Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה - השוטרים של היום פשוט...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיאה ולא בקיעה (מלשון בקע).

 

שלום חברים.

 

לפי הבנתי, בזמן העצירה של אימו של פותח השרשור ,השוטרת שוחחה בטלפון ,ועל כן , לא הייתה מרוכזת בנעשה .

כנראה שישנו תמרור עצור אחד בלבד ,והשוטרת לא ידעה מה נכון לרשום בדו"ח. באיזה צד הוא נמצא . מהצד שלה או של הנהגת.

לפותח השרשור :

מהו הסעיף ? האם מדובר בזימון לבית משפט ? האם מדובר בקנס ? האם היה שוטר/ת נוסף עימה ?

מה הקשר להכרת האזור ?,מדובר באי ציות לתמרור .

 

עריכה :קיבלתי חלק מהתשובות (מדפיס איטי שכמוני).

 

 

בברכה

מוטי.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקיאה ולא בקיעה (מלשון בקע).

 

שלום חברים.

 

לפי הבנתי, בזמן העצירה של אימו של פותח השרשור ,השוטרת שוחחה בטלפון ,ועל כן , לא הייתה מרוכזת בנעשה .

כנראה שישנו תמרור עצור אחד בלבד ,והשוטרת לא ידעה מה נכון לרשום בדו"ח. באיזה צד הוא נמצא . מהצד שלה או של הנהגת.

לפותח השרשור :

מהו הסעיף ? האם מדובר בזימון לבית משפט ? האם מדובר בקנס ? האם היה שוטר/ת נוסף עימה ?

מה הקשר להכרת האזור ?,מדובר באי ציות לתמרור .

 

 

בברכה

מוטי.

 

סעיף של אי-עצירה בתמרור עצור. מדובר בקנס של 250 ש"ח ו-4 נקודות.

כן היה איתה עוד שוטר.

 

לגבי הכרת האזור - הכוונה שהיא לא ידעה בכלל איפה תמרור העצור.

פורסם

השוטרת לא שינתה את הגירסה שלה, לא לעצור 4 גלגלים זה באמת לא לעצור ככה שאם היא טוענת שלא עצרת ואחרי זה אמרה שגלשת ולא עצרת עם 4 גלגלים, זה לא גרסה שניה, זה הסבר לגרסה הראשונה.

 

עצירה משמעותה לעצור 4 גלגלים, אין שום הסבר אחר לעצירה ולכן אין פה שינוי גרסה של השוטרת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ולמרות שמדובר בהתקרצצות קטנונית ולא עניינית שלא פגשתי דוגמתה בשום מקום בעולם, הצדק לחלוטין עם תומר ועם השוטרת.

 

אין מה לערער ויש להגיד לאמא להתחיל לציית לחוק כלשונו (חגורה,עצור) אחרת היא תגיע מהר מאוד לקורס או לשלילה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הצדק איתי בטענת ההסבר, הצדק לא עם השוטרת כי פותח השרשור טוען שאמא שלו עצרה עצירה מלאה. או שהכוונה בעצירה מלאה של פותח השרשור זה גלישה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
סעיף של אי-עצירה בתמרור עצור. מדובר בקנס של 250 ש"ח ו-4 נקודות.

כן היה איתה עוד שוטר.

 

לגבי הכרת האזור - הכוונה שהיא לא ידעה בכלל איפה תמרור העצור

 

 

 

אם אתה שואל אם לשלם או להלחם ,רוב התשובות יהיו בסגנון לשלם ולסיים.

 

אם האופי של אימך / שלך לוחמני ,ומדובר ברמת העקרון ,ובאמת הייתה עצירה מלאה ,ויש עצבים ,זמן וכסף - קדימה הפועל :twisted:.

קווה לטוב ,אך צפה לרע. ההחלטה פרופר -שלכם .אין כאן תשובה נכונה.

 

כשהייתי צעיר יותר ,נלחמתי ובמקרה הטוב נשארתי עם הדו"ח המקורי (בשיפוט) ,אף על פי שנתגלו סתירות מהותיות וגמגומים מצד השוטרת .זה לא עזר .

לימים התברר ,ממש במקרה ,שהעיפו את אותה שוטרת ,בגלל מספר מקרים.

אבל ,ידידי,כפי שאתה יודע ,אנחנו לא חיים בסרט,(חלק דווקא כן) ,של צ'יק צ'אק נוריס.

 

בברכה

מוטי.

פורסם

זה שהשוטרת דיברה בטלפון, היתה בלי כובע או עם חצאית אדומה ממש לא משנה.

אם כל אלה מפריעים לך, אתה יכול להתלונן על כך, היא תקבל נזיפה ממפקדה - כל אלה לא סיבה לביטול הדו"ח.

אם כבר סיבה - רק אם תוכל להוכיח שבגלל שדיברה בטלפון, לא היתה מרוכזת בכביש ולכן לא הבחינה בעצירה מלאה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
זה שהשוטרת דיברה בטלפון, היתה בלי כובע או עם חצאית אדומה ממש לא משנה.

אם כל אלה מפריעים לך, אתה יכול להתלונן על כך, היא תקבל נזיפה ממפקדה - כל אלה לא סיבה לביטול הדו"ח.

אם כבר סיבה - רק אם תוכל להוכיח שבגלל שדיברה בטלפון, לא היתה מרוכזת בכביש ולכן לא הבחינה בעצירה מלאה.

.

 

איפה ההקשר כאן בין כובע לחצאית אדומה לשיחה בטלפון? אני ממש לא מאלה שאומרים שאם יש לו כובע או שהוא לא על מדים אני יכול לבטל את הדו"ח.

חשבתי, שאם השוטרת רואה לנכון לעצור מישהו בזמן שהיא לא מרוכזת ומדברת בטלפון ולאחר מכן גם לא יודעת בכלל איפה התמרור עצור נמצא - יהיה אפשר לבטל את הדו"ח.

כנראה, שאי-אפשר. תודה על העזרה למי שעזר. נקווה שעם הזמן המשטרה תשתפר ותלך לעצור אנשים שבאמת עוברים על החוק ומסכנים אנשים אחרים. מה שכעת הם לא עושים..

פורסם

עדיין לא הבנתי, עצרה או לר עצרה?

אם לא עצרה(גלשה, 4 גלגלים, אבטיח), שתשלם וזהו.

אם כן עצרה.. שתלך להוכיח (אני מזהיר מראש, זה לא יעבוד)

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

השוטרים של היום.... זה לא השוטרים של הלילה :twisted:

 

כמו כן, בהתחלה כשהיא שוחחה עם אימי עם טענה שהיא לא עצרה בכלל בעצור ולאחר מכן שינתה את הגרסא שלה לכך שהיא גלשה בצומת ולא ביצעה עצירה מלאה של 4 גלגלים.

 

מה ההבדל?

 

היא לא עצרה בכלל בעצור אלא גלשה לצומת.

 

(ד"א - מזה עצירה של 4 גלגלים? אפשר לעצור רק גלגל אחד? כל עצירה היא עצירה של 4 גלגלים... :roll:)

 

אם לטענתך עצרתם בעצור, אז לך תישפט בבית משפט

פורסם

אין לצטט הודעה קודמת.

 

 

גבר, אני לא ממציא את זה. זה מה שרשום בדו"ח - לא עצרה עצירה של 4 גלגלים...

אימי עצרה - על פי טענתה ( לא הייתי איתה באוטו ) ואני נוטה להאמין לאימי ולא לשוטרת שמחפשת לתת את הדו"ח ובכלל לא יודעת איפה התמרור ( מצטער שאני מציג את זה ככה )

 

בכל מקרה, הבנתי שזה לא שווה את הטירחה. אני חושב שנוותר על זה.

שוב - תודה על העזרה לעוזרים.

פורסם

מה זה "לא עצר עם 4 גלגלים"? אפשר לעצור רק עם 2 גלגלים מתוך 4? ואם עצרתי עם 4 גלגלים, אני יכול לתת לגלגל ספייר להמשיך להתגלגל קדימה? ואם יש לי סמיטריילר, אני יכול לעצור רק עם 4 גלגלים, אבל השאר יכולים להמשיך לנוע?

 

:-P:screwy::roflmao::drinking::silly:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אין לצטט הודעה קודמת.

גבר, אני לא ממציא את זה. זה מה שרשום בדו"ח - לא עצרה עצירה של 4 גלגלים...

.

 

זה אולי מה שכתוב באזור של תאור העבירה, שזה הכל טוב ויפה, אבל זה רק סיפור.

מה הסעיף שבגינו נרשם הדו"ח?

 

בשורה התחתונה - אם 4 הנקודות האלה לא מסכנות את הרשיון של אמא שלך - לשלם ולשכוח מהעניין.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני לא מסכים עם רוח השרשור.

 

אם תגיעו לבית משפט 99.9% לא תקבלו עונש חמור יותר מהדו"ח עצמו.

ואם הדו"ח לא מוצדק אז שווה להילחם.

 

השאלה היא פשוטה -

האם האמא עצרה בתמרור עצירה מלאה.

נסעה - בלמה עד למהירות 0, שהרכב לא זז. ואחר כך המשיכה בנסיעה.

 

אם היא עצרה עצירה מלאה. ממש עמדה עם הרכב בתמרור אז אני במקומה הייתי נלחם, גם אם אין סיכוי.

אם לא, אז לא.


×
×
  • תוכן חדש...