Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה - השוטרים של היום פשוט...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה "לא עצר עם 4 גלגלים"? אפשר לעצור רק עם 2 גלגלים מתוך 4? ואם עצרתי עם 4 גלגלים, אני יכול לתת לגלגל ספייר להמשיך להתגלגל קדימה? ואם יש לי סמיטריילר, אני יכול לעצור רק עם 4 גלגלים, אבל השאר יכולים להמשיך לנוע?

 

:-P:screwy::roflmao::drinking::silly:

 

 

זו לשון החוק.

 

לפותח השרשור, אם אמך טוענת שהיא כן עצרה, לעובדה שהשוטרת דיברה בסלולרי יש משמעות, כי ניתן לטעון שדעתה היתה מוסחת והיא לא שמה לב למה שקורה על הכביש. אם זה קייס חזק והאם הייתי הולך עם זה למשפט, לא יודע, אבל כטיעון יש לו משמעות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מסכים עם רוח השרשור.

 

אם תגיעו לבית משפט 99.9% לא תקבלו עונש חמור יותר מהדו"ח עצמו.

ואם הדו"ח לא מוצדק אז שווה להילחם.

 

השאלה היא פשוטה -

האם האמא עצרה בתמרור עצירה מלאה.

נסעה - בלמה עד למהירות 0, שהרכב לא זז. ואחר כך המשיכה בנסיעה.

 

אם היא עצרה עצירה מלאה. ממש עמדה עם הרכב בתמרור אז אני במקומה הייתי נלחם, גם אם אין סיכוי.

אם לא, אז לא.

 

 

מזכיר ומזקיר לי את עצמי לפני 20 שנים .אם אכן הייתה עצירה מלאה , הבא את השוטרת לבית המשפט לעדות.

גם אם תפסיד!

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם
כנראה, שאי-אפשר. תודה על העזרה למי שעזר. נקווה שעם הזמן המשטרה תשתפר ותלך לעצור אנשים שבאמת עוברים על החוק ומסכנים אנשים אחרים. מה שכעת הם לא עושים..

אם אכן אימך לא עצרה עבירה חמורה

 

תסתכל בדו"ח

האם השוטר השני מופיע כעד, אז זה שניים נגד אחת.

 

בד"כ גם באחת על אחת סיכויי אימך קלושים.

 

אם דיברה בטלפון ועיניה לצומת מה הקשר. נשים מסוגלות לבצע משימות רבות בעת ובעונה אחת, פרט לאחת, כאשר מדובר על איזה בגד ללבוש לאירוע חגיגי.

 

ואם אימך ראתה שוטרת למה ,אבל למה לא לעצור? כך שייראה שעצרה.

 

ולבסוף למה השוטרת שעוסקת בשיחה הרת גורל בטלפון תטריח עצמה להפסיק את שיחתה , כדי לעצור חפה מפשע

 

חומר למחשבה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

.... מה ממשיך בדו"ח אחרי "4 גלגלים ..." , אולי "לפני קו עצירה" או "לפני התמרור " ?

 

אתה מבין ,ברוך ?,אפשר לעצור עם 2 גלגלים אחרי קו העצירה וזאת עבירה.

אפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ואז לעצור - וזאת עבירה יותר חמורה.

ואפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ,לא לעצור בכלל ולהכנס לצומת,- שזה מה שמובן מהסיפור שעשתה אמא שלך.

 

גיבור אתה, מר ברוך, מאחרי זהותך העלומה נסית לייצר עוד שוטר(ת) מטומטם וזכית בתשואות חבריך הגאונים עם גלגלי הסמיטריילרים שלהם.

ה"דחקות" יישמעו די חלש אצל השופט.

פורסם

מה גם, במיוחד את אלו שבמתנ"א בוחרים בפינצטה.

 

הגיע הזמן שמישהו ידריך את זה עם הפינצטה איך לבחור איתה בלי לפגוע להם במוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

[

.... מה ממשיך בדו"ח אחרי "4 גלגלים ..." , אולי "לפני קו עצירה" או "לפני התמרור " ?

 

אתה מבין ,ברוך ?,אפשר לעצור עם 2 גלגלים אחרי קו העצירה וזאת עבירה.

אפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ואז לעצור - וזאת עבירה יותר חמורה.

ואפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ,לא לעצור בכלל ולהכנס לצומת,- שזה מה שמובן מהסיפור שעשתה אמא שלך.

 

הבדיל המחוקק בין כל הסיטואציות הנ"ל?

 

חוצמיזה, אני מניח שאתה השוטר שיודע לכתוב, כי פותח השרשור כבר כתב שאימו עצרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
.... מה ממשיך בדו"ח אחרי "4 גלגלים ..." , אולי "לפני קו עצירה" או "לפני התמרור " ?

 

אתה מבין ,ברוך ?,אפשר לעצור עם 2 גלגלים אחרי קו העצירה וזאת עבירה.

אפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ואז לעצור - וזאת עבירה יותר חמורה.

ואפשר לעבור את קו העצירה עם כל 4 הגלגלים ,לא לעצור בכלל ולהכנס לצומת,- שזה מה שמובן מהסיפור שעשתה אמא שלך.

 

גיבור אתה, מר ברוך, מאחרי זהותך העלומה נסית לייצר עוד שוטר(ת) מטומטם וזכית בתשואות חבריך הגאונים עם גלגלי הסמיטריילרים שלהם.

ה"דחקות" יישמעו די חלש אצל השופט.

 

מי זה מר.ברוך?

פורסם
[

 

הבדיל המחוקק בין כל הסיטואציות הנ"ל?

 

חוצמיזה, אני מניח שאתה השוטר שיודע לכתוב, כי פותח השרשור כבר כתב שאימו עצרה.

 

 

"חוצמיזה" ?.

 

אתה ה... מה ? שלא יודע לכתוב ?

 

אני לא שוטר , אני מתנדב במתנ"א ויודע גם לקרא .(היה מעניין לראות עימות/דיון אינטלקטואלי בין כמה מקובעי הרמה כאן עם שוטרים פשוטים, לא אקדמאים בבחירה אקראית . אני שם את כספי על כך שרוב השוטרים לוקחים בהליכה אחורה את ה.....)

קראתי מה שהוא אמר וגם מה שהוא אומר שאימו עשתה.

התרשמתי כפי שכתבתי .

פורסם

haimy,

 

השאלה העיקרית היא- האם הבדיל המחוקק בין כל המצבים שתארת ?

על זה טרם ענית.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
"חוצמיזה" ?.

 

אתה ה... מה ? שלא יודע לכתוב ?

 

אני לא שוטר , אני מתנדב במתנ"א ויודע גם לקרא .(היה מעניין לראות עימות/דיון אינטלקטואלי בין כמה מקובעי הרמה כאן עם שוטרים פשוטים, לא אקדמאים בבחירה אקראית . אני שם את כספי על כך שרוב השוטרים לוקחים בהליכה אחורה את ה.....)

קראתי מה שהוא אמר וגם מה שהוא אומר שאימו עשתה.

התרשמתי כפי שכתבתי .

 

"חוצמיזה" מוגן בזכויות יוצרים.

ואל תיקח עקיצה קטנה מבוססת בדיחה ידועה כל כך קשה.

 

מעבר לזה, כתב האיש שחור על גבי אינטרנט - "עצרה". מה צריך יותר?

 

חוצמיזה, שאלתי אותך שאלה לגבי החוק. בתור מתנדב מתנ"א, אתה יכול לענות?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כן.

החוק לא מבדיל, שופטים כן.

אחד שקידם 2 גלגלים מעבר לקו העצירה כדי לראות יותר טוב תנועה חוצה ייקבל הבנה יותר מזה שעצר עם כל ה-4 אחרי הקו או בכלל לא.

לכן יש הגיון בכתיבת השוטרת. יותר מזה של חלק מהמתלהמים כאן.

פורסם

שאלה לפותח השרשור, אם אתה שוטר אשר במהלך המשמרת הנך משוחח עם אשתך או עם הפלגש, ובמקרה אתה נקלע לזירת רצח ועד לרצח עצמו.

 

בגלל ששוחחת בטלפון אין קבילות לעדות ובכלל לתיק?

 

אגב.. השוטרת ציינה אם היה לה קשר רציף עם הרכב?

פורסם
כן.

החוק לא מבדיל, שופטים כן.

אחד שקידם 2 גלגלים מעבר לקו העצירה כדי לראות יותר טוב תנועה חוצה ייקבל הבנה יותר מזה שעצר עם כל ה-4 אחרי הקו או בכלל לא.

לכן יש הגיון בכתיבת השוטרת. יותר מזה של חלק מהמתלהמים כאן.

 

באמת?

 

זאת אומרת שאם בחרת ללכת להשפט השופט ייתן לך עונש פחות מ-250 ש"ח אם עצרת רק עם שני גלגלים אחרי הקו?

 

אתה לא רציני...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...