Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאן ממשיכים אחרי 20 שנה עם 505


מודי 55
שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אינני מתיימר להיות מומחה ואני גם לא מכיר את הדגם שעליו אתה נוהג, אבל אני רוצה להעלות עוד נקודה למחשבה:

קנית לפני 20 שנה רכב חדש מהסוכנות, ההוצאה הראשונית הייתה גבוהה אבל אם מסתכלים על תועלת למחיר - שיחקת אותה. אתה כנראה ממש יודע לדאוג למכונית שלך אבל לא כולם כמוך ואם תרכוש רכב ב 5000 ש"ח, אתה יודע איפה אתה מתחיל אבל לא איפה תגמור מבחינת ההוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שאלה:

מה לגבי פיג'ו 405 או 605 (אם נכנס בתקציב) ?

תשובה:

איני מעוניין ברכב החדיש של פיזו עם הנעה קדמית

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחזיק רכב מעולה שמשרת אותך בנאמנות שנים רבות.

 

בתקציב שאתה רוצה לרכוש אחר, מירב הסיכויים שתיפול על רכב לא שמור ועם צרות של יישור קו שאינך יודע מת י יסתיימו.

 

להרגשה הטובה אולי היית י עושה לו פחחות וצבע כלליים מחליף בפנים את הכיסויים קצת קוסמטיקה ויש לך רכב חדש.

 

נסעתי על אחת כזאת לפני שנים רבות במשך כמה שנים . היה תענוג. עד היום יש לה פינה חמה בלב

 

אם דרישותיך לא גבוהות ותקציבך לא גבוה, הישאר עם הזקנה שלך

 

ישקה שלום

נכון,אני צריך לעשות סוויטש בראש ויתכן וזה מה שאעשה.

כמה לדעתך יכול גיר כזה לעבור בחייו של 505 ? נתקלת עם זאת שהיתה לך בבעיות רציניות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מחזיק רכב מעולה שמשרת אותך בנאמנות שנים רבות.

 

בתקציב שאתה רוצה לרכוש אחר, מירב הסיכויים שתיפול על רכב לא שמור ועם צרות של יישור קו שאינך יודע מת י יסתיימו.

 

להרגשה הטובה אולי היית י עושה לו פחחות וצבע כלליים מחליף בפנים את הכיסויים קצת קוסמטיקה ויש לך רכב חדש.

 

נסעתי על אחת כזאת לפני שנים רבות במשך כמה שנים . היה תענוג. עד היום יש לה פינה חמה בלב

 

אם דרישותיך לא גבוהות ותקציבך לא גבוה, הישאר עם הזקנה שלך

 

שלום רב !

מצטרף לישה ומחזק את דבריו, כל משפט של ישה נכון, וכל מילה נוספת מיותרת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי בעיות שהיו עם הרכב קרו בדרך כלל כך

 

האחת הייתה בתחנת הדלק, לא לחלוטין חסכונית

 

השניה גם בתחנת הדלק .אתה מוכר?? לא!! טוב קח פרטים שלי תודיע לי מתי אתה מוכר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את הממליצים על הוולוו 940.אבי מחזיק כבר 15 שנה רכב כזה,יד שניה, כיום עם 200K ,שואף לאפס תקלות.אגב במחירון לדעתי הוא שווה פחות מ15 אלף ש"ח.נוח, אמין,מפואר יחסית ומזדקן יפה.בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מתיימר להיות מומחה ואני גם לא מכיר את הדגם שעליו אתה נוהג, אבל אני רוצה להעלות עוד נקודה למחשבה:

קנית לפני 20 שנה רכב חדש מהסוכנות, ההוצאה הראשונית הייתה גבוהה אבל אם מסתכלים על תועלת למחיר - שיחקת אותה. אתה כנראה ממש יודע לדאוג למכונית שלך אבל לא כולם כמוך ואם תרכוש רכב ב 5000 ש"ח, אתה יודע איפה אתה מתחיל אבל לא איפה תגמור מבחינת ההוצאות.

 

MAXN זו בדיוק הפואנטה ולכן פניתי לפורום ליעוץ,אני עוקב כאן אחרי אנשים שמיישרים קו או משקיעים הון של כסף יקר בשיפוצים של גולפים וכל מיני דגמים אחרים ולפעמים אני שואל את עצמי לשם מה אני צריך את הכאב ראש הזה..ההצעה היחידה שנראית לי עד עתה היא הוולבו 940 ,מה דעתך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ומנסיוני 940 טורבו + נסיעות קצרות = צרות... (הנ"ל נתמך גם ע"י מכונאים המומחים בוולוו)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ZVIT תרשה לי לחלוק עלייך במקצת, אם מדובר על 940 96 ומעלה אז דגם ה2 ליטר פשוט מעולה ! הטורבו גודש רק במרומי הסל"ד ושימוש נכון בכלל אבל בכלל לא צריך להוות בעיות (לתת לרכב "לרוץ" אחרי נסיעות ארוכות, להשתמש בשמן איכותי, למשוך נכון כל הילוך, יציאות מתונות מהמקום גם ברכב כה כבד כמו ה-940 ולהבין שמדובר במכונית עם סיגנון נהיגה שונה). דגם ה2.3 זריז יותר אך בעיות הטורבו קיימות אצלו יותר (בין היתר בגלל שגודש בסל"ד נמוך = הטורבו עובד יותר) לכן אמליץ לבחור לקנות 940 - רכב לא יקר שיכול להחזיק שנים, היה לי ניסיון של מעל 200K קילומטר איתו והמון שנים והוא פשוט רכב מדהים, אין חור שלא עברתי איתו, תמיד נוסע טוב, לא עושה שום בעיות ומוכן לספוג התעלוליות קיצוניות למדי ולהמשיך לנסוע ולנסוע.

 

 

משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit

אני לא זקוק לטורבו לא בעיר ולא מחוצה לה(תוספות כאלו אני תמיד שמח לראות אצל אחרים)הוולבו אופציה אבל הרבה מעבר ליכולתי,אני לא מתכוון להשכיב 20000 ברחוב.אם יש משהו זול בפחות מחצי והוא ממש מושלם אני הולך על וולבו.

גם 505 שנת 91 מחזיר אותי לרכב מיושן בשנה הבאה,חשבתי שהיא יוצרה עד 96 ,אני די מופתע.

 

ב-2003 אני יודע שהיא עדיין יוצרה כי התלבטתי אם לקנות לחברה שניהלתי 2 505 חדשות במקום 504 ישנות. (קניתי קאמרים, אינני יודע אם זאת היתה ההחלטה הנכונה כי המכונאים שלנו תיחזקו את הפיג'ו בעיניים עצומות על משכורת. את הטויוטות מסרנו החוצה, מצד שני לטווח ארוך....) לדעתי המשיכו להרכיב אותן עוד 2-3 שנים לפחות לשוק הכללי , אולי עדיין ממשיכים לממשלה והצבא הניגרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודי, מה הסיבה שאתה מגביל עצמך להנעה אחורית בלבד? לא עושה רושם שאתה חובב הגה גדול וגם ה- 505 כנראה לא ספורטיבית במיוחד, אז למה להתעקש דווקא על אחורית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה. אני יודע שוולוו מייצרים מכוניות מוגדשות מעולות כבר המון שנים.

אז השאלה היא האם רק דגם הS80 טורבו מודל 2001 יצא להם לא כל כך מוצלח ?

(מבחינת האמינות של הטורבו), או שזה בעיה מוכרת בחלק מהדגמים בכללי?

תודה:]

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GSK ,פגעת בול.אין לי נגיעה לנהיגה של חובבי הגה,עבורי זהו כלי שרת למטרות ניידות בלבד,במשך כל השנים אני יורד עם הרכב לים המלח אחת לשבוע ,בדרך אני נעקף על ידי חובבי הגה שנפגשים איתי בכניסה לאתר הטבילה בו אני מבלה,איני רואה את המושג חובב הגה כמשהו שיש לשאוף אליו אישית,נכון אני לא !

אבל..אחרי שקוראים את תגובות היפות של כולם מבינים שיש אהדה גדולה לרכב שלי וגם לוולבו,שניהם איכותיים ביותר ובעלי צריכת דלק לא בשמיים,לא רק הדלק משפיע גם זה שאיני פוגש מוסכים מלבד ביקורת שגרתית לפני הטסט עושה את שלו,זה פשוט תענוג להחזיק רכב כזה זול עם כה מעט בעיות נילוות,חוץ מזה הראש נקי,לא צריך כל הזמן לעקוב מה חדש,כמה כ"ס חדש היגיע,מה יגיע בשנה הבאה,אתה משתמש במקסימום ניצולת ובמינימום בעיות והוצאות כספיות.

מ68 ועד 80 היתה לי 404 ,מ80 עד 88 504 ,ומאז ועד כעת 505 שאותה מאוד אני אוהב,אבל..הרכב מתיישן הגיר מקורי,מנוע תחתון מקורי ראש שופץ רק פעם אחת בלבד,השאר מקורי,אולי חבורי הגה פעם אחת,לכן אני דוגל בהנעה אחורית וגם המרווח הפנימי חשוב לי מאוד.

מרצדס לא בשבילי בשל יוקר חלפים

אלפא גם לא מסיבות אחרות

יגואר ובנטלי זה לא לפרצוף כמוני

אז נשאר רק 940 באזור 8K מקסימום 10K .או להשאר עם מה שיש לי כפי שלא מעט יועצים לי כאן.

 

מה י דעתך שלך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקנות רכב אחר במחיר כזה זה יהיה מעשה טיפשי מצדך.

אם יש לך רכב שהוא שלך מאז שיצא מהסוכנות והוא משרת אותך המון שנים והוא במצב טוב, למה ללכת לקנות רכב שאתה לא יודע איך הבעלים שלו טיפל בו ואין לך נסיון עליו ולהביא על עצמך כאבי ראש?

אם היית מחפש שידרוג רציני בשנתון וכו' אז שווה להחליף. אבל אם אתה מתכנן לבזבז רק 10 אלף על רכב אז עדיף פי אלף להישאר עם הרכב שלך.

אתה מרוצה ממנו, אתה תיחזקת אותו ולכן אתה בטוח במצבו של האוטו. אין שום סיבה שבעולם( אלא אם אתה מחפש שדרוג) שתחליף את הרכב שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...