Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

הרבה אנשים ששומעים כרית אוויר, בטוחים שזאת איזה כרית פוך מנוצות אווז!

 

+1

לא פעם אני שומע אנשים שמסתמכים על כרית אויר במקום חגורה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הם לא חוגרים, דווקא כרית האויר תהרוג אותם:!:

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

 

הרבה אנשים ששומעים כרית אוויר, בטוחים שזאת איזה כרית פוך מנוצות אווז!

 

בהשוואה למפגש עם הדשבורד, זה בהחלט כרית פוך...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
למי איכפת?

כשאני נוסע לא חגור אני מבין שבתאונה אני עלול להמרח על איזה עמוד והסיכוי שלי למות גדל אבל זאת הבחירה שלי ולאף אחד אין זכות להגיד לי לחגור. אותו הדבר עם הבחורה הזאת. מצידי שתשים רגל אחת מאחורי האוזן ואת השניה תוציא מהסאן רופ, אם זה עושה לה את זה. את התוצאה שתהיה "אם ו.." היא יודעת. אין לך זכות להגיד לה כלום זה החיים שלה ולא שלך!

 

חששתני שיש הבדל אחד (לפחות) תהומי בינך לבין אותה עלמת חן. אתה עושה את זה במודע (אתה יודע מה יקרה אם...).

לאותה עלמה אין שמץ של מושג.

 

כבר כמה פעמים ביקשתי מכאלה לפתוח את החלון ושאלתי האם הם יודעים מה יקרה לה אם פתאום תפתח כרית האוויר - הם הסתכלו עלי בעיני עגל בד"כ. לאחר הסבר קצר שלי (עצרנו ברמזור, כן?) בסגנון "יהיו לך ברכיים במקום שיניים" - הרגליים יורדות חזרה למטה בד"כ.

אך תמיד יש גם את המטומטמים שלא יתנו לעובדות להפריע להם בסרט שהם חיים בו (במשטרה וברשות למלחמה בתאונות הדרכים יש הרבה כאלה).

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם
אם הם לא חוגרים, דווקא כרית האויר תהרוג אותם:!:

 

 

אם הם לא חגורים כרית האוויר לא תפתח.

 

רק כאשר החגורה נחגרת, נסגר מעגל חשמלי שיתן לחגורה להפתח.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם
אם הם לא חגורים כרית האוויר לא תפתח.

 

רק כאשר החגורה נחגרת, נסגר מעגל חשמלי שיתן לחגורה להפתח.

 

נשמע הזוי בעליל

פורסם

* שימו לב - שימוש בכרית הגבהה במושב הנהג, חרוזי עץ (כמו שנהגי מוניות אוהבים), וכל מיני תוספות אחרות למושב עלולות להביא לתוצאה דומה שכן יכולות המושב לשמור על הגוף בתוכו יאבדו.

 

אין מה לעשות,

מתישהו אנשים יצטרכו להבין שנסיעה במכונית אינה ישיבה על כורסה בסלון וצפיה בסרט המוקרן על שמשות המכונית.

 

דני G.

אני מבין שכנ"ל לגבי ישיבה על כיסא ד"ר גב ?

האם זה השערה או משהו ידוע ובדוק?

תודה

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
נשמע הזוי בעליל

 

 

לא הזוי בכלל!!

תחפור קצת בנושא באינטרנט ותראה.

 

תחשוב מה קורה הנהג לא חגור שפוגע באיזה פטריית בטון כזאת (כאלו שחוסמות חניות), במהירות של 40 קמ"ש.

 

הוא עף לכיוון הכרית ב40 קמ"ש, הכרית נפתחת עליו במהירות של 300 קמ"ש. זאת תאונה חזיתית של כ 340 קמ"ש.

זה יהרוג את הנהג!!!

 

אחרי כמה מקרים כאלו (בשנות התשעים כשכריות האוויר התחילו לחדור לשוק בצורה משמעותית), היצרנים הבינו שהם חייבים לעשות עם זה משהו.

וזה הפתרון הטוב ביותר, כי כנראה מודעות של חגורות או איזה צפצוף מעצבן לא מספיק:shock:

 

עודד

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:


×
×
  • תוכן חדש...