Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מישהו יודע כיצד ניתן לבטל את הגבלת המהירות ל-155MPH הנהוגה במכוניות מתוצרת BMW ?

במקרה הספציפי מדובר ב- M3 E92.

 

אני יודע שניתן להחליף את ה ECU לאחד שהוא Aftermarket ובו אין את המגבלה, השאלה היא האם ניתן לעשות זאת באופן זמני (נגיד מתאפס בעת כיבוי המנוע) באמצעות קומבינציות של מתגים בלוח המחוונים / מחשב הדרך ?

 

תודה,

 

דני G.

פורסם

בושה, אפילו לא 300?

לא יכלו לעשות איזה כיפוף? להוריד פנס? לפצל אנטנה? להסיט את המזגן שייתן עוד 2 קמשים

 

 

 

עגלה 8)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה שניתן לבטל באמצעות שידרוג תוכנה (צ'יפ) אני יודע, לא חדש לי.

 

שאלתי אם ישנה דרך אחרת, באמצעות קוד כלשהו בתא הנוסעים, דרך מחשב הדרך או משהו דומה.

 

 

דני G.

פורסם

מקריאה בפורומים בחו"ל הבנתי שישנו פיוז מסויים שמבטל את הגבלת המהירות,אבל השימוש בו מבטל גם את ה ABS,TCS,DSC

וכל שאר הבקרות האלקטרוניות.

פורסם
מקריאה בפורומים בחו"ל הבנתי שישנו פיוז מסויים שמבטל את הגבלת המהירות,אבל השימוש בו מבטל גם את ה ABS,TCS,DSC

וכל שאר הבקרות האלקטרוניות.

 

האמת שבמהירויות הללו, עדיף להיות מוגבל ל-250 עם בקרות,

מאשר חופשי להגיע ל298 בלי כלום ...

 

דני G.

פורסם

לחיצה בודדת על הביטול בקרת אחיזה מבטלת כמובן את הבקרה ואת הנורהה..

לחיצה ארוכה כבת 20-30 שניות (תנסה גם וגם), מבטלת את הבקרה והנורה לצמיתות!

וחיצה חוזרת לא תחזיר את הבקרת אחיזה ולא תכבה את הנורה.

כדי לבטל את האיפוס מערכת הקשיח יש לכבות את המנוע ולהניע מחדש.

 

בביטול ה"קשיח" האוטו יגיע לסביב ה 290, תלוי באיזה צמיגים יש לאוטו ובמשקל הכללי.

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

סליחה על השאלה הקצת טיפשית אבל מזה הכפתור הזה ואיפה הוא נמצא?

האם זה בכל רכב? ואם תוכל לפרט על זה יותר זה די יעזור לי

תודה.

פורסם

כפתור כזה יש ברכבים שיש בהם בקרת אחיזה (ESP).

פעולת הכפתור וניטרול המערכת שונה בין דגמים שונים של מכוניות.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...