Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

לא מזמן כתבתי כאן שיש לי בעיית התחממות במנוע,

מסתבר שהבלוק של המנוע לא תקין-עקום או משהו,

הבעייה שזה מנוע שהחלפתי בדצמבר האחרון,

אין לי הרבה כסף להוצאה חדשה ומכיוון שבעל המוסך לוקח חלק מהאחריות

בבחירת המנוע הוא הסכים שאני אמצא מנוע בזול, והוא יתקין אותו ללא עלות.

האם יש סיכוי למצוא מנוע תקין בעלות סבירה, לכל מי שיודע או מכיר אנשים

שמתעסקים בנושא - אנא עזרו ויעצו לי מה לעשות?????

בתודה מראש

ובברכת שנה טובה

וגמר חתימה טובה

אריק

פורסם

שמע ידידי

 

כבעל בלנו אני מעריך ששוויו של האוטו שלך הוא כ 15000 שקלים

 

אני במקומך לא הייתי מתעסק עם החלפת מנוע היות ואתה לא יודע איך תסיים את הסיפור

 

עצתי לך - חפש בלנו אחרת ומהאוטו שלך תעשה מחסן חלפים

 

אני יכול להבטיח לך שאני ואחרים נקנה ממך (מקווה שלא נצטרך)

 

גמר חתימה טובה

צום קל

פורסם

תודה למגיבים, גמר חתימה טובה וצום קל,

 

אייל צבי - זה נשמע רעיון מצויין, אך הרפתקני משהו, לא?

איפה אני אשים את הבלנו "המתפרקת"? האם להשאיר את הביטוח שלה? לעשות לה רישוי?

ואיך אפרק חלקים? אני מודה-אני לא מומחה גדול, בלשון המעטה!!!!

 

אבל בכל זאת אם אמצא פתרון ועזרה ממכם, איפה אמצא בלנו למכירה במחיר סביר.

 

בתודה מראש

ושנה טובה

אריק

×
×
  • תוכן חדש...