת תביעה ולכן אני לא יכול להוסיף כרגע

פורסם

כנראה שכחת את הדבר הכי קריטי...שזה היה ביום כיפור - ואא"לט היא גרה באחד מהישובים על כביש 4 קרוב לרעננה...

כלומר איך לעזאזל הכתבים האלה הגיעו אליה? באופניים ?

פורסם

אצלינו בחבר'ה - כשלא רוצים שהסלולארי יצלצל מכבים אותו.

 

ויותר מזה - היחס לתקשורת הוא מאוד דו-פרצופי.

כל עוד נהנים מהיחס זה מעולה, כשזה פתאום מתהפך - הופ, השדים יוצאים החוצה.

מי שמשחק במשחק הזה צריך לזכור שהכל הוא דו כיווני ואף אחד לא מחוסן.

מי שרוצה דוגמאות יכול לברר עם דודו טופז, למשל.

 

 

 

לא שאני מצדיק את התנהגות הכתבים - אבל מפה ועד לכותרת המרחק רב.

 

 

כמה מילים על פוריטניות, ישראל והמאה ה-21.

 

 

רון.

 

 

בדיוק מה שעבר לי בראש כאשר כל מקורביו של טופז המנוח פתחו את הפה שלהם על התקשורת והאשימו אותה במותו. ללא התקשורת וללא מה שעשה אדון טופז בתקשורת הוא עד היום היה אלמוני.

 

אם היו מחכים לו כתבים וצלמים מתחת לבית, מכל כלי התקשורת, בעקבות תכנית "בידור" חדשה - אף אחד לא היה מדבר מילה. הם היו עסוקים מדי בלספור שטרות.

 

 

תקשורת יש בכל העולם כולל סקופים וכולל הכל.

אבל חדירה כזאת חסרת אכפתיות ראיתי רק כאן.

 

אפילו בארה"ב מוכת הרייטינג ידעו להתאפק בהרבה מקרים ולגלות התנהגות אחראית.

מה היה קורה אם היו מחכים שהיא תקבל הודעה רשמית (שלא נדבר על זה שהפרו צו איסור פרסום הם לא הפרו שום צו איסור פרסום בזה שהם באו לבקש תגובה. אם הם היו מפרסמים באותו רגע זה היה הפרה של צו איסור פרסום.) ואז מתקשרים?

מי היה נפגע מזה אם היו יודעים את זה ב 8 בערב במקום ב 4 בצהריים?

למה לצלצל למישהו ביום כיפור כשיודעים שהוא צם(למה נראה לך שהכתבים ידעו בוודאות שהמשפחה צמה?) (וזה גם היה לבית ולא רק לסלולארי) עשרות פעמים וגם להגיע אליו לבית בנסיעה ולהדחף בכח?

 

תקשורת זה דבר מצויין כשיודעים לשמור על פרופורציות.

כשהכלב נושך צריך לשים לו מחסום.

 

יש גבול לכל דבר.

זה הפך כאן לחולניות.

 

לגבי זהות העיתונים - מתוכננת תביעה ולכן אני לא יכול להוסיף כרגע

 

אין שום סיכוי בעולם שייצא משהו מתביעה כזו. לא רואה באיזו עילה. היו דברים חמורים מאלה שנגמרו בכלום.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
כנראה שכחת את הדבר הכי קריטי...שזה היה ביום כיפור - ואא"לט היא גרה באחד מהישובים על כביש 4 קרוב לרעננה...

כלומר איך לעזאזל הכתבים האלה הגיעו אליה? באופניים ?

 

היא גרה בירושלים.

 

 

מזדה 3

זה יותר גרוע מהפרת צו. זה ניפוץ של האתיקה העיתונאית לרסיסים.

ממתי אדם צריך לשמוע על מוות של אדם קרוב אליו מעיתונאי חטטן?

איפה עובר הגבול בין כיבוד צנעת הפרט לצהובון מכוער?

הרי לא צריך ללכת רחוק. רק לפני פחות מחודש נהרג טייס ואמא שלו שמעה את זה מהעיתונאים שצבאו לה ליד הבית כמו אוכלי נבלות.

 

לגבי הצום - הרי תחת כל עץ רענן וכל עיתון ומהדורת אינטרנט כתבו שהיא חזרה בתשובה והתקרבה לברסלב וזו בין השאר היתה העילה לגירושין - אז מן הסתם - או שהם שיקרו בידיעה הזאת - או שהם שמו עליה פס אחד גדול ועבה בשם הרייטינג והסרחון.

פורסם

אייל, WAKE UP AND SMELL THE HUMUS.

קראת לאחרונה את המוסף הראשי באחד העיתונים ה"גדולים"?

אין שם אפילו לא כתבה אחת שעונה להגדרה "עיתונאות". הכול צהוב.

חדשות, יענו, דיווחים עדכניים ויבשים יחסית על מה שמתרחש בעולם,

אתה מוצא באינטרנט.

 

אפשר לצקצק עד מחר, אבל רון צודק, תכל'ס.

כל עוד יש קוראי עיתונים, התופעות האלה יימשכו.

במקום לצעוק בפורומים, לחתום על עצומות וירטואליות וליצור קבוצות תמיכה בפייסבוק,

אפשר פשוט להפסיק לקרוא עיתונים (אבוי, איזה רעיון רדיקלי!).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא צריך להתעסק בקטנות פה

מה שכואב בתקשורת של היום זה שנאבד כאן משהו שאין לו כל כך שם ברור. תקראו לזה האנושיות, הכבוד, החמלה, ההבנה

משהו נעלם, פתאום לחכות לקצין העיר שיבוא לדפוק בדלת של אמא של חייל שנהרג לא נראה דבר חשוב אין לזה ערך

ופתאום לרקוד על הדם לא נראה דבר רע זה דווקא בסדר

 

אבל זה לא רק התקשורת, כי היא בסך הכל משקפת את החברה שבה היא חיה

פורסם

זה המחיר של תקשורת קפיטליסטית. הם רוצים למכור ולהרוויח כסף, אז הם חייבים להתחרות ולנסות להקדים את שאר הכתבים.

 

אולי צריך להחזיר את הצנזורה לפעולה ואז הכתבים היו יודעים מראש שלא יאשרו להם לפרסם כתבה כזאת והם לא היו רצים אליה כאחוזי אמוק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...