Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ASITALI- אתה שוב מתבלבל בין 2 מערכות שונות,

תודה רבה לכולם על העזרה

חג שמח ושנה טובה לכולנו.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

תרשום עוד לקוח פוטנציאלי יש לי חלקיי מנוע שאשמח להפוך לכרום.

תפרסם מתיי המערכת תהיה מוכנה.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
ASITALI- אתה שוב מתבלבל בין 2 מערכות שונות,

תודה רבה לכולם על העזרה

חג שמח ושנה טובה לכולנו.

 

א. למה שוב?

ב. אני לא מכיר את המערכות, רק רציתי להסב את תשומת ליבך שיש כבר בארץ מישהו שמיבא צבע ניקל לרכב ואולי זה יעזור לך להחליט.

ג. מה ההבדל בין המערכות?

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

תקרא את השרשור ותבין.

חג שמח :-)

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

כאשר המערכת תהפוך למבצעית, נשמח אם תשתף אותנו בתוצאות ופרטים נוספים.

 

בהצלחה וחג שמח

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

ראיתי שהם מוכרים את זה גם בסט של 3 פחיות ספריי, אני הייתי מזמין את הפחיות קודם, מנסה בארץ, בודק עמידות ואיכות לפני שהייתי משקיע עשרות אלפי שקלים.

פורסם

אני מאמין בשקיפות מלאה, ברגע שאני אבחן הכול מקרוב אני אידע את מי שביקש.

חג שמח:lol:

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם
אני מאמין בשקיפות מלאה, ברגע שאני אבחן הכול מקרוב אני אידע את מי שביקש.

חג שמח:lol:

 

תיידע את כולנו,אומנם הפורום אינו במה לפירסום אך הוא מאגר מידע חשוב ביותר ואין ספק שחשוב לדעת שיש עוד אופציה בתחום הכאוב של ציפויי הכרום (ועכשיו יהיה גם "דמוי כרום").

 

אני מקווה שהשיטה עובדת,שהתוצאה טובה,שהמחיר סביר ואם כך,יש לי כמה חלקים שזקוקים לציפוי...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

מה דעתכם...אני די סגור על העניין אבל האם לדעתכם תהיה דרישה.

אם אנשים ישימו את הכסף שלהם איפה שהפה שלהם, אתה בדרך להיות מליונר...

ארז רונן

פורסם

אם המחיר זול יותר מטבילת ניקל, אז יש לך לקוח ראשון.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.


×
×
  • תוכן חדש...