Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב ענק לשפיץ של הפורום!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב אח קטן

 

מי ייתן ותהיה ראש המאפייה השכונתית

 

מי ייתן ויהיה לך ים של כסף ואז תחליט לתת לי את הכל

 

מי ייתן וסוף סוף יהיה לך רכב הנאה אחורית אמיתית

 

מי ייתן וסוף סוף יהיה לך רכב בכלל....

 

מי ייתן ולא תראה מתנדבים במשטרה

 

מי ייתן ואם כבר תראה אחד כזה אז לא יתברר שיש 31 אנשים בשם הזה במדינה :?

 

מי ייתן וסוף סוף תבין שלקפל את הג'ינס עד לברכיים זה כבר לא באופנה

 

מי ייתן ולא תקנה בגדים מהחנות שאביב קונה ( אביב תרגע , גם לי יש POOL & BEAR או איך שלא תקרא לזה , רק שאצלי זו לא האופנה שיוצרה במיוחד לברה"מ... )

 

מי ייתן ונשמע צליל פריקה מהרכב הבא שלך

 

מי ייתן והצליל יהיה פריקה של המפרקת של לירן ( ככה סוף סוף במפגשים יהיה קצת שקט )

 

מי ייתן ויהיו לך 27 ס"מ מניקל כמו לישי

 

מי ייתן והם יתפקדו סוף סוף ולא יהיו רק במצב תצוגה כמו של ישי.... :lol:

 

מי ייתן ותוציא 100 במבחנים במכללה ותסיים אותה במהירות

 

מי ייתן וזה יהיה כל כך מהר שתעוף לי מהשכונה כבר קיבינימט !!!

 

מי ייתן ויהיו לך חברים נורמלים במכללה ולא יציקו לי בכביש יותר

 

והכי הכי הכי הכי הכי חשוב !!

 

מי ייתן ולא תעלה איתי לסיבוב ברכב ( אין לי כוח לתקן צינורות מים באמצע כביש מהיר )

 

אז בקיצור , מזל טוב אח קטן ורק בריאות וקיבינימט הכל

 

יאשה , שחוגג יומולדת רק בעוד שנה וחצי :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

 

והכי הכי הכי הכי הכי חשוב !!

 

מי ייתן ולא תעלה איתי לסיבוב ברכב ( אין לי כוח לתקן צינורות מים באמצע כביש מהיר )

 

אז בקיצור , מזל טוב אח קטן ורק בריאות וקיבינימט הכל

 

יאשה , שחוגג יומולדת רק בעוד שנה וחצי :wink:

 

תודה תודה חברה.

כייף לקרוא את זה.

 

 

תאמין לי אוהד אתה והצינור מים עשיתם לי טראומה באותו הלילה

גם נסעתי עם ילד שחור

גם היה לי קר אבל אתה רצית הכל פתוח

גם ישר נתת על ההכי חזק

גם באמצע לחיצה האוטו התחיל .........למות :D

גם עוצרים בצד במקום ששמו שום מקום(פחדתי שתחטוף אותי, ואתה וישי תעשו עלי חינגה)

גם 50 מטר מאיתנו חטפנו פיצוץ גלגל של משאית בפנים

וגם כל הרסיסים עפו לכיוון שלנו במשך דקה שלמה

 

כוס אמעק כמה דברים בנסיעה אחת.

לא נוסע איתך יותר.

פורסם
(פחדתי שתחטוף אותי, ואתה וישי תעשו עלי חינגה)

 

רגע רגע, האם היו שלושה אנשים ביאשמוביל?

והאם זה אומר שאחד מהם לא היה חגור? :?:roll::shock:

 

 

לא נוסע איתך יותר.

טוף, אני אשמח להחליף אותך בחפץ לב :p

וישי, ישי? ישי בכלל בב"ש!!! :evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
(פחדתי שתחטוף אותי, ואתה וישי תעשו עלי חינגה)

 

רגע רגע, האם היו שלושה אנשים ביאשמוביל?

והאם זה אומר שאחד מהם לא היה חגור? :?:roll::shock:

 

 

לא נוסע איתך יותר.

טוף, אני אשמח להחליף אותך בחפץ לב :p

וישי, ישי? ישי בכלל בב"ש!!! :evil:

 

ישי ברכב של אוהד???????

איך הגעת לזה?

בחיים אשכנזי לא יכנס לאוטו הלבן הזה :twisted:

 

(התכוונתי שאוהד יחטוף אותי,ויקרא לישי האגזוזן)

פורסם

אגזוזן הא..... ככה גומלים לבנאדם שינקת ממנו כשאמא שלך אפילו לא הסכימה לזה יותר...

 

-צקצוק לשון-

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

 

מי ייתן ולא תקנה בגדים מהחנות שאביב קונה ( אביב תרגע , גם לי יש POOL & BEAR או איך שלא תקרא לזה , רק שאצלי זו לא האופנה שיוצרה במיוחד לברה"מ... )

 

:wink:

 

תזהר ממני יאשה ... תזהר !

 

ולסיום , כתבתי לך שיר קצר , ניתן גם לקרוא לזה חמשיר :!:

 

" יאשה , יאשה הזהר ...

פן השוטר יקלוט שנסעת מהר ...

יאשה - יאשה ! נוס - נוס - נוס !

יאשה יאשה נוס - נוס ! "

 

עוד אחד ...

 

יאשה יאשה החגר ...

פן השוטר יתן לך דו"ח . "

 

שיט .. רגע ... נתנו לך דו"ח ... שיט ! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

מי ייתן ואם כבר תראה אחד כזה אז לא יתברר שיש 31 אנשים בשם הזה במדינה

 

:wink:

 

מזל של שחורים - תאמין לי :lol::lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...