Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ונעים מאוד להצטרף ולקרוא את מגוון הדעות, הידע והנסיון של האנשים כאן.

לענייני

אני מתכוון להעמיד את ריכבי - סוזוקי באלנו משנת 96 שטופלה לקראת העניין, בכ"ז רכב ישן יחסית.

הוחלפו טיימינג, וכל שאר הרצועות, משאבת מים ואטמי שמן. כמו כן עבר טיפול 10000, צמיגים חדשים, מצבר חדש וכן טסט לשנה.

אז שאלתי היא - בהתאם לכל מה שציינתי, כמה נהוג לדרוש על הרכב ביחס למכירו כשיש לו בסה"כ ביקוש מסויים בקרב הישנים והוא רכב עם שם טוב ועם זאת בכ"ז בן כ12 שנים?

תודה לעונים.

פורסם

קשה מאד לתת תשובה,מוכר יכול לדרוש כמה שהוא רוצה אבל הוא יקבל כמה שהקונה מוכן לשלם.

 

השוק הוא מציאות קיימת,ראוי להתייחס למציאות,המציאות משתקפת בין היתר במחירי השוק-לפעמים במחירון...

 

מה לעשות? בדוק כמה מבקשים על רכב כמו שלך (בלוח יד 2 למשל),קח בחשבון שמה שמבקשים לא תמיד מקבלים... לפעמים רכבים נמכרים בפועל במחיר הרבה יותר נמוך ממה שביקשו בתחילה, עקוב (אם יש לך זמן) אחר מודעות נבחרות מה שיתן לך אולי מושג על הביקוש ועד כמה מהר נמכרים הרכבים,קח את המחירון כפרמטר לקביעת המחיר הנדרש,קח בחשבון גם את מידת הדחיפות שלך למכור את הרכב וגייס קצת גם את חוש המסחר שיש לך,עכשיו תערבב הכל ותשקלל ותגיע למחיר שנראה לך סביר לדרוש....

 

עכשיו צריך לקוות שיהיה מישהו שעשה שקלול דומה ושהמחיר נראה לו סביר לשלם..

 

שיהיה בהצלחה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...