Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

החלטתי להחליף רכב, אני נשוי +2. האוטו ישן שלי הוא VW POLO 2001 Basic.

אני שוקל כמה אופציות היום אבל נדלקתי על מזדה 3 ספורט 1600 הדגם הישן והייתי רוצה לדעת האם מישהו מכיר

חיסרונות / יתרונות שלו בהשוואה מול מזדה 3 סדאן

אשמח על כל תגובה בנושא

פורסם

התנהגות כביש טובה יותר, דלק ללא הבדל, סחירות טובה יותר.

בגדול אין מה להתלהב מהרכב או הצורה שלו, הוא בקושי זז.

1600 אוטומטי זה בזבוז כסף מיותר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
התנהגות כביש טובה יותר, דלק ללא הבדל, סחירות טובה יותר.

בגדול אין מה להתלהב מהרכב או הצורה שלו, הוא בקושי זז.

1600 אוטומטי זה בזבוז כסף מיותר.

 

אז מניסיונך אתה לא ממליץ ?

מה היית ממליץ לקנות ?

פורסם

כרכב משפחתי אוטו' - הוא יפה שונה , אמין , ויש בו דבר נוסף :wink:

 

לא רכב ספורט - אבל כייף לנהוג בו , ומתאים למשפחה (שומר על הערך - בקשו ממני להדגיש את זה)

 

לדעתי - למשפחה חובבת נהיגה , הוא מתאים , ולחובבי הנוחות והשיוט יש עוד אופציות ברכבים אחרים :idea:

 

הרכב פשרה טובה למשפחה ליופי ולכייף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מה עשית בסוף? גם אני מתלבטת כעת בין גירסת הסדן לספורט (1.6) במזדה 3 החדשה, כי אני חוששת מגודל הסדאן, בנושאי חניה בעיקר. ולכן חשבתי ללכת על הספורט על אף מחירו היקר יותר.

האם יש בעיות עם הדגם הספציפי? תודה!

פורסם

מסכים עם רוני וליין מן.

כמו הסדאן אבל גודל וצורת באגאז' שונה.

 

לטעמי האישי יפה יותר ופונקציונלית יותר - 5 דלתות, נח יותר להעמסה, רואים את כל תא המטען לפניך, יכולת העברה של חפצים גדולים וכו'.

 

כמי שנוסע ביום יום על רכב עם גוון ספורטיבי ומחזיק גם רכב ליסינג במקביל ואחרי יותר מ 3 שנים על מאזדה 3 אני חייב לאמר שהיא מאד מפתיע לטובה, אמנם הייתי שמח למנוע חזק יותר אבל השילדה לא רעה וההיגוי די מתקשר ובעל משקל (יחסית לקטגוריה).

 

כמעט מעולם לא נהגתי בו שלא במצב טיפטרוניק, אבל במצב זה הוא סוחב סביר יחסית, לפחות לא מרגיש עצל כמו הפוקוס שיש לי כרגע, בנוסף הטיפטרוניק די צייתן.

 

בחירה לא רעה יחסית לקטגוריה וגם עם לוק קצת שונה, אם כבר לך על ה 2.0 ליטר.

 

נתן.

פורסם
מה עשית בסוף? גם אני מתלבטת כעת בין גירסת הסדן לספורט (1.6) במזדה 3 החדשה, כי אני חוששת מגודל הסדאן, בנושאי חניה בעיקר. ולכן חשבתי ללכת על הספורט על אף מחירו היקר יותר.

האם יש בעיות עם הדגם הספציפי? תודה!

 

 

הסדאן ארוכה מההאצ'בק רק ב-12 ס"מ, כך שההבדלים לא גדולים. אם את רוצה רכב קומפקטי ונוח לחנייה, זו לא הכתובת.

 

ובנוגע לבעיות - עוד (מאוד) מוקדם לדעת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...