Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מתקדמים לאט...יש לי את הציוד יותר משנה וזה רק הנסיון השני.

אני סטודנט שלומד חמישה ימים בשבוע:(

אבל אני מקווה להתחיל ללחוץ קדימה.

 

יש עוד תמונות בפייסבוק תחת השם EYAL TETUANI

resized_IMG_1837.jpg

resized_IMG_1839.jpg

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

נראה מצויין.

 

ככל שידוע לי השיטה כבר פועלת בשוק ויש פחחים שמבצעים "צביעת כרום", העניין יקר,הפחחים לא מתלהבים לבצע זאת ונמסר לי שעיקר הבעייה היא שהצבע דוהה בשמש.

 

נשמח לראות שהשיטה יעילה ובעיקר תהיה נפוצה ובמחיר סביר שכן ציפוי כרום ניקל אמיתי יקר מאד,דורש הכנה סזיפית,בעייתי מאד בחלקים גדולים ואת בעלי המקצוע שמוכנים להתעסק איתם ניתן למנות על אצבעות יד אחת וגם אז לא פעם העבודה רחוקה מלהיות מספקת ולאורך זמן.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

מה שיש בשוק זה לא מה שאתה רואה פה, החומר הזה לא דוהה בשמש והוא של חברה הרבה יותר איכותית ממה שקיים בשוק כרגע.

 

ספציפית מה שאתה רואה פה לא הגיע עדיין לשוק הישראלי, בנוסף מי שרוצה להתעסק עם הצביעה הזאת זה לא פחח רגיל אלא מישהו שיתעסק במיוחד בתחום הזה כי הוא דורש הכנה וניקיון שבדרך כלל לא קיים אצל הפחח הישראלי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

מתי תוכל לדעת מחירים ?

יש לי מס חלקים קטנים מפלסטיק.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אני מצטער שהעניין זז כול כך לאט. (אפשר לראות את זה בתאריך פתיחת השרשור).

אני אצור איתך קשר ברגע שאני אהיה מוכן לתת שרות כמו שצריך.

My mantra: Block it, Block it,Block it, Block it, Block it some more then go back and block it, oh and finally block it !!! Then block it one more time just in case !! Block it one more time just for good measure... spray it, screw it up, sand it all down and start over then repeat...

פורסם

יש אפשרות לצביעת סבל של ווספה?

אם כן, כמה אמור לעלות בערך ומה איכות הכרום בהשוואה לציפוי שעושה למשל גלוונומטה?

פורסם
אני מצטער שהעניין זז כול כך לאט. (אפשר לראות את זה בתאריך פתיחת השרשור).

אני אצור איתך קשר ברגע שאני אהיה מוכן לתת שרות כמו שצריך.

 

שהיה מוכן דבר גם איתי.

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

איך המערכת הזאת?

אתה יכול להעלות תמונה שלה? או דגם נחפש בגוגל

ואם אפשר לשאול, כמה עלתה עד שהגיעה לארץ\לבית?

תודה

פורסם

יש את החברה הזאת בארץ !!! וכבר צבעו כמה רכבים מזדה MX5 בת"א וBMW זה נחמד ורחוק מלהיות ציפוי כרום אמיתי

החברה מוכרת לצבעי רכב את הצבע ,בעבר רציתי לצבוע את הגנטים של היגואר בניקל העלות היתה כמעט 2000 ש"ח ואין אחריות לזמן שזה יחזיק.

אבל שיהיה בהצלחה !!! אשמח להביא לך חלקים לנסיון:wink:

eran lanski

חבר מס- 14084


×
×
  • תוכן חדש...