Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה תמונות שצולמו היום אחרי יום רכיבה מהנה במזג אויר מושלם.

 

תראו כמה הוא יפה ונוצץ.

6.jpg

5.jpg

2.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

תגיד יא פאנט... (לא ראיתי את התמונות כי FW חוסם לי את התמונות ואין לי כוח עכשיו לנטרל אותו...)

עד איזה שעה אתה פתוח?

יום שישי בסוף החודש אני שוב קופץ לאילת אבל לא יודע כמה זמן ומתי יהיה לי זמן פנוי לבוא לבקר אותך... 8)

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם
תגיד יא פאנט... (לא ראיתי את התמונות כי FW חוסם לי את התמונות ואין לי כוח עכשיו לנטרל אותו...)

עד איזה שעה אתה פתוח?

יום שישי בסוף החודש אני שוב קופץ לאילת אבל לא יודע כמה זמן ומתי יהיה לי זמן פנוי לבוא לבקר אותך... 8)

 

ביום שישי חוץ מאיזו הפסקה קצרה לארוחת ערב בחיק המשפחה בין 7 ל 9 בערב, אני כאן כל היום עד 3 בבוקר. סבבה. אני מחכה.

 

תוריד את הפייר וול - זה ישתלם לך.

 

ינון

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם

אתה חי טוב אתה....

עד 3 בלילה ביום שישי לך תהיה בר מן לפחות תתפוס כוסיות... 8)

אבל אז תצטרך להסביר לאישה מה כל המספרי טלפון האלה עושים אצלך בכיס :shock:

הורדתי את הFW ואני מוכרח להגיד לך...

אתה משוגע

שים תאופנוע בצל!!! הצבע דוהה!!!!!

נראה לי שיש מצב שאני קופץ להגיד שלום.

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

×
×
  • תוכן חדש...