Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"תנו לנו 400 מצלמות מהירות"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דעתי היא : שאשמח לקבל תמונה והסבר על הרפלקטור אפילו בהודעה פרטית . גם אני נוסע במהירויות "קצת מעל המותרות " גם ברכב וגם באופנוע . עדיף קנס של 250 ש"ח על זה , מאשר דוח גבוה בהרבה ונקודות שלא יורדות על מהירות .

בטח כולם ראו את הכתבה על הפורשה שעצרו ב200 קמ"ש ולא הצליחו לצלם מיספר של הרכב . אבל לא פירסמו מה שמו על המיספר שסינוור את המצלמות .

 

אין לך אופציה לשלוח לך הודעה פרטית

אתה נכנס למייל שלך ?

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי תחליט - רוב או חצי.

פתחת מכון סקרים?

מינה צמח כבר במתח.

 

עלית גבוה מדי בציפיותיך מגבי 1234....

סתירות לוגיות ?

בא נישאר ברמת שגיאות הכתיב.

אם את מספר השגיאות שעשה ב 4 משפטי הזלזול שלו בשוטרים היה שוטר עושה בתריסר דוחות , היו סוגרים את בתי המשפט.- כולם היו יוצאים זכאים אוטומטית.

איזה מזל שכמוהו לא מתקבלים. יש גבול לירידה, אפילו במשטרה.

אם יירצה ללמוד לכתוב עברית נכונה , בשמחה אפנה אותו לשיעורים פרטיים אצל רוב השוטרים הכי פשוטים.

פורסם

לשוטרים שבפורום למגיני השוטרים שבפורום ולחברי הפורום שלום.

 

חלק לא מבוטל מהכותבים פה כותבים בשגיאות כתיב רבות, וזה לא קשור למקצועם , ערס שוטר או סתם אזרח.

 

זו בושה להם ולמערכת החינוך במדינת ישראל.

 

אני אצטט מדו"ח פעולה בן עמוד אחד את "הפנינים" אציין באדום.

 

פיאט פינתו- פונטו , תוצתיה -תוצאותיה , ינדיכציה-אינדיקציה, הזביר - הסביר, קעילו - כאילו , פרתיו - פרטיו, תרק - טרק , תוח - תוך , אתחלתי - התחלתי , הגאתי - הגעתי , לתפס - לטפס , בואת - בועט , קבל - כבל , עזיקים - אזיקים , מעבק - מאבק , לבעות - לבעוט , שריתות - שריטות כלות - קלות .

 

אין מילים בפי

 

לגבי מכסת דוחות אין לי ידיעה אבל יש לי מסקנה, הנובעת מהכרת טבע האדם.

 

שוטר נמצא בחוץ במשמרת. אין עליו פיקוח של הבוס. הפיקוח הוא היבול אותו מביא השוטר בסוף יום העבודה.

אם בנקודה מסויימת בה עומדת/ מסיירת ניידת יש בממוצע למשמרת 10 דוחות , 2 דוחות יעלו חשד שהשוטר הלך לישון בפינה כלשהי. לכן גם מבלי שיש הוראה מפורשת הוא מבין שעליו להביא בקירבת המכסה. אם הוא רוצה להצטיין הוא ישתדל להביא אף יותר מהמכסה.

לכן הוא עלול גם לתת דוחות שלא היו ולא נבראו או להעצים עבירה שולית לעבירה חמורה יותר.

 

נשאלתי פעם את השאלה הטיפשית על ידי שופט טיפש.

השוטר מכיר אותך אישית? עניתי לא? אז איזה סיבה יש לו לתת לך דו"ח?

וזו הייתה התשובה

" מנהל הבנק צילצל אליו לפני מחצית שעה ואמר לו שהוא באובר ואם עד היום אחה"צ הוא לא מכסה את החוב הוא מחזיר את השיקים"

" הוציאו אותי מהמשרד הממוזג , אני קצין , לתגבר את הפיקוח בשטח כמו שוטר פשוט , היה חם באמצע הצהריים ביום יולי לוהט אז הייתי עצבני רצח" ( זה היה נכון מבחינה עובדתית במקרה שלי )

"הייתי עצבני רצח באותו יום כי אשתי לא קיימה עימי יחסי מין בלילה"

המתנתי שניה ואז השופט אמר הבנתי אותך.

 

כדי שלא להשאיר את הקוראים במתח .על דו"ח ברירת קנס שהחלטתי כי לא הגיע לי, וביקשתי להישפט, קיבלתי מהשופט המכובד חודשיים שלילה.

ביקשתי עיכוב ביצוע סירב . בערר במחוזי הוחזר לי הרשיון אחרי מספר ימים , ובערעור עצמו זוכיתי בהרכב של שלושה שופטים מבלי שאפילו פתחתי את הפה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...