Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באחד המוסכים העירו לי לגבי טמפ' של קלימטרוניק.

הטמפ' הייתה מכוונת ל-22 מעלות.

נאמר לי שבמצב הזה המדחס מתאמץ, ורצוי מאוד תמיד להיות ב-24 ומעלה.

מה הטמפ' האופטימאלית לשימוש?

 

תודה מראש

פורסם

כוון הטמפרטורה למה שנוח לך וממילא טרמוסטט המזגן ו/או חיישני הטמפרטורה ינתקו את המדחס אם הקור ירד נמוך מדי.

ברור שאם תבחר בטמפ' גבוהה יותר אז פרקי הזמן שבהם המדחס לא יפעל יהיו ארוכים יותר, אבל המדחס נבנה ויועד

לפעולה ממושכת וארוכה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

ברכבים ללא בקרת האקלים, בורר הטמפ' חייב להיות במצב "כחול" עד הסוף,

אחרת האוויר הקר יתערבב אם האוויר החם, והמדחס "יעבוד שעות נוספות" ללא שום הצדקה.

האם המערכת זו, אכן עובדת באותה שיטה? אם כן אז רצוי להיות בכמה שפחות מעלות:roll:

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא נכון .

בגולף הזאת מותקן מדחס של חברת סנדן בעל ספיחה משתנה

כאשר שסתום הספיחה שבמדחס דואג לשמור על לחץ יניקה קבוע

לעוצמת קרור מקסימלית .

המדחס לא מתנתק כגון ברכבים יפנים וכו והוא תמיד מופעל ללא קשר לטמפרטורה

שאתה קבעת בלוח בקרת האקלים .

כל טמפרטורה שנקבעה מעל הסימן LOW גורמת לפתיחה יחסית של מדף האויר שמערבב

אויר חם בהתאם לטמפ שנקבעה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

דרך אגב מרקו, ברכב שלך אשר בו מותקנים המדחסים מהדור

החדש ,מדחסים אלו ללא מצמד אשר מיסתובבים תמיד עם פעולת המנוע

ושסתום הספיחה שהינו חשמלי מתחיל לייצר דחיסה ויניקה עם פקודה

מיחידת הבקרה אשר משתנה בהתאם לעומס ,כלומר במדחסים מהדור

החדש הזה קביעה של טמפ גבוהה בבקרת האקלים אכן תחסוך דלק

כי שסתום הספיחה החשמלי יווסת את דחיסת המדחס בהתאם לדרישה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

מרקו לא שמתי לב שתיקנת אותי

אתה צודק ..ספיקה משתנה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

כמו שרון אמר ברכבים אלו בעלי מער' בקרת אקלים מותקן מדחס בעל ספיקה משתנה,

ככול הטמפ' הרצויה תיהיה יותר נמוכה כך זווית הארכובה במדחס תיהיה יותר כהה ומהלך הבוכנות יהיה יותר ארוך, לכן פעולת המדחס תיהיה יותר אנטנסיבית והעומס על המנוע יוגבר , לכן העומס על המנוע הוא לינארי לטמפ' הרצויה, אז לשאלתך אכן טמפ' של 25 מעלות תיהיה אופטימלית לחיסכון בדלק ..

במערכת זו אכן אין מצמד למדחס המזגן, לכן הוא יעבוד תמיד גם שהמזגן כבוי אבל הוא יהיה מכוון על ספיקה נמוכה כלומר מהלך בוכנה כמעט אפסי ולכן עומס על המנוע כשהמזגן לא בפעולה לא יורגש, מערכת הבנויה מחיישני טממפ' ומדחס בעל ספיקה משתנה לדעתי הרבה יותר אמינה מטרמוסטט ומצמד שמורגש בשילוב, אין צורך בספיקה מלאה כדי להפישר אדים בשמשה כמו במדחס רגיל , חסכוני וטוב ..

 

דרור .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

תודה על התגובות

אז המכונאי צדק שיותר טוב לעלות את הטפ' ולהיות עם עוצמת מפוח גבוה יותר,

מאשר טמפ' נמוכה ועוצמת מפוח נמוכה יותר?

×
×
  • תוכן חדש...